Gå til innhold

Kvinner i høye hæler <3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klart, et pent antrekk, sminke og parfyme er en hverdagsrutine for meg. Mener ikke at man ikke skal få pynte seg, men bare ikke bry seg når andre ikke gjør det. Vil man gå i joggebukse dag ut og dag inn, får man gjøre det (uten at feminiteten står på spill). Elsker selv å se bra ut og føle meg bra for min egen del.

Jeg mener virkelig at folk må gjøre akkurat som de vil, dog kan jeg allikevel observere at norske kvinner ikke er best på pynting og å fremheve det som er feminint. Det betyr ikke at jeg legger meg opp i hva folk gjør. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alegria

Jeg mener virkelig at folk må gjøre akkurat som de vil, dog kan jeg allikevel observere at norske kvinner ikke er best på pynting og å fremheve det som er feminint. Det betyr ikke at jeg legger meg opp i hva folk gjør. :wink:

Det har du rett i, norske kvinner gjør ikke det. Var bare kommentaren din om "unnskyldninger" jeg egentlig reagerte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du rett i, norske kvinner gjør ikke det. Var bare kommentaren din om "unnskyldninger" jeg egentlig reagerte på.

:ler: ja det har jeg skjønt at den ikke falt i god jord. Men har jeg hørt mange unnskyldninger? Ja, det har jeg. Den jeg bruker oftest selv, og det er ikke tull en gang, er at underlaget her i Norge er helt latterlig for hæler. Da snakker jeg utendørs. Når jeg har bodd i utlandet, har jeg gått mer med hæler enn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Smaken er litt ulik, og hva som er 'in' akkurat for øyeblikket vil påvirke manges smak ganske stort.

Selv er jeg ikke spesielt begeistret for Louboutin sko, - personlig synes jeg de er overpriset og har for høy 'glamour babe' faktor (en show-off faktor på lik linje med massesuggesjonen rundt enkelte veskemerker og modeller).

Så personlig velger jeg heller Lucy Choi of London, Sigerson Morrison og Sergio Rossi.

- og lar andre gå med nøyaktig det de selv vil.

At jeg selv ville valgt det bort for min egen del er så sin sak, men det betyr jo ikke at de som velger annerledes må for evig tid slite med et stempel om 'dårlig smak', bare ulik smak, og ofte veldig lik smak.

Og det velger de jo helt fritt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smaken er litt ulik, og hva som er 'in' akkurat for øyeblikket vil påvirke manges smak ganske stort.

Selv er jeg ikke spesielt begeistret for Louboutin sko, - personlig synes jeg de er overpriset og har for høy 'glamour babe' faktor (en show-off faktor på lik linje med massesuggesjonen rundt enkelte veskemerker og modeller).

Så personlig velger jeg heller Lucy Choi of London, Sigerson Morrison og Sergio Rossi.

- og lar andre gå med nøyaktig det de selv vil.

At jeg selv ville valgt det bort for min egen del er så sin sak, men det betyr jo ikke at de som velger annerledes må for evig tid slite med et stempel om 'dårlig smak', bare ulik smak, og ofte veldig lik smak.

Og det velger de jo helt fritt..

Mener du virkelig at disse skoene er "glamour babe"? www.xadaa.com/wp-content/uploads/2013/09/11/9/2017-Christian-Louboutin-Simple-Round-Toe-Kidskin-Red-Sole-Pump-Black-1.jpg

I mine øyne er disse så klassiske som man kan få dem. CL tilbyr jo et vidt spekter av pensko, fra strengt konservativt til skikkelig high-fashion. Det eneste de har til felles er vel den signalrøde hælen. Virker litt rart at du sidestiller CL med Louis Vuittonvesker og generell logoflash. Folk flest har vel ikke for vane å titte bak skoen til folk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.xadaa.com/wp-content/uploads/2013/09/11/9/2017-Christian-Louboutin-Simple-Round-Toe-Kidskin-Red-Sole-Pump-Black-1.jpg

Ser linken ikke kom med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nylig et par sko med 12 cm hæler i ren høyde - altså ingen platå, og har funnet at 12 cm er maxhøyde for meg. Foten blir så bratt i 12 cm (str. 36) at det kjennes ut som den bare skal falle sammen når jeg står i ro lenge. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Alle kvinner burde, av estetiske hensyn til dem som elsker kvinnekroppen, lære seg å gå skikkelig med høye hæler, og spre glede med å gå med dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinner burde, av estetiske hensyn til dem som elsker kvinnekroppen, lære seg å gå skikkelig med høye hæler, og spre glede med å gå med dem. :)

Alle kvinner som elsker sin egen kvinnekropp burde være mer opptatt av å ta vare på den enn av å 'spre glede' til fremmede mennesker, og i mange tilfeller innebærer det å ikke gå i høye hæler.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Mener du virkelig at disse skoene er "glamour babe"? www.xadaa.com/wp-content/uploads/2013/09/11/9/2017-Christian-Louboutin-Simple-Round-Toe-Kidskin-Red-Sole-Pump-Black-1.jpg

I mine øyne er disse så klassiske som man kan få dem. CL tilbyr jo et vidt spekter av pensko, fra strengt konservativt til skikkelig high-fashion. Det eneste de har til felles er vel den signalrøde hælen. Virker litt rart at du sidestiller CL med Louis Vuittonvesker og generell logoflash. Folk flest har vel ikke for vane å titte bak skoen til folk :)

Ikke rød hæl, rød såle. Og den er rimelig enkel å se ja, - noe som også er kjennetegnet på dem.

Og 'ja' jeg har sett for mange 'wanna be' babes med sine rødsålede sko. Så 'in' som de har vært i en periode så velger jeg å bruke tilsvarende pengesum på et par håndsydde Sergio Rossi, - på lik linje som jeg velger andre produsenter jeg setter pris på istedet for å velge utifra hva som er mest hypet for øyeblikket og det som er mest 'in' der og da.

Andre må velge akkurat det de selv vil uten at det plager meg eller at jeg bryr meg nevneverdig om hva de velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Olivia Benson

Alle kvinner burde, av estetiske hensyn til dem som elsker kvinnekroppen, lære seg å gå skikkelig med høye hæler, og spre glede med å gå med dem. :)

Mange menn som elsker kvinnekroppen, men som ikke har noe greie for høye hæler. Jeg velger å glede de istedet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinner burde, av estetiske hensyn til dem som elsker kvinnekroppen, lære seg å gå skikkelig med høye hæler, og spre glede med å gå med dem. :)

Ja, la oss for all del oppfordre damer til å oppføre seg som pyntegjenstander. Å "spre glede" til fremmede mennesker er tross alt kvinners viktigste funksjon.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Alle kvinner som elsker sin egen kvinnekropp burde være mer opptatt av å ta vare på den enn av å 'spre glede' til fremmede mennesker, og i mange tilfeller innebærer det å ikke gå i høye hæler.

Partypooper ! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høyhæla sko er praktisk kun i horisontal stilling... 😊

Så det går mye i høyhæla sko, ja...

Neida. Jeg går stort sett i joggesko fordi det er praktisk. Skulle gjerne gått oftere i sko med hæler. Blir bare i selskap hvor jeg antar det ikke blir så mye vandring. Føler meg sexy i hæler. Men velger praktisk forran sexy, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Gjest Lille-pus

Skal det være så skal det være Coolaid, selv velger jeg bort platåsålen når det virkelig skal være.

Da går man slik:

44721248ow_20_e.jpg44716676bi_20_e.jpg44687259rf_20_f.jpg

- men smaken er litt foskjellig og godt er det :)

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partypooper ! :fnise:

Tja, jeg kan danse lenge i høye hæler, men venninnene mine med flate sko kan holde på lengre, så jeg er forsåvidt det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...