Gå til innhold

Halloween Tarot 2014

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må jo ha oss en tarot tråd i oktober, vi er jo nødt til å hylle Saimhain bittelitt.

Reglene er som følger: Lik Carlsberg øl og ha 200 innlegg under nicket ditt innfor beltet (ja, du skal stille spørsmål under nick) og husk å gi tilbakemelding. Stokken vi skal bruke heter Halloween Tarot og du kan se den her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Jeg skal på fest i kveld, men gruer meg noe voldsomt på grunn av et kvinnemenneske som også er der. Kommer dette til å gå bra..?

Skrevet (endret)

Nå tar jeg en Silfen, og ber om å bli generalisert.

Endret av Snøvott
Skrevet

Hm. Jeg skal på fest i kveld, men gruer meg noe voldsomt på grunn av et kvinnemenneske som også er der. Kommer dette til å gå bra..?

6/begere.

41.jpg

Ja, veldig. Det blir en fin kveld. For begge.

Skrevet

Nå tar jeg en Silfen, og ber om å bli generalisert.

Rettferdighet.

11.jpg

Det vil lønne seg for deg og se ting litt i svart/hvitt og ikke være for snill fremover.

• Liker 1
Skrevet

Ooou, spooky :-)

Har truffet en mann, gjest. I forrige tråd sa du at dette var mannen i mitt liv.

Er vi kjærester nå, og når blir det i så fall offisielt? :-)

Skrevet

6/begere.

41.jpg

Ja, veldig. Det blir en fin kveld. For begge.

Takker! Og håper det. :)

Skrevet

Er det bare å kutte ut han jeg holder på med, eller blir det bra til slutt? (Går veldig opp og ned.)

Skrevet

Ooou, spooky :-)

Har truffet en mann, gjest. I forrige tråd sa du at dette var mannen i mitt liv.

Er vi kjærester nå, og når blir det i så fall offisielt? :-)

8/Staver.

29.jpg

Dere er kjærester, alle får vite det om en 8 ukers tid. Den her fyren vil ta det langsomt med det offisielle.

Skrevet

Rettferdighet.

11.jpg

Det vil lønne seg for deg og se ting litt i svart/hvitt og ikke være for snill fremover.

Takker som vanlig, får prøve å ha rettferdighet som stikkord fremover.

Skrevet

8/Staver.

29.jpg

Dere er kjærester, alle får vite det om en 8 ukers tid. Den her fyren vil ta det langsomt med det offisielle.

Spot on med det siste der!! :-) Tusen hjertelig takk :)

Skrevet

Er det bare å kutte ut han jeg holder på med, eller blir det bra til slutt? (Går veldig opp og ned.)

Begeresset.

36.jpg

Det kommer en ny fyr som du ikke vil være i tvil om hva vil med deg veldig snart. Du kan kose deg med ham du har nu, eller du kan kutte ham ut. Helt opp til deg.

Skrevet

Kommer kjæresten min til å bli far til mine fremtidige barn?

Skrevet

Hvor bør jeg reise bort nå i Oktober - eller bør jeg rett og slett holde meg hjemme?

Skrevet

Kommer kjæresten min til å bli far til mine fremtidige barn?

7/Staver.

28.jpg

Nei, han er ikke interessert i å få barn pr i dag.

Skrevet (endret)

Hvor bør jeg reise bort nå i Oktober - eller bør jeg rett og slett holde meg hjemme?

Dommen.

20.jpg

Da jeg såg bildet så tenkte jeg på "Rocky Horror Show" og lurte på om det fremdeles ble spilt på scenene i London. Så sjekk om London kan bli en fin plass å reise i Oktober du.

Endret av Gjest
Skrevet

Judgement.

20.jpg

Da jeg såg bildet så tenkte jeg på "Rocky Horror Show" og lurte på om det fremdeles ble spilt på scenene i London. Så sjekk om London kan bli en fin plass å reise i Oktober du.

Du er RÅ. Leste EN artikkel om reising i går - og den handlet om miniweekend i London

Skrevet

Jeg vil også gjerne bli generalisert.

Skrevet

Jeg lurer enkelt og greit på kjærligheten - og har en spesiell person i tankene <3

Skrevet

Du er RÅ. Leste EN artikkel om reising i går - og den handlet om miniweekend i London

Du tvilte vel ikke på at jeg er god i jobben min? :romeo:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...