Gå til innhold

Single kvinner med barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en singel kvinne som har et langt, fast forhold bak meg som resulterte i tre herlige barn. Barnefar og jeg har et godt vennskapelig forhold, men det vil aldri bli noe mer.

Jeg tenker på fremtiden og innrømmer at jeg føler meg steingammel, og utdatert på "markedet", selv om jeg bare er 32 og ellers er frisk og i god form.

Noen andre mødre som vil dele sine erfaringer?

Jeg er så redd for å bli avvist fordi jeg har barn. Er jeg veldig mye mindre attraktiv på markedet som mamma?

Anonymous poster hash: 702cc...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en singel kvinne som har et langt, fast forhold bak meg som resulterte i tre herlige barn. Barnefar og jeg har et godt vennskapelig forhold, men det vil aldri bli noe mer.

Jeg tenker på fremtiden og innrømmer at jeg føler meg steingammel, og utdatert på "markedet", selv om jeg bare er 32 og ellers er frisk og i god form.

Noen andre mødre som vil dele sine erfaringer?

Jeg er så redd for å bli avvist fordi jeg har barn. Er jeg veldig mye mindre attraktiv på markedet som mamma?

Anonymous poster hash: 702cc...ae1

Ja, du kan nok være mindre attraktiv for noen menn. Du har 3 barn fra før. Spørs om en ny mann vil "dele" deg med eksen din?

Anonymous poster hash: 8b4dc...53e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det er mer "bagasje" enn en uten barn og at du må justere forventningene deretter. Og huske på at menn på din alder som ikke har barn og attpåtil er attraktive har draget på kvinner uten barn som er noen år yngre.

Er du åpen for en skilt mann med barn selv? Det er en fordel.

32 er ikke gammelt og jeg tror nok din erfaring gjør at du synes du er eldre enn du er. Det er ingen grunn til at du egentlig skulle se eldre ut eller fremstå mindre attraktiv enn en på 25 - du er fortsatt ung. Jeg mener, Miranda Kerr er ett år yngre enn deg. Selv om kvinner flest ikke ser ut som henne, er en prima fysikk innen rekkevidde for kvinner på din alder.



Anonymous poster hash: b5c11...43c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En attraktiv mann vil nok helst se seg om etter en dame uten barn, med mindre han har barn selv.

Anonymous poster hash: db8e1...ce5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Jeg er åpen for en skilt mann med barn, men jeg tør nok ikke flytte sammen med en med barn med det første.

Ang fysikken så har jeg alltid vært opptatt av trening, så kroppen er stram og bærer ingen preg av barnefødsler på utsiden. Jeg har et "ungt" ansikt og blir tatt for å være en god del yngre. (-vet ikke om det bare er noe folk sier..)

Anonymous poster hash: 702cc...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare ett barn.. Og er 10 år yngre enn deg (noe som ikke nødvendigvis trenger være en fordel for meg der, siden flere forventer at en skal være barnløs på min alder).. Men jeg har i alle fall ikke opplevd store problemene med menn. Har en samboer nå, som ikke hadde noe i mot at jeg hadde barn fra før av. Og ellers, før det, så har jeg hatt kontakt med menn fra 21 og opp til nesten 40 som har vist interesse selv om jeg hadde barn (var heller jeg som ikke var interessert).

Altså. Enkelte menn vil du nok aldri få fordi de leter etter barnløse kvinner - men dem er det jo ingen vits i å snu seg etter heller. Men annet enn det, så tror jeg det er mye hva du legger i det selv som teller.

Endret av LillaFrosk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk LillaFrosk, sikkert mye sant i det du sier.

Er bare litt trist og svartmaler fremtiden. Jeg er redd for å havne i sølibat og ende opp som gammel og ensom. :-(

Anonymous poster hash: 702cc...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan nok være mindre attraktiv for noen menn. Du har 3 barn fra før. Spørs om en ny mann vil "dele" deg med eksen din?

Anonymous poster hash: 8b4dc...53e

En usikker mann som uansett ikke ville vært bra for henne ja. Så det er bra de sorterer seg ut på egenhånd ;)

Jeg er en singel kvinne som har et langt, fast forhold bak meg som resulterte i tre herlige barn. Barnefar og jeg har et godt vennskapelig forhold, men det vil aldri bli noe mer.

Jeg tenker på fremtiden og innrømmer at jeg føler meg steingammel, og utdatert på "markedet", selv om jeg bare er 32 og ellers er frisk og i god form.

Noen andre mødre som vil dele sine erfaringer?

Jeg er så redd for å bli avvist fordi jeg har barn. Er jeg veldig mye mindre attraktiv på markedet som mamma?

Anonymous poster hash: 702cc...ae1

Ikke hør på alle de negodillene i denne tråden.

At du har 3 barn med en mann du samarbeider bra med er et pluss for mange, og ikke noe som vil hindre deg i å finne en flott og attraktiv mann.

Hadde du hatt 3 barn med 3 forskjellige som inkluderte masse drama og haugevis av forhold i tillegg SÅ hadde det nok ikke vært så bra. Men også de som har det slik kan finne en attraktiv og flott mann hvis de rydder opp i livet sitt og seg selv. ( bare for å ha sagt det)

Ikke bekymre deg. Du kommer til å finne en flott mann når du er klar for det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det mindre attraktivt med en dame med 3 barn!! Det forstår vel du og..

Men umulig, det er det ikke :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 og har vært aline med mine 3 barn i over 5 barn. Ikke føler jeg meg gammel og det har heller ikke vært eller er et problem og møte menn som er interssert men klart jeg har møtt på menn som har tatt avstand når de har funnet ut at jeg har barn. Det er heller jeg som legger begrensingene selv, men mener vi skal være bevisst på hvem vi velger å satse på! Det finnes mange menn med barn fra før der ute som passer for oss, men det finnes også menn uten barn.

Ikke bekymre deg. Lev livet og ha fokus på deg selv og ungene. Plutselig møter du en som det bare klaffer med:-) jeg har hatt 2 forhold disse årene og det var ikke pga ungene det ble slutt!

Ingen kan se at jeg har født barn og de fleste får sjokk når de hører det og hvor gammel jeg er.

Anonymous poster hash: b1f96...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann med et barn med en kvinne som bare skulle ha barnet, ikke meg. Det er så vondt at ting er sånn at jeg aldri tør møte noen med barn igjen. Når sant skal sies tenker jeg at hvorfor skal jeg lokke dem inn i et forhold med meg, når de kan i stedet dine noen som ikke har masse bagasje på slep? De fortjener bedre, og de vet det selv også.

Man må bare svelge familiedrømmen og innse at man ikke er særlig mye verdt i dagens samfunn når man har barn.

Anonymous poster hash: e48e1...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann med et barn med en kvinne som bare skulle ha barnet, ikke meg. Det er så vondt at ting er sånn at jeg aldri tør møte noen med barn igjen. Når sant skal sies tenker jeg at hvorfor skal jeg lokke dem inn i et forhold med meg, når de kan i stedet dine noen som ikke har masse bagasje på slep? De fortjener bedre, og de vet det selv også.

Man må bare svelge familiedrømmen og innse at man ikke er særlig mye verdt i dagens samfunn når man har barn.

Anonymous poster hash: e48e1...985

For et patetisk innlegg! Slutt å synes synd på deg selv og slutt å være bitter. Du skaper det livet du føler du fortjener. Mann deg opp og ta tak i deg selv så skal du se at barn ikke er hindring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et patetisk innlegg! Slutt å synes synd på deg selv og slutt å være bitter. Du skaper det livet du føler du fortjener. Mann deg opp og ta tak i deg selv så skal du se at barn ikke er hindring.

Barn er hindring jo. For jeg ville ikke ha barn, og søker andre som heller ikke vil ha det. Og disse er ikke interessert nå. Dessuten er det ikke lett å forholde seg til min eks. Tro meg.

Anonymous poster hash: e48e1...985

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barn er hindring jo. For jeg ville ikke ha barn, og søker andre som heller ikke vil ha det. Og disse er ikke interessert nå. Dessuten er det ikke lett å forholde seg til min eks. Tro meg.

Anonymous poster hash: e48e1...985

Du kan jo ikke søke etter noen som ikke vil ha barn, når du har barn! Og hva angår din eks så er det også en konflikt du velger å opprettholde. Tro meg!

Ta ansvar for livet ditt og slutt å skap negativitet ved å tenke negativt og være bitter. Sett pris på at du faktisk har blitt pappa og gjør det beste ut av dt som har skjedd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en singel kvinne som har et langt, fast forhold bak meg som resulterte i tre herlige barn. Barnefar og jeg har et godt vennskapelig forhold, men det vil aldri bli noe mer.

Jeg tenker på fremtiden og innrømmer at jeg føler meg steingammel, og utdatert på "markedet", selv om jeg bare er 32 og ellers er frisk og i god form.

Noen andre mødre som vil dele sine erfaringer?

Jeg er så redd for å bli avvist fordi jeg har barn. Er jeg veldig mye mindre attraktiv på markedet som mamma?

Anonymous poster hash: 702cc...ae1

Vil du oppleve å bli "sortert ut" oftere enn om du hadde vært barnløs? Absolutt. Trenger det i seg selv å være negativt? Overhodet ikke. Du er vel mer ute etter kvalitet enn kvantitet vil jeg anta. Selvsagt vil det være lettere å komme i kontakt med noen for så å finne ut om en passer sammen jo mindre såkalt baggasje man har - men man kan date et uttall med mennesker uten å finne noen man ønsker å slå seg ned med også.

Noe du bør spørre deg om er om du er villig til å vurdere tanken på flere barn. Hvis ikke muligens det beste å finne en mann som er i din egen situasjon. Hvis du vil ha en omsorgsfull mann som selv er svært glad i barn som kan stille opp for både deg og dine barn er det nok vanskelig hvis mannen selv ikke allerede har barn eller ønsker barn (og du ikke evt vil ha flere).

Største utfordringen for mange som kommer ut fra lengre forhold og ikke lengre er aktiv ute på byen, ikke er studenter eller har en jobb hvor man møter svært mange single mennesker i riktig alder - er vel å nettopp møte noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner et par trivelige menn rundt din alder. Begge disse sier at de ikke har noen problemer med å involvere seg med kvinner med barn. Vil tro at det er kjærlighetsmuligheter for deg og dine også :)



Anonymous poster hash: 65315...d53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er mann med et barn med en kvinne som bare skulle ha barnet, ikke meg. Det er så vondt at ting er sånn at jeg aldri tør møte noen med barn igjen. Når sant skal sies tenker jeg at hvorfor skal jeg lokke dem inn i et forhold med meg, når de kan i stedet dine noen som ikke har masse bagasje på slep? De fortjener bedre, og de vet det selv også.

Man må bare svelge familiedrømmen og innse at man ikke er særlig mye verdt i dagens samfunn når man har barn.

Anonymous poster hash: e48e1...985

Nå er vel ikke problemet at du har barn men at du tilsynelatende er fanget i din egen bitterhet og mest sannsynligvis aldri vil kunne dedikere deg helt og holdent til et forhold samt legge denslags tilsides. Å forholde seg til en partner som besitter mye innestengt aggresjon, skuffelse og sinne over situasjon og andre mennesker denne må forholde seg til tærer noe vannvittig på både følelser og tålmodighet. De fleste ønsker å føle at de gjør hverandres liv ikke bare levelig men bringer lykke. Kan man ikke tilby dette omgir det en som en stank som skyver de fleste unna.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du oppleve å bli "sortert ut" oftere enn om du hadde vært barnløs? Absolutt.

Det er mange på 35 pluss som sorterer ut barnløse også, så det er trenger ikke bety at hun sorteres ut oftere. Vi blir alle sortert ut for noe vi mangler, har for mye av, ikke passer til osv osv. Det at man har 3 barn, betyr ikke at man stiller svakere enn andre, eller at det er færre man passer med.

Jeg tror det er viktig å fokusere på at det positive og ikke det negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange på 35 pluss som sorterer ut barnløse også, så det er trenger ikke bety at hun sorteres ut oftere. Vi blir alle sortert ut for noe vi mangler, har for mye av, ikke passer til osv osv. Det at man har 3 barn, betyr ikke at man stiller svakere enn andre, eller at det er færre man passer med.

Jeg tror det er viktig å fokusere på at det positive og ikke det negative.

Her baserer jeg meg på omfattende undersøkelser vedrørende folks preferanser og erfaring - ikke på hva jeg personlig nødvendigvis tror eller hva jeg har inntrykk av selv. Det ville vært elendig empiri å basere en såpass vidtrekkende påstand som den jeg la frem på sistnevnte.

Samarbeid med store nettdatingssider har vist at 30-50 % av brukerne har oppgitt å ikke ønske kontakt med personer som har barn. Andelen som kun ønsker kontakt med personer som har barn har derimot vært svært liten.

Endret av Guybrush
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her baserer jeg meg på omfattende undersøkelser vedrørende folks preferanser og erfaring - ikke på hva jeg personlig nødvendigvis tror eller hva jeg har inntrykk av selv. Det ville vært elendig empiri å basere en såpass vidtrekkende påstand som den jeg la frem.

Samarbeid med store nettdatingssider har vist at 30-50 % av brukerne har oppgitt å ikke ønske kontakt med personer som har barn. Andelen som kun ønsker kontakt med personer som har barn har derimot vært svært liten.

30-50% av alle brukere på nettdatingsider, tilsier ikke at det er flest menn i alderen 35 og oppover som ikke ønsker å finne noen som har barn. Jeg tenker at resultatet for den aldersgruppen er litt annerledes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...