Gå til innhold

Hva ville du IKKE kalt barnet ditt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Familytree skrev:

Anita hahaha av en annen merkelig grunn er jeg glad for å se at navnet mitt ikke er på denne listen

Sunniva, Sanne, Marthe, Emilie er navn til å spy av 

Anonymkode: fdc99...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Familytree
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sunniva, Sanne, Marthe, Emilie er navn til å spy av 

Ikke min ennå😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albert/Alberto, gammeldagse norske kvinnenavn som egentlig er laget av mannenavn, f.eks Alfhild, Bergliot. 
Guttorm :kvalm:, og heller ikke disse bye klissenavnene (Iselin, leander, osv).

Anonymkode: 10180...da4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de populære navnene som alle kaller barna sine nå er ufattelig kjedelige og alt for søte. Tenker de ikke på at barna skal bli voksne en dag? 

Anonymkode: 8d97b...ac1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle de populære navnene som alle kaller barna sine nå er ufattelig kjedelige og alt for søte. Tenker de ikke på at barna skal bli voksne en dag? 

Anonymkode: 8d97b...ac1

Min Linnea er 28 nå, så det passer fint på voksne også! Jeg liker fortsatt navnet,  og hun liker det godt selv også.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropper de helt åpenbare (Jeanett-Chanell, Bergstein og Preben-Lauritz) og går for noen "normale" navn jeg ikke ville valgt:

Jente: Isabella/Isabell og Emma. Fordi de sitter på ca annenhver jente i skolealder, det første er litt jålete (passer særlig dårlig til Gundersen som etternavn) og det siste er lite pent lydlig sett.

Gutt: Lasse (det var snakk om hvilke navn som ikke "passer" på voksne, og Lasse er virkelig et av dem), Sander og Leander. Bare en personlig preferanse, jeg liker andre typer navn.

Anonymkode: 03097...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2019 den 10.03, AnonymBruker skrev:

Rasmus, som om en er kalt opp etter både høna og ræva til mor. Emrik, Leander, Chrisander, Christian, Maximiliam Emilian osv, Maja, Lykke, Othilie, Mille, Cassandra, Oliander, Ronny, Roger, Silje, Noah, Isabell, Stephanie, Luciander, Mats, Thomas, Tony, Tommy, Andreas, Ingvild, Stine... Og de aller fleste ellers som kommer opp i navnetrådene på hønehjørnet. 🙈

Anonymkode: e2c0b...ea9

Rasmus minner meg bare om kattenavn. Hadde en katt som het det 😄 Men ja, nå tenker jeg hva det høres ut som 😳🙄

Anonymkode: c19b7...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odin og Idun. Aner ikke hvorfor, men synes det er skikkelig stygge navn. 

Anonymkode: c9805...828

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dropper de helt åpenbare (Jeanett-Chanell, Bergstein og Preben-Lauritz) og går for noen "normale" navn jeg ikke ville valgt:

Jente: Isabella/Isabell og Emma. Fordi de sitter på ca annenhver jente i skolealder, det første er litt jålete (passer særlig dårlig til Gundersen som etternavn) og det siste er lite pent lydlig sett.

Gutt: Lasse (det var snakk om hvilke navn som ikke "passer" på voksne, og Lasse er virkelig et av dem), Sander og Leander. Bare en personlig preferanse, jeg liker andre typer navn.

Anonymkode: 03097...c57

Jeg mener helt motsatt 😂 Lasse passer på voksne, men ikke på barn. 

Anonymkode: 8fea1...72e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert nevnt før, men jeg grøsser av navnet Lavrans... Det er så fælt. 

Anonymkode: dd134...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majken høres ut som noen ikke har lært seg å si R enda (marken).

Kjenner noen som nylig fikk en sønn som skal hete Hjalmar, et grusomt navn etter min mening.

Anonymkode: aedc6...49b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Urban hadde jeg styrt klar av, selv om det er litt morsomt. Gir litt svensk gjengfølelse.

Anonymkode: fc6be...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benedikte og Caroline er seriøst så stygge basic navn. Det aller verste jeg vet om er folk som kalles for "Caro" - Caroline. Får frysninger det er så stygt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...