Gå til innhold

Single kvinner med barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kan jo ikke søke etter noen som ikke vil ha barn, når du har barn! Og hva angår din eks så er det også en konflikt du velger å opprettholde. Tro meg!

Ta ansvar for livet ditt og slutt å skap negativitet ved å tenke negativt og være bitter. Sett pris på at du faktisk har blitt pappa og gjør det beste ut av dt som har skjedd.

Ja. Er vel mye sant i det. Men problemet her er ikke barnet, men at jeg ikke tåler moren til det. Noen svik er vanskelig å komme over...

Så noen glede ved barnet føler jeg ikke. Det ødelegges av at jeg gruer meg forferdelig til å dra til henne igjen. Vet ikke hva jeg skal gjøre med det jeg... Føles som et følelsesmessig fengsel. Og på toppen kommer skyldfølelsen over å svikte barnet.

Nei, tror ikke noen har noe godt av å bli involvert med meg. Selv om jeg utad prøver å være positiv så sliter jeg med at det aldri føles ekte...

Anonymous poster hash: e48e1...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Er vel mye sant i det. Men problemet her er ikke barnet, men at jeg ikke tåler moren til det. Noen svik er vanskelig å komme over...

Så noen glede ved barnet føler jeg ikke. Det ødelegges av at jeg gruer meg forferdelig til å dra til henne igjen. Vet ikke hva jeg skal gjøre med det jeg... Føles som et følelsesmessig fengsel. Og på toppen kommer skyldfølelsen over å svikte barnet.

Nei, tror ikke noen har noe godt av å bli involvert med meg. Selv om jeg utad prøver å være positiv så sliter jeg med at det aldri føles ekte...

Anonymous poster hash: e48e1...985

Har du prøvd terapi? Psykolog eller coach? Jeg fikk iallefall god hjelp med min bitterhet via psykolog for noen år siden, og ved å se ting litt utenfra har jeg større forståelse for de konfliktene som har oppstått mellom barnefaren og meg. Hatet du føler for henne bunner i følelser du ikke kanskje er ærlige om for deg selv. Snakk med noen, det hjelper ofte. Du fortjener å komme deg videre, og barnet ditt fortjener en pappa som er glad i det <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen avviser konsekvent damer med barn. Men jeg har lurt på, og dette kan kanskje noen menn svare på: Er det noen forskjell om hun har ett, to eller tre barn? Er det slik at jo færre jo bedre (om hun først har barn), eller er det slik at antallet ikke teller?

Anonymous poster hash: 35ddc...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attraktive menn vil i de aller fleste tilfeller velge seg en kvinne uten bagasje. Og tre barn vil alltid være "verre" enn ett. Det har både med økonomi, logistikk og andre praktiske årsaker og gjøre.



Anonymous poster hash: 675de...7a4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 og blir også møtt med mistenksomhet og spørsmål noen ganger når jeg forteller at jeg ikke har barn. Så det er ikke nødvendigvis bedre. Når de spør meg hvorfor jeg IKKE har barn... Nei hva skal man svare da? Tror jeg skal begynne å spørre tilbake om hvorfor de HAR barn! :P

Anonymous poster hash: 0103f...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attraktive menn vil i de aller fleste tilfeller velge seg en kvinne uten bagasje. Og tre barn vil alltid være "verre" enn ett. Det har både med økonomi, logistikk og andre praktiske årsaker og gjøre.

Anonymous poster hash: 675de...7a4

Jeg blir litt oppgitt når man kaller alt mulig for bagasje, til og med barn. Og de fleste har uansett ett eller annet i "bagasjen" med mindre man er 20 år. Hva er det egentlig folk forventer?

Anonymous poster hash: 0103f...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir litt oppgitt når man kaller alt mulig for bagasje, til og med barn. Og de fleste har uansett ett eller annet i "bagasjen" med mindre man er 20 år. Hva er det egentlig folk forventer?

Anonymous poster hash: 0103f...d85

Enig. Med bagasje tenker jeg mer på ting som en fortid som rusmisbruker, gjeld, uførhet etc.

Anonymous poster hash: 35ddc...c20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30-50% av alle brukere på nettdatingsider, tilsier ikke at det er flest menn i alderen 35 og oppover som ikke ønsker å finne noen som har barn. Jeg tenker at resultatet for den aldersgruppen er litt annerledes.

Jeg datet nylig en 37-åring som sa det var uaktuelt for han å date damer med 2-3 barn. Den holdningen møter jeg ofte rundt omkring blandt menn på 35+ særlig de barnløse.

Anonymous poster hash: 91e8b...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet nylig en 37-åring som sa det var uaktuelt for han å date damer med 2-3 barn. Den holdningen møter jeg ofte rundt omkring blandt menn på 35+ særlig de barnløse.

Anonymous poster hash: 91e8b...a92

Men hva oppgir de som grunn? At de vil ha egne barn?

Anonymous poster hash: 35ddc...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva oppgir de som grunn? At de vil ha egne barn?

Anonymous poster hash: 35ddc...c20

Den vanligst oppgitte grunnen er at det blir for mye stress og mas med masse unger.

Noen sier de vil ha egne barn,og andre er usikre.

Jeg er selv barnløs og får ofte høre at de er glade for å møte en pen barnløs dame på 30+, for "alle" damer har jo 2-3 unger i den alderen. (Deres ord,altså ikke mine)

Anonymous poster hash: 91e8b...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Med bagasje tenker jeg mer på ting som en fortid som rusmisbruker, gjeld, uførhet etc.

Anonymous poster hash: 35ddc...c20

Det går fint an å betale ned gammel gjeld og begynne på nytt, eller vært ute av stand til å jobbe en kortere eller lengre periode og fortsatt være verdt å satse på.

Anonymous poster hash: 0103f...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint an å betale ned gammel gjeld og begynne på nytt, eller vært ute av stand til å jobbe en kortere eller lengre periode og fortsatt være verdt å satse på.

Anonymous poster hash: 0103f...d85

I motsetning til det å ha barn, mener du? Som er en dealbreaker uansett?

Anonymous poster hash: 35ddc...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vanligst oppgitte grunnen er at det blir for mye stress og mas med masse unger.

Noen sier de vil ha egne barn,og andre er usikre.

Jeg er selv barnløs og får ofte høre at de er glade for å møte en pen barnløs dame på 30+, for "alle" damer har jo 2-3 unger i den alderen. (Deres ord,altså ikke mine)

Anonymous poster hash: 91e8b...a92

Hvis du 'ofte' får høre dette av ulike menn, må det være noe annet som er 'galt' med deg da, enn at du har barn? Siden det aldri klaffer, mener jeg.

Anonymous poster hash: 35ddc...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I motsetning til det å ha barn, mener du? Som er en dealbreaker uansett?

Anonymous poster hash: 35ddc...c20

Eh, nei. Det har jeg aldri sagt.

Anonymous poster hash: 0103f...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, nei. Det har jeg aldri sagt.

Anonymous poster hash: 0103f...d85

Oki :-)

Anonymous poster hash: 35ddc...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet nylig en 37-åring som sa det var uaktuelt for han å date damer med 2-3 barn. Den holdningen møter jeg ofte rundt omkring blandt menn på 35+ særlig de barnløse.

Anonymous poster hash: 91e8b...a92

Ja fordi han ikke har barn fra før selv, og tror han kan velge og vrake og finne ei som har alt han ønsker seg, og som ikke har barn fra før. Kanskje er han heldig og så attraktiv at han klarer det. Eventuelt blir han sammen med ei på 27 som enda ikke har etablert seg.

Men, på samme måte som det finnes mange 37 åringer uten barn som ønsker en partner uten barn eller med kun en unge (og som vil ha fler) så finnes det også 37 åringer med barn som kun ønsker seg damer med barn (fordi de vet hvordan livet med unger er)

Nettopp derfor blir jeg irritert når folk buser inn her med negativiteten sin og forteller et menneske at pga livet hun har levd, så er hun mindre attraktiv enn andre. Fordi det faktisk ikke er sant. I noens øyne er hun mindre attraktiv, i andres mer attraktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen avviser konsekvent damer med barn. Men jeg har lurt på, og dette kan kanskje noen menn svare på: Er det noen forskjell om hun har ett, to eller tre barn? Er det slik at jo færre jo bedre (om hun først har barn), eller er det slik at antallet ikke teller?

Anonymous poster hash: 35ddc...c20

Dette er noe som gjelder alle mennesker ikke bare menn, og det handler om preferanser man har. Man tar utgangspunkt i hva man selv ønsker og sorterer ut, ut i fra dette. Hvis man vil ha egne barn er det idelle å finne en partner uten unger. Har man et barn fra før, kan man ha lyst på flere barn og tar hensyn til dette med tanke på det totale antallet. Noen ønsker stor familie, andre ønsker en liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel ikke problemet at du har barn men at du tilsynelatende er fanget i din egen bitterhet og mest sannsynligvis aldri vil kunne dedikere deg helt og holdent til et forhold samt legge denslags tilsides. Å forholde seg til en partner som besitter mye innestengt aggresjon, skuffelse og sinne over situasjon og andre mennesker denne må forholde seg til tærer noe vannvittig på både følelser og tålmodighet. De fleste ønsker å føle at de gjør hverandres liv ikke bare levelig men bringer lykke. Kan man ikke tilby dette omgir det en som en stank som skyver de fleste unna.

Så bra skrevet Guybrush, kunne ikke vært mer enig i dette svaret :tommelsmil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attraktive menn vil i de aller fleste tilfeller velge seg en kvinne uten bagasje. Og tre barn vil alltid være "verre" enn ett. Det har både med økonomi, logistikk og andre praktiske årsaker og gjøre.

Anonymous poster hash: 675de...7a4

Det kommer helt ann på hva du legge i en attraktiv mann det. Er en attraktiv mann en mann uten noe form for livserfaring utenom skole, jobb, normale fritidsaktivieter, eller er en attraktiv mann en mann som har levd litt og erfart mye i livet sitt?

Hvem bestemmer hva som er en attraktiv mann? Du? Jeg? Media?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur ikke du blir mindre attraktiv(hvis du med det mener at du må gå ned i standard på menn), kjenner mange attraktive menn som har tatt på seg rollen som bonuspappa. Men du må nok forberede deg på å lete lenger enn du hadde trengt uten disse barna, for jeg trur nok majoriteten av menn ville sett på dette som en dealbreaker(uansett om de er attraktive eller ikke)



Anonymous poster hash: c89d4...0a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...