Daria Skrevet 21. desember 2022 #2521 Del Skrevet 21. desember 2022 Utlånt for å dele av din ekspertise eller for å tilegne deg mer av deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. desember 2022 Forfatter #2522 Del Skrevet 21. desember 2022 Daria skrev (14 minutter siden): Utlånt for å dele av din ekspertise eller for å tilegne deg mer av deres? Dele min ... En ekspertise som har nullniksnada med min utdannelse å gjøre, for øvrig. Mer snakk om "livets (harde) skole" her. Dvs, noe jeg har fått intern opplæring i og som jeg å har fordypet meg litt i på eget initiativ i tilegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. desember 2022 #2523 Del Skrevet 21. desember 2022 Ekspertise er ekspertise, uansett hvor man har den fra - særlig når den verdsettes av andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2022 Forfatter #2524 Del Skrevet 31. desember 2022 Godt nytt år til den som måtte finne på å stikke nesa inn her. Har tilbragt dagene etter hjemkomst fra jobbeturné og jul med mor til å lade opp introverten etter i overkant mye folk og til å strikke et godt stykke videre på plötulopigenseren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. desember 2022 #2525 Del Skrevet 31. desember 2022 *stikker nesa innom* Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. desember 2022 #2526 Del Skrevet 31. desember 2022 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. januar 2023 Forfatter #2527 Del Skrevet 7. januar 2023 Blærgh. Har meldt meg på «trim for voksne damer». Oppstart i dag. Vet utmerket godt hvordan jeg skal trene, men har også veldig vondt i viljen så jeg trenger litt ekstra forpliktelse overfor meg selv. Dessuten er formen elendig! 🫤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. januar 2023 #2528 Del Skrevet 7. januar 2023 Cata skrev (3 minutter siden): Blærgh. Har meldt meg på «trim for voksne damer». Oppstart i dag. Vet utmerket godt hvordan jeg skal trene, men har også veldig vondt i viljen så jeg trenger litt ekstra forpliktelse overfor meg selv. Dessuten er formen elendig! 🫤 Jeg heier! Det er ikke uten grunn at jeg holder på spinninga... Der må timen bookes i forkant, ergo har jeg plutselig en avtale. Og vi er noen faste som dukker opp på de samme timene, så er greit å legge det som et ekstra lite press. Burde trene styrke i tillegg, men akkurat nå er trøsten at litt er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. januar 2023 #2529 Del Skrevet 7. januar 2023 Faste avtaler er gull for å komme seg opp og ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. januar 2023 Forfatter #2530 Del Skrevet 7. januar 2023 *tupper stuss* Må vel skvise meg inn i treningstøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. januar 2023 #2531 Del Skrevet 7. januar 2023 (endret) Her trenes magemusklene både hos esel og sau for tiden. Det hostes i stereo her. Endret 7. januar 2023 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. januar 2023 #2532 Del Skrevet 7. januar 2023 Sauen Shaun skrev (1 time siden): Her trenes magemusklene både hos esel og sau for tiden. Det hostes i stereo her. Riktig god bedring! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. januar 2023 #2533 Del Skrevet 7. januar 2023 Roadrunner skrev (1 time siden): Riktig god bedring! ❤️ Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. januar 2023 Forfatter #2534 Del Skrevet 8. januar 2023 God bedring Sauen. Og til Eselet også. Ser i lokalavisa at det er mye luftveisinfeksjoner rundt og da er det neppe bare her. Fra disse kanter meldes det om grassat gangsperr etter gårsdagens forsøk på trening. Spent på om det blir mer piff i skrotten om to mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. januar 2023 #2535 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg var så støl på onsdag at jeg gruet meg hver gang jeg skulle sette meg eller bøye meg, og da var det bare to uker siden forrige runde (-Trening er ferskvare, lo fysio), så jeg har ingen problemer med å tro at du kjenner det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. januar 2023 #2536 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg har booket styrketime i morgen og gruer meg! Vi snakker år siden sist... Flere år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #2537 Del Skrevet 14. januar 2023 #forvirraflinkis Jeg regner meg som normalt oppegående innen data men passordbytte er og blir slitsomt. For et par uker siden fikk jeg en standardmail om at passordet til mailen min var lekket til darkweb. Riktignok har jeg en sterk mistanke om at det gjaldt et passord jeg hadde for vinter og votter og litt til siden, men jeg fikk meg uansett en tupp bak for å bytte. Det er en stund siden sist. Mens jeg var i gang byttet jeg også på appleID som (fy på meg) hadde hatt samme passord som mailen. Den operasjonen var ikke bare enkel i seg selv, men jeg kom i havn - helt til nå da jeg skulle åpne PC'n .... Da hadde selvsagt den mistet passord til appleID og jeg måtte knote det ned fra mobilen. Noe som ikke er så enkelt lenger siden nye briller har gjort meg mer langsynt (evt mindre nærsynt) og jeg er ikke kommet til linsene enda. Vel, tror jeg har fått koplet meg opp på noenlunde sikkert vis nå og PC er på for første gang siden juleferien. Jeg er nemlig i strikkeboble for tida .Ble ferdig med min Plötulopigenser rett over nyttår (gjett hva nyttårshelga gikk med til) og nå er jeg i full gang med "Riddari" til en venninne. Hun holder garn, jeg får utøve hobby. Overlevde gangsperra etter mandagens trening og fikk lagt inn en liten økt på mølle (rask gange) senere i uka så jeg er godt fornøyd med progresjonen i ikkenyttårsforsettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #2538 Del Skrevet 14. januar 2023 Hvorfor er smartTV'n min så lite smart? Den krangler stadig med Disney+ appen og det er irriterende når lagging oppstår midt i et program og jeg må restarte hele greia . Kanskje på tide å kjøpe ny AppleTV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. januar 2023 #2539 Del Skrevet 14. januar 2023 Derfor holder jeg meg til en vanlig tv uten intelligens - ingen forventninger og ingen skuffelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. januar 2023 Forfatter #2540 Del Skrevet 15. januar 2023 Daria skrev (11 timer siden): Derfor holder jeg meg til en vanlig tv uten intelligens - ingen forventninger og ingen skuffelser Ville blitt skuffelse for min del - der er det så lite jeg ser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå