Gå til innhold

Kvinner i høye hæler <3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Ja, la oss for all del oppfordre damer til å oppføre seg som pyntegjenstander. Å "spre glede" til fremmede mennesker er tross alt kvinners viktigste funksjon.

Jeg vil påstå at det å spre glede er menneskers viktigste funksjon. Men hva vet jeg? La oss dele ut balltre til alle! :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

Tja, jeg kan danse lenge i høye hæler, men venninnene mine med flate sko kan holde på lengre, så jeg er forsåvidt det.

Du trenger ikke holde på lenge. 15 min striptease er akkurat sånn passe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke holde på lenge. 15 min striptease er akkurat sånn passe. :)

Det får da virkelig være grenser for hvor mye glede jeg skal spre på byens uteplasser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Det får da virkelig være grenser for hvor mye glede jeg skal spre på byens uteplasser.

Det er forresten ikke bare glede du skal spre.... uansett...det fungerer best på hjemmebane. Om du ikke har en kjæreste akkurat nå, blir du definitivt kjærestemateriale. :)

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går helst med høye hæler, eller i det minste støvletter med hæl til daglig. Kan være praktisk også, men ikke ofte du finner meg i joggesko om jeg ikke trener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten ikke bare glede du skal spre.... uansett...det fungerer best på hjemmebane. Om du ikke har en kjæreste akkurat nå, blir du definitivt kjærestemateriale. :)

Jeg går som sagt med høye hæler, og det gjør meg absolutt ikke til bedre kjærestemateriale. Eller verre for den saks skyld.

Jeg har aldri hørt om noen som forelska seg i en persons evne til å gå i høyhælte sko uten å snuble.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ville være tragisk om tiltrekningen og femininiteten skulle være avhengig av hælhøyde på skoene :fnise: .

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye hæler kan være fint, men det er et torturredskap uten like.

Jeg syns menn som mener at vi kvinner burde være mer feminine å gå i høye hæler, skulle prøvd seg en dag i disse torturredskapene. Det vil nok stoppe kjeften dems.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går som sagt med høye hæler, og det gjør meg absolutt ikke til bedre kjærestemateriale. Eller verre for den saks skyld.

Jeg har aldri hørt om noen som forelska seg i en persons evne til å gå i høyhælte sko uten å snuble.

Jeg har blitt tiltrukket av damer sin måte å gå på. En dame som er flink til å gå på høye heler kan være utrolig sexy. Jeg synes ikke damer av den grunn skal gå på høye heler hele tiden for det er ikke sunt, men innimellom burde de gjøre det dersom de ønsker å fremstå som variert og sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg går som sagt med høye hæler, og det gjør meg absolutt ikke til bedre kjærestemateriale. Eller verre for den saks skyld.

Jeg har aldri hørt om noen som forelska seg i en persons evne til å gå i høyhælte sko uten å snuble.

Ta nå det ikke så bokstavelig. Kvinner i høye hæler er sexy. Det gjør noe med kvinnekroppen som mange menn tenner på. Det handler ikke om vondt i ryggen eller at dere ikke er god nok ellers. Det handler kun om at noe er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva slags hæler jentene her går med. Jeg har aldri synes det har vært tortur å gå med sko hvertfall. Har en jobb med mye tunge løft, så kan ikke gå med annet enn joggesko på jobb. Men sånn ellers går jeg med hæler. Ikke mer enn 5-6 cm høye, men mer enn det er strengt tatt ikke nødvendig :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva slags hæler jentene her går med. Jeg har aldri synes det har vært tortur å gå med sko hvertfall. Har en jobb med mye tunge løft, så kan ikke gå med annet enn joggesko på jobb. Men sånn ellers går jeg med hæler. Ikke mer enn 5-6 cm høye, men mer enn det er strengt tatt ikke nødvendig :)

Du må holde korsryggen i en unaturlig stilling selv i 5-6 cm høye hæler. For kvinner med ryggproblemer kan det helt sikkert være tortur.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at dere legger ut bilder av hælene deres - for å spre glede :)



Anonymous poster hash: ef500...c81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Foreslår at dere legger ut bilder av hælene deres - for å spre glede :)

Anonymous poster hash: ef500...c81

Endret av Ibsenfrue
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Den gleden kan fint deles ;)

Rett fra jobb:

Disse brukes ikke på daglig basis. De er litt for tøffe for føttene til det, men en dag innimellom, som i dag

Og for fornøyelsens del (finnes noen som liker denne typen sko til andre aktivteter enn å bare 'gå'):

Bildene er antageligvis veldig store, så jeg unnskylder det med en gang.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gleden kan fint deles ;)

Rett fra jobb:

Disse brukes ikke på daglig basis. De er litt for tøffe for føttene til det, men en dag innimellom, som i dag

attachicon.gifimage2.jpeg

Og for fornøyelsens del (finnes noen som liker denne typen sko til andre aktivteter enn å bare 'gå'):

attachicon.gifimage1.jpeg

Bildene er antageligvis veldig store, så jeg unnskylder det med en gang.

De første der var skikkelig kjerring!

Anonymous poster hash: 097ae...7a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De første der var skikkelig kjerring!

Anonymous poster hash: 097ae...7a2

Ikke kom med sure oppgulp. Garantert fine til det rette antrekket.

Anonymous poster hash: b0c75...322

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

De første der var skikkelig kjerring!

Anonymous poster hash: 097ae...7a2

Var det godt å få det ut?

Ble du kåt når du fikk gjemt deg under lakenet og sagt det? :lol:

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg blir høyere enn kjæresten min når jeg bruker høye hæler, så da lar jeg heller være :(

Er det han som nesten kjenner manndommen krympe om du har på sko som gjør deg høyere enn ham?

- eller er det i ditt eget hode dette 'problemet' bor?

Spør av genuin nysgjerrighet fordi jeg aldri har vært bort i en mann som har opplevd det som et problem (og 'ja' jeg har vært høyere med sko på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...