AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #81 Skrevet 14. oktober 2014 Nei jeg mener ikke at man skal bruke nettdating som et sosialt eksperiment, Jeg spurte om HUN var registrert fordi da kunne hun spørre noen for å få svar på det hun lurte på. Altså hvorfor ingen tiltrekkes av henne. På den måten kan hun kanskje få en pekepinn om hva hun kan gjøre. Hadde flere faktisk spurt andre om hvordan profilen blir oppfattet, ved et avslag f.eks, så hadde også flere fått noen aha opplevelser med tanke på hvem de blir oppfattet som kontra hvem de er. Men folk er redd for å spørre for de takler ikke å høre negative ting om seg selv! Det var meg du ba oppsøke nettdating, og det er helt uaktuelt. Dessuten så blir det jo en smakssak, hvis f.eks jeg hadde fått en tilbakemelding fra en mann som ikke likte blondiner, så skulle jeg liksom farget håret mørkt for å tekkes 1 mann da? Som aldri har møtt meg en gang? Eller hvis en mann skriver at jeg har stygg nese, skal jeg da booke en neseoperasjon med en gang? Igjen, dette blir for dumt. Anonymous poster hash: f18f3...b21 1
Nettinettet Skrevet 14. oktober 2014 #82 Skrevet 14. oktober 2014 Du anbefaler altså en plattform til Trygve81 der du i utgangspunktet ikke anbefaler at folk leter etter et serist forhold. Way to go. Du kunne anbefalt hva søren du vil, hadde ikke fulgt din "fasit" likevel. Anonymous poster hash: 9d163...216 Sider som har spesialisert seg på nisjer anbefaler jeg til de som er innenfor nisjen. Som sportdate.no og elitesingles.no men nettdating på generelt basis anbefaler jeg ikke. 1
Nettinettet Skrevet 14. oktober 2014 #83 Skrevet 14. oktober 2014 Det var meg du ba oppsøke nettdating, og det er helt uaktuelt. Dessuten så blir det jo en smakssak, hvis f.eks jeg hadde fått en tilbakemelding fra en mann som ikke likte blondiner, så skulle jeg liksom farget håret mørkt for å tekkes 1 mann da? Som aldri har møtt meg en gang? Eller hvis en mann skriver at jeg har stygg nese, skal jeg da booke en neseoperasjon med en gang? Igjen, dette blir for dumt. Anonymous poster hash: f18f3...b21 Jeg ba deg ikke oppsøke nettdating jeg spurte om du var der, og hvis du var der så kunne du benytte det medie til å få litt informasjon som kanskje var nyttig for deg. Det var bare et forslag, ingen som har sagt du skal gjøre det eller like forslaget. Jeg håper uansett du finner ut hva det er ved deg som gjør at ingen liker deg, for det kan ikke være noe hyggelig å ha det som du har det 1
Nettinettet Skrevet 14. oktober 2014 #84 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg tror hovedproblemet til 90% av dere evige single som egntlig vil ha kjæreste er at dere ikke vil gjøre noen endringer ved dere selv, eller livet dere lever, selv om det gjør at dere ikke får det dere vil ha. Det virker som om dere bare blir bitre og sure fordi dere ikke er slik samfunnet har bestemt man bør være for å være attraktiv, og i stedenfor å gjøre dere mer attraktive så skal dere bare være sure og grinete! Trist er det. Skikkelig trist! 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #85 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg tror hovedproblemet til 90% av dere evige single som egntlig vil ha kjæreste er at dere ikke vil gjøre noen endringer ved dere selv, eller livet dere lever, selv om det gjør at dere ikke får det dere vil ha. Det virker som om dere bare blir bitre og sure fordi dere ikke er slik samfunnet har bestemt man bør være for å være attraktiv, og i stedenfor å gjøre dere mer attraktive så skal dere bare være sure og grinete! Trist er det. Skikkelig trist! Hvem er det som er bitter? Nå gir du oss egenskaper du ikke har grunnlag for, og DET syns jeg er trist for din skyld. De endringene dine går på å analysere og kritisere seg selv i huet og ræva, og de fleste syns nok det blir i overkant. Hva vet du om hvem som er attraktiv og ikke? Det er uansett en smaks-sak. De fleste vet at det hjelper å ta vare på seg selv, men det virker som du vil at vi skal gjennomgå en makeover så vi ser ut som hjernedøde bimboer etter det jeg tolker fra dine innlegg. Du er jo singel selv, så ikke den som burde komme her og dømme andre single. Du er liksom litt for mye. Anonymous poster hash: f18f3...b21 5
Nettinettet Skrevet 14. oktober 2014 #86 Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Hvem er det som er bitter? Nå gir du oss egenskaper du ikke har grunnlag for, og DET syns jeg er trist for din skyld. De endringene dine går på å analysere og kritisere seg selv i huet og ræva, og de fleste syns nok det blir i overkant. Hva vet du om hvem som er attraktiv og ikke? Det er uansett en smaks-sak. De fleste vet at det hjelper å ta vare på seg selv, men det virker som du vil at vi skal gjennomgå en makeover så vi ser ut som hjernedøde bimboer etter det jeg tolker fra dine innlegg. Du er jo singel selv, så ikke den som burde komme her og dømme andre single. Du er liksom litt for mye. Anonymous poster hash: f18f3...b21 Først og fremst så sa jeg 90% av de evige single som vil ha kjæreste. Jeg sa ikke at jeg refererte til deg eller ALLE! Jeg synes ikke hjernedøde bimboer er så veldig attraktivt og jeg har heller ingen formening om hva som er attraktivt eller ikke, men det er ekstemt mange her inne som sier at de er evig singel fordi de ikke er attraktive eller får de som de selv synes er attraktive. Og ja det blir for mye for noen å måtte se på seg selv litt utenfra og ta tak i hindringene sine, men man må faktisk ut av komforsonen hvis man skal komme seg videre her i livet. Ja jeg er singel, men de mennene jeg synes er attraktive synes jeg er attraktiv også, fordi jeg faktisk har tatt tak i meg selv og blitt mer attraktiv enn jeg var. Og nei det går ikke så mye på utseende, det går mye mer på holdning! Utseende er faktisk ikke så viktig som mange tror. Hvordan man oppfører seg og hva slags følelser man skaper hos den andre er mye viktigere. Endret 14. oktober 2014 av Nettinettet 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #87 Skrevet 14. oktober 2014 Tror for min del det skyldes dårlig selvtillit. Har aldri hatt problemer med å komme i kontakt med menn og kan være "flink" som i søt og sjarmerende i startfasen. Men når vi kommer til det stadiet der vi skal bli ordentlig kjent freaker jeg ut. Synes det er fryktelig skummelt å skulle vise den ordentlige meg og kan ikke helt se for meg at han skal like det. Så det ender enten med at jeg avslutter det, eller at han gjør det fordi han ikke får noe mer ut av meg. Men har kommet frem til hva problemet er (tror jeg) så da er det i hvert fall mulig å gjøre noe med det:) Jeg synes egentlig ikke nettdating som sosialt eksperiment er så dumt. Jeg syntes dating var superskummelt før jeg startet med nettdating. Nå er jeg mye mer avslappet og gir et bedre inntrykk av meg selv og legger ikke så mye i en avvisning. Så føler faktisk at jeg har lært noe av det, selv om jeg fortsatt er singel da:) Anonymous poster hash: c593d...c8b 2
Okapi Skrevet 15. oktober 2014 #88 Skrevet 15. oktober 2014 Sider som har spesialisert seg på nisjer anbefaler jeg til de som er innenfor nisjen. Som sportdate.no og elitesingles.no men nettdating på generelt basis anbefaler jeg ikke. Hvorfor ikke? Jeg tror hovedproblemet til 90% av dere evige single som egntlig vil ha kjæreste er at dere ikke vil gjøre noen endringer ved dere selv, eller livet dere lever, selv om det gjør at dere ikke får det dere vil ha. Det virker som om dere bare blir bitre og sure fordi dere ikke er slik samfunnet har bestemt man bør være for å være attraktiv, og i stedenfor å gjøre dere mer attraktive så skal dere bare være sure og grinete! Trist er det. Skikkelig trist! I noen tilfeller har du nok rett, men det er farlig å gå rett til den der uten andre grunner enn magefølelse. Har du helt konkrete forslag til endringer du vet vil gi ønsket effekt? 2
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2014 #89 Skrevet 15. oktober 2014 Tror mange ut av oss langtidssingle bare bør innse at mye godt grunnen til at vi er single er oss selv, aleneboertilværelsen har gjort oss sære og til dels vanskelige. 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #90 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg tror hovedproblemet til 90% av dere evige single som egntlig vil ha kjæreste er at dere ikke vil gjøre noen endringer ved dere selv, eller livet dere lever, selv om det gjør at dere ikke får det dere vil ha. Det virker som om dere bare blir bitre og sure fordi dere ikke er slik samfunnet har bestemt man bør være for å være attraktiv, og i stedenfor å gjøre dere mer attraktive så skal dere bare være sure og grinete! Trist er det. Skikkelig trist! Ærlig talt, dette er bare noe forbanna tull. Anonymous poster hash: 9fd83...a93 4
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2014 #91 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg tror hovedproblemet til 90% av dere evige single som egntlig vil ha kjæreste er at dere ikke vil gjøre noen endringer ved dere selv, eller livet dere lever, selv om det gjør at dere ikke får det dere vil ha. Det virker som om dere bare blir bitre og sure fordi dere ikke er slik samfunnet har bestemt man bør være for å være attraktiv, og i stedenfor å gjøre dere mer attraktive så skal dere bare være sure og grinete! Trist er det. Skikkelig trist! Det her passer for mange. 3
Jolene Skrevet 15. oktober 2014 #92 Skrevet 15. oktober 2014 Signerer! Samtidig som jeg er veldig feminin og jentete, så jeg blir nok litt vanskelig for dem å forstå. Men pulings er jeg veldig aktuell for. Dette problemet hadde jeg og. Løsningen for min del var å fortsette å være meg, gi faen i om noen var interessert i meg og BOM! Så møtte jeg min nåværende. Alle gangene jeg har gitt faen så blir jeg mer spennende virker det som. Dersom man utstråler at man vil ha kjæreste kan dette fort oppfattes som desperat. Derfor er mitt tips: Gi faen!. [beklager for stygt språk, men det var for å virkelig fremme et poeng og en regel jeg selv lever etter.] 4
Gjest KateW Skrevet 15. oktober 2014 #93 Skrevet 15. oktober 2014 Dette problemet hadde jeg og. Løsningen for min del var å fortsette å være meg, gi faen i om noen var interessert i meg og BOM! Så møtte jeg min nåværende. Alle gangene jeg har gitt faen så blir jeg mer spennende virker det som. Dersom man utstråler at man vil ha kjæreste kan dette fort oppfattes som desperat. Derfor er mitt tips: Gi faen!. [beklager for stygt språk, men det var for å virkelig fremme et poeng og en regel jeg selv lever etter.] Takk! Jeg har begynt å øve meg på å gi faen. MEN det er godt og viktig å bli minnet om det. 1
Jolene Skrevet 15. oktober 2014 #94 Skrevet 15. oktober 2014 Takk! Jeg har begynt å øve meg på å gi faen. MEN det er godt og viktig å bli minnet om det. Vet det ikke alltid er så lett. Har vært der selv, men da kombinert med skikkelig dårlig selvbilde og selvtillit. Kanonbra kombo det der altså . Dersom den personligheten du viser her inne er den samme som ute i "den virkelige verden", vell, da er det ikke deg det er noe galt med. Veldig ofte for å bli vant med en ny holdning til noe er faktisk "fake it till' you make it" en riktig innstilling psykologisk sett. Fordi den rollen man da spiller i begynnelsen etterhvert vil bli en del av deg uten at du tenker over det. Derfor, vil noen bare ha sex med deg og du vil mer? Gi faen i den tilnærmingen! Eller om du vil, si det rett til personen at du ikke bare vil ha sex. Noen ganger til enkelte menn er det den direkte beskjeden som gir mest inntrykk og som setter deg i respekt. 1
Trygve81 Skrevet 15. oktober 2014 #95 Skrevet 15. oktober 2014 Tror mange ut av oss langtidssingle bare bør innse at mye godt grunnen til at vi er single er oss selv, aleneboertilværelsen har gjort oss sære og til dels vanskelige. Dette er helt klart et poeng. Mange av oss som har blitt voksne alene, har fått lov til å forme oss selv uten påvirkning fra en eller flere kjærester, og er dårligere tilpasset mot å være attraktiv overfor det motsatte kjønn. Dersom jeg f.eks. hadde latt en eller flere kjærester bestemme mine tidligere kleskjøp, hadde jeg i dag trolig vært mer attraktiv overfor en bestemt gruppe kvinner. Men det handler også om at jeg hadde vært bedre forberedt på et samliv med en kvinne, jeg hadde hatt færre "kanter", og jeg ville kanskje også hatt et større behov for et samliv.
Trygve81 Skrevet 15. oktober 2014 #96 Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Jeg tror hovedproblemet til 90% av dere evige single som egntlig vil ha kjæreste er at dere ikke vil gjøre noen endringer ved dere selv, eller livet dere lever, selv om det gjør at dere ikke får det dere vil ha. Det virker som om dere bare blir bitre og sure fordi dere ikke er slik samfunnet har bestemt man bør være for å være attraktiv, og i stedenfor å gjøre dere mer attraktive så skal dere bare være sure og grinete! Trist er det. Skikkelig trist! Jeg vil tvert imot påstå at jeg er attraktiv, men at omstendighetene i mitt liv har begrenset mulighetene mine. Klart at jeg kunne ha valgt å oppsøke sosiale arenaer og sammenhenger der det er mer sannsynlig at jeg hadde funnet en kjæreste, og mitt liv kunne sett anderledes ut i dag. Jeg har ingen problemer med å anerkjenne at dette er hovedårsaken til at jeg enslig i dag. Dersom jeg f.eks melder meg inn i et kor, så skal det være fordi jeg er interessert i korsang, ikke primært fordi jeg ønsker å finne en kjæreste. Endret 15. oktober 2014 av Trygve81 5
Gjest KateW Skrevet 15. oktober 2014 #97 Skrevet 15. oktober 2014 Vet det ikke alltid er så lett. Har vært der selv, men da kombinert med skikkelig dårlig selvbilde og selvtillit. Kanonbra kombo det der altså . Dersom den personligheten du viser her inne er den samme som ute i "den virkelige verden", vell, da er det ikke deg det er noe galt med. Veldig ofte for å bli vant med en ny holdning til noe er faktisk "fake it till' you make it" en riktig innstilling psykologisk sett. Fordi den rollen man da spiller i begynnelsen etterhvert vil bli en del av deg uten at du tenker over det. Derfor, vil noen bare ha sex med deg og du vil mer? Gi faen i den tilnærmingen! Eller om du vil, si det rett til personen at du ikke bare vil ha sex. Noen ganger til enkelte menn er det den direkte beskjeden som gir mest inntrykk og som setter deg i respekt. Takk Jolene! Her er det gode og spennende, sanne og viktige momenter. Jeg tror at selvtillitt og image begynner å matche hos meg. Har også forstått og funnet ut og akseptert at jeg ser annerledes ut enn jeg er, og at jeg dermed tiltrekker meg (ofte) en type menn som beskrevet over. Jeg ser ut som en prototyp elskerinne. Joan i MadMen. Så da er trikset å kompensere, uten å overkompensere. Dette øver jeg på (med vekslende hell), og tidvis dukker det opp festlige situasjoner som følgende: Ble tilsnakket av en mann som snakket veldig veldig sent og tydelig, og helst ville diskutere ting han hadde lest i Se og Hør. Jeg trodde jo han mankerte mye, og er ikke så interessert i sladderspaltestoff, så jeg styrte forsiktig samtalen inn på bøker man har lest. Han var interessert i Nietzche og Jung. "Jaha," svarte jeg, "Jeg er med på et quizzlag som heter "Forever Jung". "Åh kvissla? er det noe slikt du driver med på insta det eller?" "Nei, det er en gruppe mennesker som danner et lag, også konkurrerer man i trivia-kunnskap og populærkultur. Pop-quiz?" "Åh, QUIZ? Herregud, så du er ikke bare dum og deilig?" Er det ikke nyyyyyyydelig? 1
Jolene Skrevet 15. oktober 2014 #98 Skrevet 15. oktober 2014 Takk Jolene! Her er det gode og spennende, sanne og viktige momenter. Jeg tror at selvtillitt og image begynner å matche hos meg. Har også forstått og funnet ut og akseptert at jeg ser annerledes ut enn jeg er, og at jeg dermed tiltrekker meg (ofte) en type menn som beskrevet over. Jeg ser ut som en prototyp elskerinne. Joan i MadMen. Så da er trikset å kompensere, uten å overkompensere. Dette øver jeg på (med vekslende hell), og tidvis dukker det opp festlige situasjoner som følgende: Ble tilsnakket av en mann som snakket veldig veldig sent og tydelig, og helst ville diskutere ting han hadde lest i Se og Hør. Jeg trodde jo han mankerte mye, og er ikke så interessert i sladderspaltestoff, så jeg styrte forsiktig samtalen inn på bøker man har lest. Han var interessert i Nietzche og Jung. "Jaha," svarte jeg, "Jeg er med på et quizzlag som heter "Forever Jung". "Åh kvissla? er det noe slikt du driver med på insta det eller?" "Nei, det er en gruppe mennesker som danner et lag, også konkurrerer man i trivia-kunnskap og populærkultur. Pop-quiz?" "Åh, QUIZ? Herregud, så du er ikke bare dum og deilig?" Er det ikke nyyyyyyydelig? Bare hyggelig! Så bra at det begynner å matche hos deg! Joan i MadMen er jo en helt fantastisk kvinne rent utseendemessig! Enig med deg med det trikset! Har man et visst utseende tror visst enkelte menn at det er kun det som er til stedet, ikke noe annet. Spesielt dersom man har det berømte timeglasset. Skal ikke være lett altså. Dersom menn oppfører seg sånn, hadde jeg svart noe ala dette (med ett glimt i øyet selvsagt) "Nei, jeg er ikke dum, men den oppførselen din er jo ganske så dum". Eller noe i den dur. Altså ha en snerten kommentar tilbake, som gjerne gjenspeiler noe de selv sier. Hvorfor ikke? På den måten setter man seg i det minste i respekt. Det er viktig. Dermed er mitt råd å kle deg etter figur, stil og smak. Krydre dette med snertne kommentarer sagt med et glimt i øyet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå