Gjest Catwoman Skrevet 17. desember 2004 #181 Del Skrevet 17. desember 2004 Kunsten å irritere folk: Forlat kopimaskinen innstilt på 99 kopier, forminsk 200%, ekstra mørk og A3-papir. Si i luken på en «drive through» at du skal ta med deg maten. Om du har et glassøye, slå litt på det av og til med en penn når du prater med andre. Insister på å alltid ha vindusviskerne på «for å holde dem i trim». Svar alltid på det noen sier med «det er hva DU tror». Tren på å lyde som et modem. Stryk under meningsløs informasjon i vitenskapelige papir og gi en kopi til din sjef. Pip når du rygger. Vis at en samtale er over ved å holde hendene for ørene. Rabble ned tilfeldige tall når noen regner. Stift sammen papir på midten. Utforsk offentlig hvor sakte du kan gjøre kvele-lyder. Tut og vink til fremmede. Nekte å sette deg på en restaurant, og spis opp godteriet ved kassaapparatet. SKRIV BARE MED STORE BOKSTAVER. Skrv br knsnntr. Kjøp mange røde trafikkoner og led trafikken bort fra hovedveien. Repeter følgende ordveksling tjue ganger: «Hørte du det?», «Hva da?», «Glem det, det ble borte.» Så langt som mulig, subb i stedet for å gå. Nynne innledningen til Wilhelm Tell, og når du er nesten ferdig, sier du «nei, vent, nå gjorde jeg feil» og begynn på nytt. Spør mennesker hvilket kjønn de er. Sitt foran huset og sikt med en hårføner mot passerende biler for å se om de senker farten. Syng med på operaen. Gå til en poesiaften og spør etter hvert dikt hvorfor det ikke rimer. Still dine medarbeidere mystiske spørsmål og noter svarene på en blokk og mumle et eller annet om «psykologisk profil». Pakk alle tingene dine i en koffert og forklar at du reiser bort en stund for «å finne deg selv». Gå ut av døra og kom tilbake etter 10 minutter. Rist brød til frokost hver dag, men sett ikke inn kontakten. Spis brødet mens du klager over brødristeren som «ikke vet hva den driver med». Hvis noen foreslår å sette i kontakten: Mumle noe om brannfare... Smil. Hele tiden. Ommøbler stua hver dag. Lat som om du ikke kjenner deg igjen når du har besøk. Insister på at vennene dine bruker både fornavn og etternavn når de snakker til deg. Spyl alltid toalettet tre ganger. Tell høyt. Hver gang det ringer på døra: Ta telefonen. Hver gang telefonen ringer: Lukk opp døra. Fortell til dine venner 5 dager på forhånd at du ikke kan komme til deres party fordi du har hodepine. Og den siste måten å irritere folk på... Send dette brevet til alle i din adressebok selv om de har sendt det til deg eller bedt deg å ikke sende slike brev som dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 17. desember 2004 #182 Del Skrevet 17. desember 2004 Ulike økonomiske styreformer: Sosialisme Du har to kyr, staten tar fra deg den ene og gir den til naboen din. Kommunisme Du har to kyr, staten tar begge og holder deg med melk. Fascisme Du har to kyr, staten tar begge og selger deg melken. Nazisme Du har to kyr, staten tar begge og skyter deg. Byråkratisme Du har to kyr, staten tar begge, skyter den ene, melker den andre, og roter bort melken. Anarkisme Du har to kyr, de stikker av. Tradisjonell kapitalisme Du har to kyr, selger den ene og kjøper en okse. Horden forøker seg og økonomien vokser. Du selger dem og kan pensjonere deg på gevinsten. Singapore kapitalisme Du har to kyr. De tygger gress. De blir arrestert fordi politiet tror de tygger tyggegummi. Britisk kapitalisme Du har to kyr. Begge er gale. Fransk Kapitalisme Du har to kyr. Du streiker for å få tre. Spansk kapitalisme Du har to kyr. Du selger kuene til en turist... «Special price for you, my friend». Ledelse Du har to kyr. Du selger den ene, tvinger den andre til å produsere melk for fire kyr og blir overrasket når den ikke klarer det. Demokrati Du har to kyr. Staten beskatter deg til du må selge begge, slik at de kan gi støtte til en mann i et annet land som har fått en ku fra staten i ditt land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 17. desember 2004 #183 Del Skrevet 17. desember 2004 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 17. desember 2004 #184 Del Skrevet 17. desember 2004 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 17. desember 2004 #185 Del Skrevet 17. desember 2004 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 17. desember 2004 #186 Del Skrevet 17. desember 2004 2 Kjeder meg jeg? neida, bare litt treig med å komme i gang med det jeg skal gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 17. desember 2004 #187 Del Skrevet 17. desember 2004 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 17. desember 2004 #188 Del Skrevet 17. desember 2004 og derrrr :D 3000 innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. desember 2004 #189 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 22. desember 2004 #190 Del Skrevet 22. desember 2004 God jul tilbake til deg Trulselinemor. :-D Det er bare to dager igjen nå. Og jeg er ferdig med alle julegavene. Deilig. Jeg skal jobbe julafen, det gleder jeg meg til, tror det blir koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. desember 2004 #191 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg koste meg skikkelig med feiring av jul i går (21. september er min jul), og i dag og i morgen skal jeg jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 23. desember 2004 #192 Del Skrevet 23. desember 2004 Ønsker deg en god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 9. januar 2005 #193 Del Skrevet 9. januar 2005 Heisann! Tok en titt innom dagboka di jeg Hvordan står det så til i til en søndagmorgen? (ok kanskje ikke akkurat morgen lenger, men det er enda morgen for meg ) Håper det står bra til med deg og pusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. januar 2005 #194 Del Skrevet 12. januar 2005 Her var det liten aktivitet, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 15. januar 2005 #195 Del Skrevet 15. januar 2005 Takk for hilsner :D Liten aktivitet ja.... håper aldri jeg har skrytet på meg og være noen stor dagbokskriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. januar 2005 #196 Del Skrevet 15. januar 2005 Åh, men så søt avatar du har fått deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 15. januar 2005 #197 Del Skrevet 15. januar 2005 Ja det yns jeg og Må ha litt forandring, ble litt lei av "kriger"-katta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 17. januar 2005 #198 Del Skrevet 17. januar 2005 Trist og grå dag i dag, :-? Har bakt brød, det står inni ovnen nå... selleribrød, lurer på om det blir godt. Liker å eksperimentere litt jeg. Så skal jeg en tur ned til byen etterpå, har så lyst på en ny olabukse og en svart bukse, men vet ikke om jeg gidder å prøve flere, at det skal være så vanskelig å finne Og så må jeg på biblioteket, se om jeg finner noen spennende bøker. Akkurat nå spiller jeg "diallo" på stereoanlegget. Fin sang. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 19. januar 2005 #199 Del Skrevet 19. januar 2005 Kunsten å irritere folk: Forlat kopimaskinen innstilt på 99 kopier, forminsk 200%, ekstra mørk og A3-papir. Si i luken på en «drive through» at du skal ta med deg maten. Om du har et glassøye, slå litt på det av og til med en penn når du prater med andre. Insister på å alltid ha vindusviskerne på «for å holde dem i trim». Svar alltid på det noen sier med «det er hva DU tror». Tren på å lyde som et modem. Stryk under meningsløs informasjon i vitenskapelige papir og gi en kopi til din sjef. Pip når du rygger. Vis at en samtale er over ved å holde hendene for ørene. Rabble ned tilfeldige tall når noen regner. Stift sammen papir på midten. Utforsk offentlig hvor sakte du kan gjøre kvele-lyder. Tut og vink til fremmede. Nekte å sette deg på en restaurant, og spis opp godteriet ved kassaapparatet. SKRIV BARE MED STORE BOKSTAVER. Skrv br knsnntr. Kjøp mange røde trafikkoner og led trafikken bort fra hovedveien. Repeter følgende ordveksling tjue ganger: «Hørte du det?», «Hva da?», «Glem det, det ble borte.» Så langt som mulig, subb i stedet for å gå. Nynne innledningen til Wilhelm Tell, og når du er nesten ferdig, sier du «nei, vent, nå gjorde jeg feil» og begynn på nytt. Spør mennesker hvilket kjønn de er. Sitt foran huset og sikt med en hårføner mot passerende biler for å se om de senker farten. Syng med på operaen. Gå til en poesiaften og spør etter hvert dikt hvorfor det ikke rimer. Still dine medarbeidere mystiske spørsmål og noter svarene på en blokk og mumle et eller annet om «psykologisk profil». Pakk alle tingene dine i en koffert og forklar at du reiser bort en stund for «å finne deg selv». Gå ut av døra og kom tilbake etter 10 minutter. Rist brød til frokost hver dag, men sett ikke inn kontakten. Spis brødet mens du klager over brødristeren som «ikke vet hva den driver med». Hvis noen foreslår å sette i kontakten: Mumle noe om brannfare... Smil. Hele tiden. Ommøbler stua hver dag. Lat som om du ikke kjenner deg igjen når du har besøk. Insister på at vennene dine bruker både fornavn og etternavn når de snakker til deg. Spyl alltid toalettet tre ganger. Tell høyt. Hver gang det ringer på døra: Ta telefonen. Hver gang telefonen ringer: Lukk opp døra. Fortell til dine venner 5 dager på forhånd at du ikke kan komme til deres party fordi du har hodepine. Og den siste måten å irritere folk på... Send dette brevet til alle i din adressebok selv om de har sendt det til deg eller bedt deg å ikke sende slike brev som dette! Den var dritbra! Lo så jeg hang over tastaturet jeg nå Håper du har det bra. Suser hjemover en tur i helgen, skal bli bra å komme til Grenland igjen. Blir alt for lenge mellom hver gang Håper vi sees snart :D Søt pus du har fått deg som avatar Har fått ny pus hjemme sjøl, en liten siamesergutt som sjarmerer oss trill rundt Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. februar 2005 #200 Del Skrevet 1. februar 2005 Ikke så aktivitet i boka her heller.. Håper alt står bra til med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå