Cata Skrevet 8. mars 2020 Forfatter #1281 Del Skrevet 8. mars 2020 Gamla tar seg opp. Har nå kladdet ny søknad til noe som formelt sett ikke er mitt fag, men utlysningen er formulert slik at en god del av realkompetansen ser ut til å være relevant. Pussig nok har jeg denne gang noe som etter min mening er direkte relevant å slå i bordet med, -noe jeg ikke har i mitt egentlige fag. Noe sier meg at jeg er på feil hylle . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. mars 2020 Forfatter #1282 Del Skrevet 8. mars 2020 (endret) Dessuten håper man at hjemmelaget Bali kyllinggryte med chili, hvitløk og karri tar knekken på viruset som synes å ha bosatt seg i skrotten. Så vidt vites ikke korona siden jeg ikke har vært i kontakt med noen som har vært i risikoområder. Er vel et snev av vanlig influensa eller en furten forkjølelse som er på visitt. I går flatet jeg ut på sofaen i sekstiden på kvelden og kom meg i grunnen ikke derfra før det var på tide å legge meg. Tilskrev det 18 timersdagen dagen før, men dette her er litt mer enn vanlig "trøtt". Endret 8. mars 2020 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. mars 2020 #1283 Del Skrevet 8. mars 2020 Virus er noe herk God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mars 2020 #1284 Del Skrevet 8. mars 2020 8 timer siden, Cata skrev: Gamla tar seg opp. Har nå kladdet ny søknad til noe som formelt sett ikke er mitt fag, men utlysningen er formulert slik at en god del av realkompetansen ser ut til å være relevant. Pussig nok har jeg denne gang noe som etter min mening er direkte relevant å slå i bordet med, -noe jeg ikke har i mitt egentlige fag. Noe sier meg at jeg er på feil hylle . Skikkelig i siget nå, jo - plutselig står du der med luksusproblemet å ha flere alternativer å velge i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. mars 2020 Forfatter #1285 Del Skrevet 8. mars 2020 1 time siden, Daria skrev: Skikkelig i siget nå, jo - plutselig står du der med luksusproblemet å ha flere alternativer å velge i Akkurat det vil jeg nå se før jeg tror det, men ett tilbud hadde ikke vært så verst altså. Særlig ikke hvis jeg kan få et der jeg helst vil bo. Skal man først ønske kan man gjøre det skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. mars 2020 Forfatter #1286 Del Skrevet 9. mars 2020 Avspasering hadde vært veldig mye morsommere om jeg ikke hadde sittet og snufset . På den annen side er det kanskje bedre for både meg og kolleger at jeg valgte denne dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mars 2020 #1287 Del Skrevet 9. mars 2020 Det er jo typisk... Men da kan du hvertfall slappe av med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. mars 2020 Forfatter #1288 Del Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, Daria skrev: Det er jo typisk... Men da kan du hvertfall slappe av med god samvittighet. Jepp, er ikke direkte slapp i fisken men har holdt meg pent hjemme med kleenex'en i dag. I disse virusskrekktider så gidder jeg ikke skremme livet av omgivelsene selv om jeg definitivt ikke har vært i koronaområder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. mars 2020 #1289 Del Skrevet 10. mars 2020 Sløv kveld i hotellsenga, etter lang dag på jobb. God bedring, Cata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. mars 2020 Forfatter #1290 Del Skrevet 12. mars 2020 Note to self: jeg er en elendig hamster 🐹 . Det ble med to pakker mel (var fri for grovt mel og har lite hvetemel igjen), en spekepølse og en boks makrell i tomat. Spekemat og hermetikk er jo gode greier for hamstring, ikke sant? Jaja, jeg prøvde i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. mars 2020 #1291 Del Skrevet 12. mars 2020 Mest av alt lurer jeg på hvor mye dopapir folk egentlig bruker...? Eventuelt hvor lenge de har tenkt å isolere seg fra omverdenen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. mars 2020 Forfatter #1292 Del Skrevet 12. mars 2020 2 timer siden, Daria skrev: Mest av alt lurer jeg på hvor mye dopapir folk egentlig bruker...? Eventuelt hvor lenge de har tenkt å isolere seg fra omverdenen... Hm, var det der jeg skulle rødme? Kom faktisk hjem med to pakker her om dagen (men det var fordi butikken hadde supertilbud). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. mars 2020 Forfatter #1293 Del Skrevet 13. mars 2020 Interessant dag på jobb. Skal vi ha møter? Hvilke møter? Kan noen ha hjemmekontor? osv osv. For ikke å snakke om oppmerkingen i kantina (1 meter mellom hvert menneske i køen- flaks det ikke var kø). Vi få sultne sjeler som møtte opp i lunchtiden fikk god plass ved bordet. Og den utnyttet vi - det var bare å sette seg med god avstand til hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. mars 2020 #1294 Del Skrevet 13. mars 2020 Den meteren er ikke så lett å opprettholde alltid - må man passere folk mellom hyllene på Rema eller gå inn samme dør på toget blir det nødvendigvis mindre avstand. Men det slo meg at det å ta heisen sammen med andre kanskje er noe man skal unngå framover, å stå med en meters avstand der er faktisk helt umulig. Nå prøver jeg forsåvidt så godt jeg kan å unngå det uansett, det er noe med den litt trykkede stemningen og kleine småpraten når man treffer på ukjente naboer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. mars 2020 Forfatter #1295 Del Skrevet 13. mars 2020 2 minutter siden, Daria skrev: Den meteren er ikke så lett å opprettholde alltid - må man passere folk mellom hyllene på Rema eller gå inn samme dør på toget blir det nødvendigvis mindre avstand. Vi er praktiske, vi satte oss i sikksakk ved bordet så vi hadde en stol mellom og ingen foran oss. Har planer om å gjøre samfunnstjeneste ved å stenge meg inne i helga. Ikke at jeg skulle møtt noen uansett. Sjelden har jeg vært SÅ fornøyd med å være introvert som akkurat nå. Kunne sagtens gått tur dersom været blir bra siden jeg ikke er smittet, men den helt standard forkjølelsen min er egentlig ganske fornøyd med å holde seg i ro med en bok og strikketøy. For en gangs skyld ser det ut som hostesaft hjelper. Betongklumpen i brystkassa er i ferd med å løse seg opp, kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. mars 2020 #1296 Del Skrevet 14. mars 2020 Her blir det frisk luft i solskinnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #1297 Del Skrevet 14. mars 2020 46 minutter siden, Roadrunner skrev: Her blir det frisk luft i solskinnet God plan. Det frister litt her også, men jeg får holde meg sterk. Tror jeg heller bør stue litt sengetøy i vaskemaskina etter en uke med "snørr og gørr". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #1298 Del Skrevet 14. mars 2020 Det ble mer enn som så. Strikking etterlater litt ull i kriker og kroker. Hadde meg en god runde med tørrmopp i går men da jeg måtte lempe ut omtrent en halv sau så innså jeg at det måtte sterkere lut til. Støvsuger måtte rett og slett fram. Nå er heimen støvsuget og godstol og varmepumpefilter fikk seg også en omgang - og kjøkken og bad fikk en runde med våtmopp etterpå. Føler jeg puster lettere allerede, kanskje forkjølelsen var ull-allergi ? Tenkte å hive ut dyna for litt lufting også men noen holder på med en motorisert sag rett borti her og jeg kan egentlig fint greie meg uten sagspon i senga så lufting får vente til de er ferdige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #1299 Del Skrevet 14. mars 2020 Jeg har avslappede venner. Fikk nettopp snap fra venninne om at de har drasset ut et campingbord utenfor huset og "leker hytte hjemme" i sola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. mars 2020 Forfatter #1300 Del Skrevet 15. mars 2020 Det pøser ned. Dermed ble det perfekt vær for en rusletur siden så godt som ingen andre er ute . Fikk stappet noen tomme krydderglass i en dertil egnet container så nå har jeg både ryddigere benk og en liten rusletur unnagjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå