AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #61 Skrevet 13. oktober 2014 Nei og der er jeg helt enig med deg! Når man gang på gang blir dumpet så er det jo noe som ikke stemmer og da er du ikke bra nok slik de oppfatter deg. Men det trenger absolutt ikke bety at du ikke er bra nok - punktum! Jeg har enda ikke møtt et menneske som ikke har potensiale til å bli en bedre utgave av seg selv, og det er det dette handler om. Gjør en innsats så skal du se at du får andre resultater! Hva mener du med innsats? Jeg vet jo ikke hvorfor ingen vil ha meg. Anonymous poster hash: f18f3...b21
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #62 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg er så heldig at jeg er en fyr med en del venninner og kvinnelige bekjente, og flere av dem sier at de ikke skjønner hvorfor jeg er singel. I korte blaff av bitre øyeblikk tenker jeg at de skjønner det nok veldig godt, men de vil neppe si det til meg fordi det er mer komfortabelt å bare stryke meg med hårene og slippe å være den som sier "Hør nå her din sopp..." Men vanligvis tenker jeg ikke noe om hvorvidt de skjønner det eller ei, fordi jeg prøver heller å skjønne det selv. Så langt har jeg kommet frem til at jeg er nok litt rar, men det er noe som i og for seg ikke har vært et hinder for mange andre raringer der ute, til og med raringer som ikke burde vært ute ute tilsyn. At jeg jobber veldig mye i et mannsdominert miljø hjelper heller ikke på anledninger til å møte noen, men jeg har jo også mye fritid til å gjøre nøyaktig hva jeg vil hvor jeg vil, og økonomi til å gjøre det også. Så det er neppe det heller. Apropos økonomi og damer, jeg har null og nix tro på at damer flest er golddiggers, har sett nok tilfeller i min omgangskrets hvor karer med alt annet enn det man så fint refererer til som "ordnet økonomi" har klart å sjarmere skikkelig bra damer. Men de er jo så søøøte daaa (Kjenner at slikt får svartsjuken til å boble opp). Så jeg antar at jeg ikke er søt og sjarmerende, og har neppe vært det siden bleiestadiet. Jeg har blitt fortalt at jeg kler meg bra, og utseendet mitt er ikke noe å basere en karriere som skrekkfilmmonster på, eller fotomodell for "før bilder" heller, såpass selvtillit syns jeg at jeg har grunnlag til å ha på det området. Men selvtillit generelt sett er det dårlig med, og jeg er overbevist om at dette er mye av årsaken til mangelen på sjarm, og man blir neppe søt av å være frustrert. Mobbing har også gitt noen arr på sjelen, følelsen av å være dritt. At jeg er mer introvert enn ekstrovert bidrar også negativt her, selv om jeg kan blomstre opp og være full av liv blant de rette menneskene. Jeg har gitt opp å tro at noen vil ha meg fordi jeg er meg og ikke fordi de ville tatt hvem som helst med puls og pikk. At jeg vanligvis ser ut til å trekkes mot damer som skjeldent er kompatible med min type er bare det siste strået. Kjære alle fantastisk fine mennesker, Grunnen til at dere er single er i all hovedsak så enkel som at tankegangen deres er for låst. For låst i den boblen der mange av dere bare har konkludert med at ingen vil ha dere, og det er trist å lese, fordi det finnes noen for ALLE. DU ER BRA NOK SOM DU ER. Og hvis du har "bakdeler" som gjør at du ikke er i stand til å virkelig føle at du er god nok, så er det absolutt mulig og gjøre noe med det. I den grad man VIL, så KAN man. Hindringene er skapt hos dere, og må knekkes ved rota av dere også. Ta noen grep, hvis dere har lyst! :-) Joda, du er nok inne på noe der. Det påstås at man føler seg bedre av trening, endorfiner, man ser bedre ut, økt selvtillit som følge av det, og så videre, så jeg har begynt å trene. Selv om jeg har gitt opp både troen og håpet på at det skal finnes noen for meg, så er jeg åpen for at jeg kan ta feil. I verste fall får jeg bare bedre helse av treningen, og det kan jeg leve med. Ellers har jeg forsøkt samtaler med profesjonell hjelp, men opplevde bare at jeg ble fortalt ting jeg forlengst hadde kommet frem til å egen hånd, og forslag til løsninger jeg allerede hadde vært inne på selv. Men rett skal være rett, det var étt profesjonelt snakkemenneske, kan hende at noen andre vil være bedre for meg. Anonymous poster hash: 5fa88...0e0 Anonymous poster hash: 5fa88...0e0 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #63 Skrevet 14. oktober 2014 - møter ikke menn - er ikke attraktiv Anonymous poster hash: 243cd...ada
Nettinettet Skrevet 14. oktober 2014 #64 Skrevet 14. oktober 2014 Hva mener du med innsats? Jeg vet jo ikke hvorfor ingen vil ha meg. Anonymous poster hash: f18f3...b21 Er du på nettdatingsider? Det du i såfall kan gjøre er å sende mail til de du finner attraktiv og skrive: "Heisann, kunne du gjort meg en tjeneste? Jeg og en venninne av meg skal ha en extreme makeover med oss selv og den som blir mest attraktiv i ettertid, vinner. Så det jeg lurer på er om du - helt ærlig - kan fortelle meg hva du ville ha endret ved meg for at jeg skulle blitt din drømmedame? Hår, kropp, sminke, utdannelse, væremåte you name it!" Jeg vet ikke om det vil funke men det kan jo hende du vil få vite hva de ser etter, og hva de mener bør endres hos deg da? Eller du kan bare se rundt deg på de som er attraktive og finne ut hva de har som ikke du har. Så er det bare å begynne å jobbe med saken og bli en bedre versjon av deg selv! 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #65 Skrevet 14. oktober 2014 Er du på nettdatingsider? Det du i såfall kan gjøre er å sende mail til de du finner attraktiv og skrive: "Heisann, kunne du gjort meg en tjeneste? Jeg og en venninne av meg skal ha en extreme makeover med oss selv og den som blir mest attraktiv i ettertid, vinner. Så det jeg lurer på er om du - helt ærlig - kan fortelle meg hva du ville ha endret ved meg for at jeg skulle blitt din drømmedame? Hår, kropp, sminke, utdannelse, væremåte you name it!" Jeg vet ikke om det vil funke men det kan jo hende du vil få vite hva de ser etter, og hva de mener bør endres hos deg da? Eller du kan bare se rundt deg på de som er attraktive og finne ut hva de har som ikke du har. Så er det bare å begynne å jobbe med saken og bli en bedre versjon av deg selv! Herregud for noen råd du gir.. Anonymous poster hash: f18f3...b21 11
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #66 Skrevet 14. oktober 2014 Er du på nettdatingsider? Det du i såfall kan gjøre er å sende mail til de du finner attraktiv og skrive: "Heisann, kunne du gjort meg en tjeneste? Jeg og en venninne av meg skal ha en extreme makeover med oss selv og den som blir mest attraktiv i ettertid, vinner. Så det jeg lurer på er om du - helt ærlig - kan fortelle meg hva du ville ha endret ved meg for at jeg skulle blitt din drømmedame? Hår, kropp, sminke, utdannelse, væremåte you name it!" Jeg vet ikke om det vil funke men det kan jo hende du vil få vite hva de ser etter, og hva de mener bør endres hos deg da? Eller du kan bare se rundt deg på de som er attraktive og finne ut hva de har som ikke du har. Så er det bare å begynne å jobbe med saken og bli en bedre versjon av deg selv! Det er ikke så lenge siden du skrev i en annen tråd og advarte mot å nettdate, du mente at det bare var tull og ikke førte noe godt med seg. Hvorfor har du endret mening igjen nå? Anonymous poster hash: eaf40...f1b 1
Wolfmoon Skrevet 14. oktober 2014 #67 Skrevet 14. oktober 2014 Tja, jeg er nok både sær og kresen, jeg har ikke lett for å forelske meg, og ikke minst blir mye av min våkne tid brukt i kvinnedominerte miljøer med liten sjans til å møte noen.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2014 #68 Skrevet 14. oktober 2014 Er en del tråder her om folk som er evig ufrivillig single. Hvorfor tror du at du er evig ufrivillig singel? Skriv helst hva som gjør dere til evig single siden det tydeligvis er ulike definisjoner som er ute og går. Jeg har bltit særere med årene og så klarer jeg meg godt økonmisk, så jeg må ikke gå ned i kravspeck og ellers finne meg i idioti fra teite menn. Slik jeg observerer mange av mine venninner må pga de er late når det kommer til jobb og fått flere barn enn de har ressurser til. 3
Nettinettet Skrevet 14. oktober 2014 #69 Skrevet 14. oktober 2014 Det er ikke så lenge siden du skrev i en annen tråd og advarte mot å nettdate, du mente at det bare var tull og ikke førte noe godt med seg. Hvorfor har du endret mening igjen nå? Anonymous poster hash: eaf40...f1b Nei jeg anbefaler ikke nettdating når man skal finne seg en partner, men det er mange ting nettdating kan være nyttig til. Som f.eks å bli mer bevisst på hva slags inntrykk man gir av seg selv. Ofte er det nemlig slik at man kanskje gir et litt annet inntrykk av seg selv enn det man tror, og at det er årsaken til at man ikke er så attraktiv i andres øyne som man kanskje burde være. Å spørre venner og kjente gir ikke et realistisk svar, og spør man de man har datet får man ofte snille svar fordi de ikke synes det er noe hyggelig å såre.
Nettinettet Skrevet 14. oktober 2014 #70 Skrevet 14. oktober 2014 Herregud for noen råd du gir.. Anonymous poster hash: f18f3...b21 Noen må tenke annerledes, når de fleste bare står fast og glor i veggen og venter på svar 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #71 Skrevet 14. oktober 2014 Nei jeg anbefaler ikke nettdating når man skal finne seg en partner, men det er mange ting nettdating kan være nyttig til. Som f.eks å bli mer bevisst på hva slags inntrykk man gir av seg selv. Ofte er det nemlig slik at man kanskje gir et litt annet inntrykk av seg selv enn det man tror, og at det er årsaken til at man ikke er så attraktiv i andres øyne som man kanskje burde være. Å spørre venner og kjente gir ikke et realistisk svar, og spør man de man har datet får man ofte snille svar fordi de ikke synes det er noe hyggelig å såre. Hvorfor skulle Trygve81 hive seg på nettdating da? Du ass. Anonymous poster hash: 9d163...216
Gjest Mythic Skrevet 14. oktober 2014 #72 Skrevet 14. oktober 2014 Nei jeg anbefaler ikke nettdating når man skal finne seg en partner, men det er mange ting nettdating kan være nyttig til. Som f.eks å bli mer bevisst på hva slags inntrykk man gir av seg selv. Ofte er det nemlig slik at man kanskje gir et litt annet inntrykk av seg selv enn det man tror, og at det er årsaken til at man ikke er så attraktiv i andres øyne som man kanskje burde være. Å spørre venner og kjente gir ikke et realistisk svar, og spør man de man har datet får man ofte snille svar fordi de ikke synes det er noe hyggelig å såre. Så man skal ha profil på nettdatingsider som et slags sosiologisk eksperiment? Sikkert mange andre brukere som er interessert i å bruke tid på å gi tilbakemelding på hva slags inntrykk man gir der inne, hvis det er den eneste grunnen til at man er der... Ser for meg følgende samtale på Sukker: Han: Hei, du virker hyggelig, lyst til å bli kjent? Hun: Takk, men jeg er her kun for å få tilbakemeldinger på hvordan andre oppfatter meg. Kan du vær så snill å bidra med hva du tenker? Han: Ehhhh.....next!!
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #73 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg klarer bare ikke å slå meg til ro. For meg er det alltid noe som "ikke stemmer". Ser alltid noe galt i gutten etter at det er gått litt tid (derfor blir jeg like begeistra når gutten fremdeles vil ha kontakt med meg når jeg driter meg TOTALT ut, eller gjør noe utrolig, utrolig kleint - for det hadde ikek jeg gjort) Får noia. Tror ikke det er mulig å bli ordentlig forelska i meg. Er gjennomsnittlig pen, men ikke en særpreget eller spesiell personlighet. Guttene jeg møter har på en måte bestemt seg for å bli sammen med meg før de i det hele tatt har blitt kjent med meg Redd for at han skal se alle feilene jeg har, og dermed dumpe meg. Blir ikke med på stranda eks Jeg klarer ikke snakke følelser. Slår meg aldri til ro. Har aldri vært med en gutt jeg er 100% trygg på. Blir det såppas, er følelser og spenning for lengst borte. Dersom en gutt er romantisk, klarer jeg ikke være romantisk tilbake. Faller meg ikke naturlig. Anonymous poster hash: 2b9c5...1db
Okapi Skrevet 14. oktober 2014 #74 Skrevet 14. oktober 2014 Nei jeg anbefaler ikke nettdating når man skal finne seg en partner, Hva anbefaler du når man skal finne seg en partner?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #75 Skrevet 14. oktober 2014 Så man skal ha profil på nettdatingsider som et slags sosiologisk eksperiment? Sikkert mange andre brukere som er interessert i å bruke tid på å gi tilbakemelding på hva slags inntrykk man gir der inne, hvis det er den eneste grunnen til at man er der... Ser for meg følgende samtale på Sukker: Han: Hei, du virker hyggelig, lyst til å bli kjent? Hun: Takk, men jeg er her kun for å få tilbakemeldinger på hvordan andre oppfatter meg. Kan du vær så snill å bidra med hva du tenker? Han: Ehhhh.....next!! Det var det jeg og tenkte. Hvordan skal en random kunne gi deg en tilbakemelding, basert på en liten tekst og noen bilder? Skal han sette seg ned og bare, nei assa du hadde vært mye finere i lårkort kjole og fuck me-boots, og med kort brunt hår. Da går jo det på smaken til akkurat den personen, og er ikke representativt for deg som person i det hele tatt. Trenger man stil- og sminketips spør man en venninne eller en stylist, man spør ikke en random på et nettdatingsted! Er ganske sikker på at man ikke hadde fått noen seriøse svar. Sorry Nettinettet men du kommer med noen rare råd innimellom, det må jeg bare si. Etter å ha møtt masse weirdos på nettdating er det uansett ikke noe for meg, men kanskje det kan funke for noen andre. Hvor skal man møte mannfolk da liksom? Anonymous poster hash: f18f3...b21
Nettinettet Skrevet 14. oktober 2014 #76 Skrevet 14. oktober 2014 Hvorfor skulle Trygve81 hive seg på nettdating da? Du ass.Anonymous poster hash: 9d163...216 Jeg anbefalte en spesifik side til han hvor jeg tror han kan møte likesinnede. Jeg hadde sikker ikke anbefalt det til deg, men det vet jeg ikke. Jeg prøver å gi så gode individuelle råd jeg kan når noen har et spesifik problem. 1
Nettinettet Skrevet 14. oktober 2014 #77 Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Det var det jeg og tenkte. Hvordan skal en random kunne gi deg en tilbakemelding, basert på en liten tekst og noen bilder? Skal han sette seg ned og bare, nei assa du hadde vært mye finere i lårkort kjole og fuck me-boots, og med kort brunt hår. Da går jo det på smaken til akkurat den personen, og er ikke representativt for deg som person i det hele tatt. Trenger man stil- og sminketips spør man en venninne eller en stylist, man spør ikke en random på et nettdatingsted! Er ganske sikker på at man ikke hadde fått noen seriøse svar. Sorry Nettinettet men du kommer med noen rare råd innimellom, det må jeg bare si. Etter å ha møtt masse weirdos på nettdating er det uansett ikke noe for meg, men kanskje det kan funke for noen andre. Hvor skal man møte mannfolk da liksom? Anonymous poster hash: f18f3...b21 Poenget var at hun skal spørre noen som ikke kjenner henne fra før, for å få et mer ærlig svar. For jeg tror nemlig at hvis man oppfører seg normalt og tar kontakt med normale folk så får man normale svar. Jeg spurte om hun allerede var på nettet og hadde profil en plass, for da kunne hun benytte seg av det. Jeg anbefalte henne ikke å registrere seg der inne. Det er litt mindre skummelt å spørre noen der inne, enn å bare spørre en random på gata. Vil man vite hvorfor absolutt ingen liker en, så må man jo faktisk spørre folk om hvorfor. Og venner og familie de vil ikke være ærlige nok. Endret 14. oktober 2014 av Nettinettet
Nettinettet Skrevet 14. oktober 2014 #78 Skrevet 14. oktober 2014 Hva anbefaler du når man skal finne seg en partner? Jeg anbefaler at man er kontaktsøkende i det virkelige liv. Deltar på sosiale begivenheter og er åpen for å snakke med mennesker rundt seg som man føler seg tiltrukket av.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #79 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg anbefalte en spesifik side til han hvor jeg tror han kan møte likesinnede. Jeg hadde sikker ikke anbefalt det til deg, men det vet jeg ikke. Jeg prøver å gi så gode individuelle råd jeg kan når noen har et spesifik problem. Du anbefaler altså en plattform til Trygve81 der du i utgangspunktet ikke anbefaler at folk leter etter et serist forhold. Way to go. Du kunne anbefalt hva søren du vil, hadde ikke fulgt din "fasit" likevel. Anonymous poster hash: 9d163...216
Nettinettet Skrevet 14. oktober 2014 #80 Skrevet 14. oktober 2014 Så man skal ha profil på nettdatingsider som et slags sosiologisk eksperiment? Sikkert mange andre brukere som er interessert i å bruke tid på å gi tilbakemelding på hva slags inntrykk man gir der inne, hvis det er den eneste grunnen til at man er der... Ser for meg følgende samtale på Sukker: Han: Hei, du virker hyggelig, lyst til å bli kjent? Hun: Takk, men jeg er her kun for å få tilbakemeldinger på hvordan andre oppfatter meg. Kan du vær så snill å bidra med hva du tenker? Han: Ehhhh.....next!! Nei jeg mener ikke at man skal bruke nettdating som et sosialt eksperiment, Jeg spurte om HUN var registrert fordi da kunne hun spørre noen for å få svar på det hun lurte på. Altså hvorfor ingen tiltrekkes av henne. På den måten kan hun kanskje få en pekepinn om hva hun kan gjøre. Hadde flere faktisk spurt andre om hvordan profilen blir oppfattet, ved et avslag f.eks, så hadde også flere fått noen aha opplevelser med tanke på hvem de blir oppfattet som kontra hvem de er. Men folk er redd for å spørre for de takler ikke å høre negative ting om seg selv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå