AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #81 Skrevet 2. oktober 2014 Tror ikke jeg misforstår noe som helst. Stå for meningene dine heller! Og her beviser du jo nok en gang det jeg sier! Du forteller altså ALLE single menn at de ikke er av de mest attaktive, fordi da ville de vært opptatt! Mitt råd til deg er at du revurderer tankene dine om single mennesker. Så sint og hårsår vi er en torsdags kveld da.Anonymous poster hash: 35ddc...c20
Nettinettet Skrevet 2. oktober 2014 #82 Skrevet 2. oktober 2014 Så sint og hårsår vi er en torsdags kveld da.Anonymous poster hash: 35ddc...c20 Hårsår? Sint? Nei da har du nok misforstått eller lest med litt andre stemmer i hodet enn du burde. Men jeg kan slenge på et smilefjes neste gang så slipper du anta noe som helst 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #83 Skrevet 2. oktober 2014 Men når man er veldig pen har man som regel alltid flere valgmuligheter. Dette gjelder både kvinner og menn. Da tar man ikke til takke med den første som vil etablere seg, hvis man ikke føler det er rett person og rett tidspunkt. Anonymous poster hash: 91e8b...a92 Åhå? Så hvis man ikke er særlig pen så skal man bare ta til takke med den første som ser din vei? Hva så da- 5 år senere så bryter man ut av forholdet og har 2 barn og skal finne seg en annen- og stiller dermed dessverre lenger bak i køen..er det ikke bedre å uansett vente til man finner en som er rett uavhengig av "penheten"? Anonymous poster hash: db8e1...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #84 Skrevet 2. oktober 2014 Åhå? Så hvis man ikke er særlig pen så skal man bare ta til takke med den første som ser din vei? Hva så da- 5 år senere så bryter man ut av forholdet og har 2 barn og skal finne seg en annen- og stiller dermed dessverre lenger bak i køen..er det ikke bedre å uansett vente til man finner en som er rett uavhengig av "penheten"?Anonymous poster hash: db8e1...ce5 Klart det . Sier ikke at du MÅ gjøre ta til takke med det første og beste, men at en del folk gjør det..det er hevet over enhver tvil. Og de som gjør det er ofte folk som ikke har så mange valgmuligheter! Anonymous poster hash: 91e8b...a92
Nettinettet Skrevet 2. oktober 2014 #85 Skrevet 2. oktober 2014 Ok, nå skal jeg komme med litt nyttig informasjon her, så kan dere slippe å bestemme hvem som har det beste utgangspunktet og hvem som er verdt mest. ALLE har det beste utgangspunktet. ALLE er et bra catch hvis de vil og ALLE kan få seg en kjæreste hvis de vil. Det handler om hvordan man utnytter det utgangspunktet man har, med tanke på hva slags partner man ønsker seg. Hvor man er i forhold til andre statistikk sett har null betydning. Det begrenser en bare fordi man putter seg selv i en bås som heter "ikke bra nok". Det igjen fører til at man ikke ser på seg selv som verdifull nok til de man egentlig vil ha. Så alle bør gjøre seg selv en tjeneste. Slutt å lure på hvor man kan sette seg selv, og slutt å lytte til hva alle andre mener. Bruk energi på å være den beste du kan være, som du trives med og som du er tilfreds med og utstrålingen din vil gjøre deg mer attraktiv før! 3
McMeg Skrevet 2. oktober 2014 #86 Skrevet 2. oktober 2014 😊😊😊 Dette innlegget gjorde meg spesielt glad. Takk til dere alle som svarer! Klem HiAnonymous poster hash: 702cc...ae1 Hyggelig jeg kunne bidra :-) Jeg kjente bare igjen de tankene der fra mitt eget brudd, og vet hvor frustrerende det kan føles. Men sannheten er at vi er unge, vi er attraktive og det er noen der ute for oss også :-) og vi skal aldri tro noe annet!! 1
Hapa Skrevet 3. oktober 2014 #87 Skrevet 3. oktober 2014 Dette dreier seg nok ofte om preferanser og hva slags liv man ønsker å leve. Det at en mann, eller kvinne for den del, velger vekk potensielle partnere med barn vil jo ofte være knyttet til livsstil og personlighet. En person som er spontan og lever livet etter innfallsmetoden vil nok oftere velge vekk partnere med barn enn hjemmekjære mennesker som setter familie over alt annet. Det betyr ikke at det ene er bedre enn det andre, det er bare forskjellige preferanser. Og når sant skal sies, som barnløs så er det krevende å gå inn i et forhold med en aleneforelder. Det har ikke nødvendigvis så mye å gjøre med forelderen, men mere med situasjonen. Barnet vil alltid være førsteprioritet for foreldre, og det er jo riktig, men det kan være vanskelig å finne sin plass i en slik setting for en barnløs kjæreste. Man ønsker en kjæreste og et forhold men opplever at man ikke blir sett før barnet har lagt seg klokken 22… For en del går dette greit, men andre sliter mer. Dette setter nok store krav til begge de voksne, den barnløse må tolerere at forelderen ikke er tilgjengelig hele tida, mens forelderen nok må strekke seg mye lenger enn om han/hun var barnløs for å sørge for at kjæresten blir sett og føler seg verdsatt. Det setter større krav til modenhet enn om begge var barnløse. Jeg har selv vært i et lengre forhold med en kvinne som hadde barn fra tidligere forhold. Det var ikke barna som gjorde at det ble slutt, men det er liten tvil om at det er enklere å stable et forhold på beina dersom begge er single… TS, jeg ønsker deg lykke til og håper du finner en mann som godtar "pakkeløsningen" du stiller med. Det er garantert menn der ute for deg, du må bare finne dem. Det at du har barn stiller kanskje større krav til eget initiativ fra din side for å finne en partner…? 1
draug 75 Skrevet 3. oktober 2014 #88 Skrevet 3. oktober 2014 Alvorlig talt. Det jeg skrev, var at de mest attraktive mennene nok er de som alt er etablert og derfor ikke på markedet. Med andre ord: ikke tilgjengelige. Jeg oppfordret overhodet ingen til å stjele disse mennene.Anonymous poster hash: 35ddc...c20 Så er vel single kvinner i tredveårene bare skrot og bortvalgt også, da, i og med at de mest attraktive menn må ha blitt kapret av de mest attraktive damene. Nei dette tror jeg faktisk ingen ting på. Bl.a. fordi jeg sjøl veit hva jeg og singelkompisene mine står for, og pga. de damene på 33-40 år som jeg møter. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #89 Skrevet 3. oktober 2014 Så er vel single kvinner i tredveårene bare skrot og bortvalgt også, da, i og med at de mest attraktive menn må ha blitt kapret av de mest attraktive damene. Nei dette tror jeg faktisk ingen ting på. Bl.a. fordi jeg sjøl veit hva jeg og singelkompisene mine står for, og pga. de damene på 33-40 år som jeg møter. Merk at jeg skriver 'de mest attraktive'. Ikke 'de attraktive'.Anonymous poster hash: 35ddc...c20
mara2012 Skrevet 4. oktober 2014 #90 Skrevet 4. oktober 2014 Nå er det ikke så rent uvanlig å være singel og å ha barn. Og det er klart at de ofte ikke stiller like høyt på markedet som de barnløse. Men det finnes jo unntak. Jeg er selv singel og har ett barn, og kunne selv ikke tenkt meg en mann med (flere) barn enn meg. Før jeg selv fikk barn, møtte jeg en mann, som etterhvert viste seg å ha tre barn. Jeg holdt ut en stund, men fant ut at så mange barn ikke var my cup of tea.. De fleste vil jo gjerne ikke ha "ferdig pakke", men egen familie.
FruRaeder Skrevet 4. oktober 2014 #91 Skrevet 4. oktober 2014 Det å finne en mann som allerede har barn kan vel bli litt vel mye? Hvis dere flytter sammen så kan det hende det blir 4-5-6 barn under samme tak? Det at du har så mange barn kan kanskje gjøre det litt problematisk, men det er mange som får det til, så det finnes vel ingen grunn til at ikke du skal få det til. Det spørs helt på mannen det.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #92 Skrevet 4. oktober 2014 Er det vanskeligere å treffe en ny mann dersom man har 3 barn, enn hvis man bare har ett barn? Det ville jeg trodd i hvertfall. Skjønner ikke dem som klarer å sette 3 barn til verden i et forhold som ikke er liv laget !Anonymous poster hash: c5a74...3bf 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #93 Skrevet 5. oktober 2014 Er det vanskeligere å treffe en ny mann dersom man har 3 barn, enn hvis man bare har ett barn? Det ville jeg trodd i hvertfall. Skjønner ikke dem som klarer å sette 3 barn til verden i et forhold som ikke er liv laget !Anonymous poster hash: c5a74...3bf Hadde jeg visst at han skulle utvikle et alkoholproblem hadde jeg selvsagt ikke valgt å gå inn i et forhold med han til å begynne med, og det hadde da heller ikke blitt noen barn.. Anonymous poster hash: 702cc...ae1 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #94 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg er en singel kvinne som har et langt, fast forhold bak meg som resulterte i tre herlige barn. Barnefar og jeg har et godt vennskapelig forhold, men det vil aldri bli noe mer. ... Jeg er så redd for å bli avvist fordi jeg har barn. Er jeg veldig mye mindre attraktiv på markedet som mamma?Anonymous poster hash: 702cc...ae1 Oppfatter deg som en positiv og attraktiv kvinne, så vil tro det fortsatt er gode sjanser for deg om du har litt tålmodighet. På den lyse siden har du mindre grunn til å stresse enn en singel, barnløs kvinne på din alder som ønsker seg å starte familie. Det er naturligvis endel utfordringer/problemstillinger som en potensiell partner gjerne vil tenke over, og som du også kan ha i bakhodet: 1: Ønsker du å få flere barn, eller føler du deg ferdig? Uavhengig av kjønn er det vanlig å ønske seg egne barn iløpet av livet, og en ny mann vil lure på om dette er aktuelt for dere. Samtidig ønsker han ikke følelsen av at du går med på et nytt barn "kun for hans skyld", siden det kan bli en kime til dårlig stemning og konflikter. 2: Hvilken rolle vil en ny mann få som "bonuspappa" kontra barnas opprinnelige far. 3: Gitt at den nye mannen ikke har barn fra før, hvordan vil du forholde deg til forskjellene i erfaring. Både det å være bonuspappa, og evt å bli pappa om dere får barn sammen vil være nytt for han, mens du har rikelig med erfaring og kunnskap. Anonymous poster hash: 4e204...de5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå