Gå til innhold

Dere som er evig single

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er en del tråder her om folk som er evig ufrivillig single.

Hvorfor tror du at du er evig ufrivillig singel?

Skriv helst hva som gjør dere til evig single siden det tydeligvis er ulike definisjoner som er ute og går.

Endret av Summers
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke... Jeg ble dumpet av typen også bare våknet jeg en dag og befant meg midt i det. Er ingen enkel forklaring på det egentlig.

Anonymous poster hash: 17d35...a33
  • Liker 1
Skrevet

Hm, jeg har vel alltid vært litt sær. Jeg er veldig glad i å reise, og siden jeg ikke har funnet meg en person som liker å reise like mye som jeg, ender det heller opp med noen "ferieflørter" i ny og ne. Jeg vokste også opp i et internasjonalt miljø bestående av mange reisende sammen med mine foreldre, noe som kanskje har ført til at jeg er vant til at mennesker kommer og går, og at jeg dermed ikke klarer å tilpasse meg faste forhold like godt som andre. Jeg prøver jo så godt jeg kan, og har hatt et par lengre forhold - men forrige fyren jeg var sammen med var litt sær og snakket hele tiden om drap og luftet ved et par anledninger tanken på å drepe meg. Etter det har jeg ikke klart å finne noen, har bare ikke møtt på noen enda. Enten liker jeg dem, og så liker ikke de meg tilbake, eller så liker de meg, men så liker jeg ikke dem tilbake.

Anonymous poster hash: deb3c...cfc
Skrevet

Jeg er evig singel av typen har aldri hatt kjæreste. Da jeg var yngre var selvtilliten ikke så god, det gjorde nok at jeg trakk meg litt unna og virket avvisende. Nå er selvtilliten mye bedre, jeg tar til og med kontakt med menn selv (ikke at det hjelper så mye). Utseendet kunne vært bedre, er ikke bælfeit, men tjukkere enn de fleste sin drømmedame. Den viktigste årsaken er nok at jeg ikke treffer nok nye menn, bor på et sted som gjør nettdating vanskelig og ikke vil ha hvem som helst.

Men jeg har det greit som singel, kan hende jeg har vært det så lenge at jeg ikke hadde klart å bo sammen med et annet menneske.

Anonymous poster hash: 427a4...8a6

• Liker 2
Skrevet

Fordi jeg er impotent og har vært det i 5 år. sex er jo halve forholdet så føler jeg kommer til kort der

Kanskje på tide å dra til legen

Anonymous poster hash: 5836b...8cd
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er evig singel av typen har aldri hatt kjæreste. Da jeg var yngre var selvtilliten ikke så god, det gjorde nok at jeg trakk meg litt unna og virket avvisende. Nå er selvtilliten mye bedre, jeg tar til og med kontakt med menn selv (ikke at det hjelper så mye). Utseendet kunne vært bedre, er ikke bælfeit, men tjukkere enn de fleste sin drømmedame. Den viktigste årsaken er nok at jeg ikke treffer nok nye menn, bor på et sted som gjør nettdating vanskelig og ikke vil ha hvem som helst.

Men jeg har det greit som singel, kan hende jeg har vært det så lenge at jeg ikke hadde klart å bo sammen med et annet menneske.

Anonymous poster hash: 427a4...8a6

Jeg tror nok kanskje heller at den viktigste årsaken er at du ikke er tilfreds med kroppen din. Du sier selv t du er tjukkere enn de fleste sin drømmedame? Hva med å bite i det sure eple og bare ta tak i den delen? Det skader jo ikke å ha en ekstra ting som er bra ved en selv? Kanksje treffer du også på en mann underveis via treningsenter eller turer du går osv..

• Liker 4
Skrevet

Hm, jeg har vel alltid vært litt sær. Jeg er veldig glad i å reise, og siden jeg ikke har funnet meg en person som liker å reise like mye som jeg, ender det heller opp med noen "ferieflørter" i ny og ne. Jeg vokste også opp i et internasjonalt miljø bestående av mange reisende sammen med mine foreldre, noe som kanskje har ført til at jeg er vant til at mennesker kommer og går, og at jeg dermed ikke klarer å tilpasse meg faste forhold like godt som andre. Jeg prøver jo så godt jeg kan, og har hatt et par lengre forhold - men forrige fyren jeg var sammen med var litt sær og snakket hele tiden om drap og luftet ved et par anledninger tanken på å drepe meg. Etter det har jeg ikke klart å finne noen, har bare ikke møtt på noen enda. Enten liker jeg dem, og så liker ikke de meg tilbake, eller så liker de meg, men så liker jeg ikke dem tilbake.

Anonymous poster hash: deb3c...cfc

Jeg møter hele tiden på menn som er veldig opptatt av å reise ekstremt mye. Dette er via nettet, så hvis du ikke har prøvd det, så kan det være en ide?

Skrevet

Har hatt et par forelskelser, men that's it.

Har ikke klart å tatt til mot å innlede noe som helst tidligere, pga depresjon og dårlig selvtillit. Nå er den litt oppe igjen, men er fortsatt overvektig, og har ikke troen på at jeg kan skaffe mannfolk på den "vanlige" måten ved å sjekke opp noen ute.

Jeg er også i et miljø for det er flest menn. Til tider kan jeg også kanskje miste litt av feminiteten min og bli en av gutta. For at jeg skal få den forelskelses følelsen for en mann så må han ha den evnen til å få meg til å føle meg som en kvinne, og ikke en av gutta. Noe ikke mange har klart hittil, og har derfor kun blitt med kompiser.

Men, finner vel en etter hvert. Håper jeg. :)

Anonymous poster hash: a2a04...cdf
Skrevet

Har hatt et par forelskelser, men that's it.

Har ikke klart å tatt til mot å innlede noe som helst tidligere, pga depresjon og dårlig selvtillit. Nå er den litt oppe igjen, men er fortsatt overvektig, og har ikke troen på at jeg kan skaffe mannfolk på den "vanlige" måten ved å sjekke opp noen ute.

Jeg er også i et miljø for det er flest menn. Til tider kan jeg også kanskje miste litt av feminiteten min og bli en av gutta. For at jeg skal få den forelskelses følelsen for en mann så må han ha den evnen til å få meg til å føle meg som en kvinne, og ikke en av gutta. Noe ikke mange har klart hittil, og har derfor kun blitt med kompiser.

Men, finner vel en etter hvert. Håper jeg. :)

Igjen det samme rådet som jeg gav litt lengre oppe. Begynn å tren! Ikke bare vil du få den kroppen som gjør deg tryggere på deg selv, men du vil få endorfiner fra treningen som vil hjelpe deg holde depresjon vekke! Jeg mistet stefaren min (som jeg ser på som min pappa) for noen uker siden, og hadde det ikke vært for at jeg fortsatte å gå på jobb (som zumba instruktør) så hadde jeg nok ha måtte legge meg inn pga den depresjonen jeg kom i. Trening har reddet livet mitt både en og to og tre ganger. Anbefales!

• Liker 3
Skrevet

Jeg er nå 34 år gammel og har klart å ha kun ett forhold. Jeg er singel pga en kombinasjon av at jeg ikke ønsker A4-liv, jeg vil bo i utlandet i lengre perioder men ha Oslo som hjemhavn, jeg har levd så lenge alene at jeg ikke trenger en mann, jeg har litt lav selvtillit, jeg oppdager ikke at en mann er interessert før han kaster seg over meg, når jeg flørter så virker jeg bare vennlig og ufarlig, jeg møter nye menn litt for sjelden.

Anonymous poster hash: a8565...2e8
  • Liker 4
Skrevet

Igjen det samme rådet som jeg gav litt lengre oppe. Begynn å tren! Ikke bare vil du få den kroppen som gjør deg tryggere på deg selv, men du vil få endorfiner fra treningen som vil hjelpe deg holde depresjon vekke! Jeg mistet stefaren min (som jeg ser på som min pappa) for noen uker siden, og hadde det ikke vært for at jeg fortsatte å gå på jobb (som zumba instruktør) så hadde jeg nok ha måtte legge meg inn pga den depresjonen jeg kom i. Trening har reddet livet mitt både en og to og tre ganger. Anbefales!

Trening er fint det, men når jeg jobber 16 timer hver dag har jeg ikke tid til å trene. Er vel heller jobbingen som holder depresjonen borte.

Har ikke råd til treningssenter heller, og motivasjonen til å trene blir litt borte når det blir et styr å komme seg til treningssenteret hele tiden, når man har andre forpliktelser mtp jobb.

Skulle gjerne ønske jeg hadde råd og tid til og kunne trene bort de ekstra kiloene, men den fritiden jeg har går til å slappe av.

Skrevet

Grunnen til at jeg har vært singel de siste 3 årene har med prioritering å gjøre. Jeg velger heller å bruke energien min på å hjelpe andre lykkes med kjærligeten og prioritere jobb og karriere fremfor å lete etter den rette for meg. Noen ganger dukker det opp noen som jeg føler jeg må gi en sjanse, og da gjør jeg det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nå 34 år gammel og har klart å ha kun ett forhold. Jeg er singel pga en kombinasjon av at jeg ikke ønsker A4-liv, jeg vil bo i utlandet i lengre perioder men ha Oslo som hjemhavn, jeg har levd så lenge alene at jeg ikke trenger en mann, jeg har litt lav selvtillit, jeg oppdager ikke at en mann er interessert før han kaster seg over meg, når jeg flørter så virker jeg bare vennlig og ufarlig, jeg møter nye menn litt for sjelden.

Det er flere og flere som går litt vekk fra A4 livet merker jeg. Mitt liv skal leves som ditt, men med tilholdsted i Stavanger og jeg ser at det ikke er noe hinder for de som kontakter med iallefall. Så stå på og fortsett med å holde fast ved det livet du ønsker for deg selv, så skal du se den rette dukker opp plutselig. Hvor flink er du til å delta på sosiale ting?

Skrevet

Jeg klarer ikke tenne på tjukke damer, men det er de eneste jeg kan få

Anonymous poster hash: 36cf8...b41
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Trening er fint det, men når jeg jobber 16 timer hver dag har jeg ikke tid til å trene. Er vel heller jobbingen som holder depresjonen borte.

Har ikke råd til treningssenter heller, og motivasjonen til å trene blir litt borte når det blir et styr å komme seg til treningssenteret hele tiden, når man har andre forpliktelser mtp jobb.

Skulle gjerne ønske jeg hadde råd og tid til og kunne trene bort de ekstra kiloene, men den fritiden jeg har går til å slappe av.

Man trenger ikke trene for å gå ned i vekt, det holder å spise riktig. Det kan jo være kjipt, men det trenger ikke ta noe mer tid enn kostholdet du har i dag.

Endret av Summers
  • Liker 3
Skrevet

Dette blir i mine øyne unnskyldninger.. og ja, jeg vet jeg er hardt og sikker blir sett på som slem når jeg sier det, men sånn er jeg og jeg sider det faktisk for å hjelpe deg!

Du jobber 16 timer i en jobb som ikke gir deg økonomisk frihet til å kunne betale for et treningssenter?? Jeg forstår at du trives med jobben, siden du føler den holder depresjonen borte (sånn som jeg har det med Zumba jobben min) men økonomisk stabilitet er jo viktig det også (for å ikke være deprimert!)

• Liker 4
Skrevet

Jeg klarer ikke tenne på tjukke damer, men det er de eneste jeg kan få

Anonymous poster hash: 36cf8...b41

Istedenfor å fokusere på hva du kan få, slik som du er, hvorfor ikke heller fokusere på hva du kan endre ved deg selv, får å få det du vil ha?

Skrevet

Stå stå på og fortsett med å holde fast ved det livet du ønsker for deg selv, så skal du se den rette dukker opp plutselig.

Dette er bare tull og fornærmer kun intelligensen min. 1. Den rette finnes ikke. 2. Ingenting i livet dukker opp av seg selv. Men joda jeg skal fortsette å leve dette livet fordi det gjør meg lykkelig og hvis jeg møter en mann som vil være med er det prikken over i-en.

Hvor flink er du til å delta på sosiale ting?

Jeg er sosial flere ganger i uken, men det hjelper lite når mitt innstinkt når jeg møter en ny kjekk og interessant mann er å tenke "Hurra! Jeg har funnet en ny venn!".

• Liker 7
Skrevet

Dette blir i mine øyne unnskyldninger.. og ja, jeg vet jeg er hardt og sikker blir sett på som slem når jeg sier det, men sånn er jeg og jeg sider det faktisk for å hjelpe deg!

Du jobber 16 timer i en jobb som ikke gir deg økonomisk frihet til å kunne betale for et treningssenter?? Jeg forstår at du trives med jobben, siden du føler den holder depresjonen borte (sånn som jeg har det med Zumba jobben min) men økonomisk stabilitet er jo viktig det også (for å ikke være deprimert!)

Den ene jobben er frivillig arbeid, ergo jeg får ikke betalt for den. Men, jeg liker den.

Økonomisk frihet har jeg aldri hatt, noe som også har vært med på å gjøre meg deprimert.

Dette er min måte å komme over det på, siden jeg ikke står i den økonomiske friheten til å kunne bli medlem på et treningssenter.

Men, som sagt, så er ikke det det eneste som gjør at jeg er singel. Uansett om jeg er aldri så tynn og flott er det få menn som klarer å gi meg den følelsen av at jeg er en kvinne. Ofte føler jeg meg mer som en mann enn de fleste gutter, kun på grunn av de interessene jeg har. Trenger derfor en som kan utfordre meg på andre steder enn de interessegruppene vi deler. Men, jeg tiltrekker meg stort sett de som deler akkurat de samme interessene, noe som gjør den delen vanskelig.

• Liker 1
Skrevet

Dette er bare tull og fornærmer kun intelligensen min. 1. Den rette finnes ikke. 2. Ingenting i livet dukker opp av seg selv. Men joda jeg skal fortsette å leve dette livet fordi det gjør meg lykkelig og hvis jeg møter en mann som vil være med er det prikken over i-en.

Jeg er sosial flere ganger i uken, men det hjelper lite når mitt innstinkt når jeg møter en ny kjekk og interessant mann er å tenke "Hurra! Jeg har funnet en ny venn!".

Det finnes mange rette der ute og grunnen til at jeg sa det som jeg sa, er fordi at en som er rett dukker ofte opp når man selv er tilfreds med livet man lever. At jeg fornærmet Intelligensen din beklager jeg, men jeg ser det iallefall ikke på den måten. Smarte folk gjør smarte valg :D

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...