Gå til innhold

Kvinner i høye hæler <3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer an på hvor høyt som er høyt?

Generelt føler jeg meg aldri sexy, men definitivt mer dame om jeg går rundt på 4-6 cm hæl sammenliknet med helt flate sko. Skulle jeg hatt hæl høyere enn 6 cm så ville jeg verken følt meg spesielt damete eller sexy, men mer som den før nevnte vaggende gåsa. Jeg kan nemlig heller ikke gå på høye hæler så dermed bortfaller stil hvis jeg skal opp i høyden. Dessuten føler jeg meg sikker på at føttene mine ikke ville likt den slags "emballasje".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at jeg ikke er den eneste som syns det er vanskelig å gå på høye hæler!!

Anonymous poster hash: c3b60...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Det er 3 klasser med kvinner i høye hæler:

1. Dem som ikke har lært seg å med dem skikkelig ( ikke bra og ser dumt ut)

2. Dem som har lært seg å gå med dem skikkelig ( veldig bra)

3. Og toppklassen, dem som klarer å ha dem på i sengen ( ekstremt bra)

Ellers: Høye hæler gjør noe "ekstra" med kvinnekroppen. Resultatet blir som regel hot.

(har ikke lest hele tråden her - men regner dere har hørt dette før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Tenner på kvinner i høye hæler og kvinner uten hæler jeg. Er kvinnen jeg tenner på, ikke hva hun går med/har på seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HappyWaffle

På grunn av at jeg er kraftig plattfot så kan jeg kun gå med støveletter eller ankelstøveletter med litt bred hel. Dette for at jeg skal få nok støtte på innsiden. Går jeg med sånne fine heler som bare har små bånd over beina så kan jeg bare drite i å gå i flere dager etterpå, i tilleg til at jeg ser drita ut på lyse dagen.

Elsker flate sko! Å har ingen problemer med å bruke det uansett når eller hvor jeg er. :)

Jeg kan fint gå med heler en kveld på byen, men da må jeg ha muligheten til å sitte nå og da for at føttene mine ikke skal ta livet av meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

På grunn av at jeg er kraftig plattfot så kan jeg kun gå med støveletter eller ankelstøveletter med litt bred hel. Dette for at jeg skal få nok støtte på innsiden. Går jeg med sånne fine heler som bare har små bånd over beina så kan jeg bare drite i å gå i flere dager etterpå, i tilleg til at jeg ser drita ut på lyse dagen.

Elsker flate sko! Å har ingen problemer med å bruke det uansett når eller hvor jeg er. :)

Jeg kan fint gå med heler en kveld på byen, men da må jeg ha muligheten til å sitte nå og da for at føttene mine ikke skal ta livet av meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg føler meg mer ladylike og feminin når jeg klakker rundt på høye heler. Det går like mye på lyden av helene mot gulvet som på måten rompa og leggene spenner seg litt ekstra på grunn av vinkelen. Heler er sexy.

Har også registrert at menn flest ikke kan motstå å snu seg når de hører lyden av klakking rundt reolene i butikken for eksempel, de se. Så det er nok mange som har de samme assosiasjonene som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker høye hæler! Blir så utrolig vakker og feminin. Er 170cm, bruker hæler mellom 10-15cm når jeg f.eks skal på fest, eller enkle støvletter med lav hæl eller platå om jeg bare vil være litt pyntet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 3 klasser med kvinner i høye hæler:

1. Dem som ikke har lært seg å med dem skikkelig ( ikke bra og ser dumt ut)

2. Dem som har lært seg å gå med dem skikkelig ( veldig bra)

3. Og toppklassen, dem som klarer å ha dem på i sengen ( ekstremt bra)

Ellers: Høye hæler gjør noe "ekstra" med kvinnekroppen. Resultatet blir som regel hot.

(har ikke lest hele tråden her - men regner dere har hørt dette før)

Jeg vil si det er lettere å ha dem på seg i sengen enn å gå i dem.

Det sagt, jeg klarer å gå i høye hæler. Jeg bare sysn det er ubehagelig og angrer etter 2 meter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Strømper og stiletter er innenfor mange menns definitive tenningsmønster :rolleyes:

Så hvorfor ikke bruke et eventuelt sammenfall til å ha det litt ekstra gøy uten at det trenger å bli hverken kleint eller vonde føtter av den grunn?

Det kan jo være noe med å ikke ta'n helt ut hver gang... å ikke kjøpe stiletter som gjør foten vondt, men heller kjøpe færre og bedre stiletter i en høyde man selv er konfortabel med, de fleste håndterer 8 cm, litt færre håndterer 12 cm (og høyere enn det på lillefingertynne hæler skal det godt gjøres å finne sko uten solide 4-5 cm platå som igjen gjør noe med det visuele inntrykket for mange).

... det sies jeg har pene ben... og jeg kan gå i skoene mine...og menn med sans for stiletter og strømper både i og utenfor soverommet synes merke seg ben og ganglag.... med andre ord en ekte vinn-vinn situasjon

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømper og stiletter er innenfor mange menns definitive tenningsmønster :rolleyes:

Så hvorfor ikke bruke et eventuelt sammenfall til å ha det litt ekstra gøy uten at det trenger å bli hverken kleint eller vonde føtter av den grunn?

Det kan jo være noe med å ikke ta'n helt ut hver gang... å ikke kjøpe stiletter som gjør foten vondt, men heller kjøpe færre og bedre stiletter i en høyde man selv er konfortabel med, de fleste håndterer 8 cm, litt færre håndterer 12 cm (og høyere enn det på lillefingertynne hæler skal det godt gjøres å finne sko uten solide 4-5 cm platå som igjen gjør noe med det visuele inntrykket for mange).

... det sies jeg har pene ben... og jeg kan gå i skoene mine...og menn med sans for stiletter og strømper både i og utenfor soverommet synes merke seg ben og ganglag.... med andre ord en ekte vinn-vinn situasjon

Hvorfor himler du med øynene? Er det teit å ikke klare å gå med menns definitive tenningsmønster?

Anonymous poster hash: c3b60...f1f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe kan ikke noe for det, men damer i høyhælte sko minner meg om ei hore..;) Det bare føles som de går for å vise seg frem på en måte :P

Anonymous poster hash: a38c6...4e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hvorfor himler du med øynene? Er det teit å ikke klare å gå med menns definitive tenningsmønster?

Anonymous poster hash: c3b60...f1f

Hvofor tror du at alt handler om hva noen ikke kan eller vil? :klo:

Om du leser resten av innlegget, og ikke blir så nærtagende og personlig såret og vonbroten så ser du at jeg mener man selv må finne de skoene man liker å gå med, - og er det så samsvar og man har en mann som tenner på stiletter så er jo det gull.

- de færreste har kun en eneste tenningsfaktor så skoene bør ikke hindre noen i å ha god sex med sin partner.

Rolleyes er kjent som "Oh for crying out load!" og det er en kjennsgjerning at noen, ikke alle, men noen menn tenner grovt på strømper og stiletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Jeg kan ikke gå i høye heler. Har desverre tråkket stygt over for flere år siden, sliter med ankelen og tråkker lett over igjen. Vil helst ikke oppleve det med høye sko. Men hadde ikke gått i det uansett, det ødelegger beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lært å gå i høye hæler, og takker min skaper for det. Jeg lærte det da jeg lærte å danse, og hadde generell holdningslære. Problemet for norske kvinner er at vi går hæl-tå, på høye hæler skal man gå med tå først. Da går man riktig, får pent ganglag, ødelegger ikke bena, og for meg er det feminint, vakkert, og sexy med hæler, og det føles slik også!

Når det er sagt, til hverdags, så finner du meg like gjerne i converse, og jeg klarer fint å være feminin i både lavere sko og joggesko. Men det er noe med hæler som gjør noe med holdning og sexyness... Syns det er veldig typisk norske kvinner å si at "man ødelegger bena" eller komme på en annen unnskyldning når det gjelder å pynte seg og fremheve at man er feminin og kvinnelig. Ellers er jeg som regel 190 når jeg går med hæl. Aldri truffet en mann som har klaget på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at ei kvinne skal gå pent med høge hæler, må hun skyve leggen og foten fram. Det gir steget retning og figuren autoritet og sikkerhet. Da ser det ut som ei dame som veit hva hun vil og det tenner jeg på.

Og det kan også ha med det å gjøre at hun føler seg på et bestemt vis, ekstra feminin, sexy, ett eller annet, og at det lyser av henne.

Nå er det vel forskjell på sko og sko. Billig og dårlig balansert, og dyrt og godt balansert. Min framtidige kommer ikke til å høre et ord om at hun bruker mye penger på klær, så lenge det hun kjøper er skikkelig. (Enhver kvinnes naturlige rett, å bruke halve inntekten på sko)

Endret av draug 75
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

For at ei kvinne skal gå pent med høge hæler, må hun skyve leggen og foten fram.

Det gir steget retning og figuren autoritet og sikkerhet. Da ser det ut som ei dame som veit hva hun vil og det tenner jeg på.

Og det kan også ha med det å gjøre at hun føler seg på et bestemt vis, ekstra feminin, sexy, ett eller annet, og at det lyser av henne.

Nå er det vel forskjell på sko og sko. Billig og dårlig balansert, og dyrt og godt balansert. Min framtidige kommer ikke til å høre et ord om at hun bruker mye penger på klær, så lenge det hun kjøper er skikkelig. (Enhver kvinnes naturlige rett, å bruke halve inntekten på sko)

For i det hele tatt å kunne gå, må man vel gjøre dette uansett hælhøyde på skoene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For i det hele tatt å kunne gå, må man vel gjøre dette uansett hælhøyde på skoene?

Bevegelsen er mer markert når hun er på hæler.

(Jeg har tatt utfordring for å "se hvor lett det var!" å gå på hæler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...