Gå til innhold

Dere som er evig single

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den ene jobben er frivillig arbeid, ergo jeg får ikke betalt for den. Men, jeg liker den.

Økonomisk frihet har jeg aldri hatt, noe som også har vært med på å gjøre meg deprimert.

Dette er min måte å komme over det på, siden jeg ikke står i den økonomiske friheten til å kunne bli medlem på et treningssenter.

Men, som sagt, så er ikke det det eneste som gjør at jeg er singel. Uansett om jeg er aldri så tynn og flott er det få menn som klarer å gi meg den følelsen av at jeg er en kvinne. Ofte føler jeg meg mer som en mann enn de fleste gutter, kun på grunn av de interessene jeg har. Trenger derfor en som kan utfordre meg på andre steder enn de interessegruppene vi deler. Men, jeg tiltrekker meg stort sett de som deler akkurat de samme interessene, noe som gjør den delen vanskelig.

Anonymous poster hash: a2a04...cdf

Åhhh jeg DIGGER mennesker som deg som bidrar der man kan bidra! Så fantatisk bra!! Og da skjønner jeg veldig godt prioriteringen din rundt dette!

Jeg synes også det er så utrolig trist at så mange som virkelig har lyst til å trene på et treningssenter ikke har muligheten til det! Burde vært en ordning som gjorde at de som tjener under så og så mye fikk dekket treningsavgift! :D

Hvor i landet bor du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh jeg DIGGER mennesker som deg som bidrar der man kan bidra! Så fantatisk bra!! Og da skjønner jeg veldig godt prioriteringen din rundt dette!

Jeg synes også det er så utrolig trist at så mange som virkelig har lyst til å trene på et treningssenter ikke har muligheten til det! Burde vært en ordning som gjorde at de som tjener under så og så mye fikk dekket treningsavgift! :D

Hvor i landet bor du?

Bor i Oslo området. Så skulle vel egentlig være nok av menn og treningssentere.

Skrevet

Bor i Oslo området. Så skulle vel egentlig være nok av menn og treningssentere.

Ja absolutt! Jeg har to stk 12 måneders ab til kun 300 kroner pr mnd som jeg ikke har gitt til noen enda, men det er på ICON i Stavanger hvor jeg jobber. :( *tenke* *tenke* skulle jo for pokker vært mulig og fått noen til å sponse treningsenter på deg! Kan du ikke sende meg en PM så jeg vet hvem jeg skal kontakte hvis jeg finner ut av noe, og også hvilke sentre som ligger i nærheten av deg? :)

Skrevet

Menn liker meg ikke, og sånn er det bare. Virker som menn bare er ute etter å behandle meg på verst mulig måte så da holder jeg meg heller unna.

Anonymous poster hash: f18f3...b21
Skrevet

Jeg er singel fordi menn vil bare vil ha sex med meg, og ingen vil virkelig satse på meg. Menn jeg liker er enten i et forhold, eller så vil de holde meg på gress. Jeg er også ikke noe A4 menneske, så jeg leter etter noen som har det lille spesielle.

I tillegg så er jeg litt over gjennomsnittet kul samt en av gutta, så jeg har alt for mange guttevenner men sliter å finne meg en kjæreste. Jeg blir fort hun tøffe jenta som alle guttene vil henge med, men mer en det blir det som regel ikke.

Anonymous poster hash: 944ca...0b7
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er singel fordi menn vil bare vil ha sex med meg, og ingen vil virkelig satse på meg. Menn jeg liker er enten i et forhold, eller så vil de holde meg på gress. Jeg er også ikke noe A4 menneske, så jeg leter etter noen som har det lille spesielle.

I tillegg så er jeg litt over gjennomsnittet kul samt en av gutta, så jeg har alt for mange guttevenner men sliter å finne meg en kjæreste. Jeg blir fort hun tøffe jenta som alle guttene vil henge med, men mer en det blir det som regel ikke.

Anonymous poster hash: 944ca...0b7

Signerer! Samtidig som jeg er veldig feminin og jentete, så jeg blir nok litt vanskelig for dem å forstå. Men pulings er jeg veldig aktuell for. :sukk:

Skrevet

Jeg er vel ufrivillig singel, men kjenner ikke til noe annet ettersom jeg aldri har hatt kjæreste. Helt ærlig virker det ikke som om menn er tiltrukket av meg og når det først skjer er det noen jeg ikke er tiltrukket av i det hele tatt. Burde kanskje senke standardene mine litt... Har heller ikke særlig mange guttevenner og det vet jeg heller ikke grunnen til. Jeg er vel ganske middelmådig når det kommer til utseende, men er jo folk som meg som har kjæreste så jeg vet ikke. Uff :(

Anonymous poster hash: a613e...353
Skrevet (endret)

Jeg er enslig fordi jeg opplever at jeg ikke har noen arenaer der jeg kan finne en kjæreste. Jeg tror at hadde bare omstendighetene tillat det, så hadde jeg hatt en kjæreste for lenge siden. At jeg ikke har hatt kjæreste tidligere, henger sammen med utdannelsesforløpet mitt.

Jeg er mann, så alder og livserfaring har mye å si. Da jeg startet på bachelorgraden min, var jeg i et par år den yngste på min studieavdeling og dermed var jeg også helt uinteressant for mine kvinnelige medstudenter. Etterpå overbygget jeg utdannelsen min med en mastergrad på en annen skole i en annen by, og selv om jeg studerte sammen jevnaldrende, hadde så godt som alle jentene for lengst etablert seg med samboere og selveide leiligheter og den slags. Etter endt utdannelse har jeg bodd på et sted der jeg nesten ikke har noe sosialt nettverk og på arbeidsplassen min er gjennomsnittsalderen ca. 50 år.

Jeg har ingen problemer med å gå på barer men jeg har aldri vært noe god til å sjekke opp damer på utesteder. Og nett-dating har jeg forsøkt og gitt opp mange ganger, for jeg kan fort oppleve at det blir veldig vanskelig å skrive annonsetekster om meg selv og jeg blir aldri fornøyd.

Endret av Trygve81
Skrevet

For kravstor, og for flink til å bare bli kompis med guttene.

Anonymous poster hash: 6b509...571
Skrevet

Og nett-dating har jeg forsøkt og gitt opp mange ganger, for jeg kan fort oppleve at det blir veldig vanskelig å skrive annonsetekster om meg selv og jeg blir aldri fornøyd.

Få noen andre til å skrive for deg! Sukker har en egen datingprofil tjeneste du kan bestille profilhjelp fra. :) Hvis det er selve anonnseteksten som hindrer deg i å treffe noen via nettet.

• Liker 1
Skrevet

Menn liker meg ikke, og sånn er det bare. Virker som menn bare er ute etter å behandle meg på verst mulig måte så da holder jeg meg heller unna.

Du kan jo ikke si at "menn" ikke liker deg! Det er da så mange forskjellige mannfolk der ute og det er garantert mange som liker deg også! Hvorfor ikke være litt mer positiv og gjøre noe for å få andre resultater enn det du har fått??

• Liker 1
Skrevet

Jeg er for kresen og for lite attraktiv. De jeg ser på som potensielle kjærester ser på meg som en venn og motsatt. Ikke er jeg flink til å ta insiativ og kontakt heller.

Føler meg ikke så veldig kravstor, men må være tiltrukket i tillegg til en god kjemi, og det er sjeldent jeg kommer i kontakt med disse av meg selv.

Skrevet

Få noen andre til å skrive for deg! Sukker har en egen datingprofil tjeneste du kan bestille profilhjelp fra. :) Hvis det er selve anonnseteksten som hindrer deg i å treffe noen via nettet.

Takk, det er kanskje en god ide. Eneste innsigelse er at jeg opplevde Sukker.no som litt luguber.

Skrevet

Du kan jo ikke si at "menn" ikke liker deg! Det er da så mange forskjellige mannfolk der ute og det er garantert mange som liker deg også! Hvorfor ikke være litt mer positiv og gjøre noe for å få andre resultater enn det du har fått??

Men jeg merker jo det. Ikke mye jeg får gjort med det. Når jeg gang på gang blir dumpet så er jeg tydeligvis ikke bra nok da.

Skrevet

Jeg er singel fordi jeg aldri møter noen som er interessert i meg.

Jeg er ganske sjenert overfor fremmede og 180 høy. Tror ikke akkurat at jeg vekker noe beskytterinstinkt hos guttene, og har etter et par uker på tinder funnet ut at jeg er en god del styggere enn jeg trodde. Er hvertfall ingen som svarer på meldinger jeg sender der. Vet jeg er snill, morsom, omsorgsfull og et godt menneske å være sammen med, men det er det ingen som finner ut.

Derfor er jeg singel.

Anonymous poster hash: 3485b...63a

Skrevet

Jeg lærte av en bruker her inne at det beste svaret på det spørsmålet er "Ren flaks!" :ler:

At jeg er singel skyldes dels tilfeldigheter og dels at jeg trives så bra som singel at jeg ikke har noe behov for å anstrenge meg for å gjøre noe med det. Treffer jeg noen er det fint, men i mellomtiden bruker jeg heller tiden på jobb og venner, familie, kultur og reising enn nettdating og "blind dates" med venners venners venner. Dessuten skal det ikke stikkes under stol at etter så mange år som singel har jeg blitt både sær og kresen kvalitetsbevisst - det er lenge siden jeg trodde at enhver mann er bedre enn ingen mann...

• Liker 7
Skrevet

Kanskje definere hva "evig singel" består i.

Noen trives godt som singel, noen er ikke aktivt på jakt.

Men slik jeg leser det snakker du om folk som VIL ha en partner, og har nådd en viss alder, kanskje midten av tredveårene, der mange av partnerne er 'tatt' (og for kvinner der den biologiske klokken tikker, dersom man vil ha barn).

De fleste kvinner jeg kjenner i denne situasjonen har hatt forhold bak seg. De kastet bort årevis i et forhold med en fyr i håp om at han skulle fri og turte aldri stille krav, og ble dumpet som godt voksne.

De som aldri har forhold er enten ekstremt selvstendige og lite tilpasningsdyktige (skal reise, feste, bygge karriere) og vil ha en partner men ikke skape rom for ham.

Og så har du de som ikke holder seg attraktive, har noen kilo ekstra el.l. og ikke er tiltrukket av mennene som velger dem.

Det er alltid en årsak, men selv om folk er klar over hva det er, er det vanskelig å endre.

Anonymous poster hash: a3477...170
  • Liker 1
Skrevet

Takk, det er kanskje en god ide. Eneste innsigelse er at jeg opplevde Sukker.no som litt luguber.

Etter å ha tatt en runde rundt på de forskjellige nettsidene igjen, så anbefaler jeg nå Match.com til deg. Den koster litt, men jeg tror du vil finne mer din type dame der inne kontra på andre sider. Elitesingles.no har også oppgradert seg litt med tankene på brukerne - utsortering av disse. En venninne av meg gjorde seg skikkelig harry der inn etter å ha betalt (hun likte ikke siden) for da ble hun kastet ut og fikk pengene tilbake! :)

Skrevet

Fokuserer vel ikke nok på forhold og det å skaffe en partner. Til tider mye jobbing og den tiden som er igjen ønsker jeg å bruke på andre sosiale aktiviteter. Jeg er kanskje gammeldags men jeg syntes at når man først dater noen så bør man vie en viss andel tid til hverandre. Ikke slik som "i dag" der man har alle jern i ilden til enhver tid og man nærmest må gå på date med stoppeklokke for å holde tidsskjemaet.

Anonymous poster hash: 4538f...475
  • Liker 1
Skrevet

Etter å ha tatt en runde rundt på de forskjellige nettsidene igjen, så anbefaler jeg nå Match.com til deg. Den koster litt, men jeg tror du vil finne mer din type dame der inne kontra på andre sider. Elitesingles.no har også oppgradert seg litt med tankene på brukerne - utsortering av disse. En venninne av meg gjorde seg skikkelig harry der inn etter å ha betalt (hun likte ikke siden) for da ble hun kastet ut og fikk pengene tilbake! :)

Ikke den du siterte, men Elitesingles? Nettdatingstedet som i stor grad bruker personlighetstester for å matche?

Har liten tro på det, det er få aktører som faktisk har det faglige grunnlaget for å benytte seg av personlighetstester på en god måte. Det er en grunn til at de skal sees i sammenheng med mange andre aspekter.

Anonymous poster hash: 4538f...475

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...