Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Jeg tror jordmor sikret henne altså. Er jo ganske vanskelig å få godt tak med all fødegugga når man bare har et hode å ta tak i :P

Ellers glemte jeg å nevne at jeg fikk en 2.grads ruptur og at kjønnsleppene fikk noen pyntesting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! Så tøff du er som dro henne ut selv :) Det er en historie å fortelle barnebarna! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for fine ord! Jeg er veldig fornøyd med at jeg fikk en så fin fødselsopplevelse :nigo:

I dag har dagen så langt blitt tilbrakt i senga. Tutta vil ha mat hele tiden, sovner kanskje en halvtime-time før hun vil ha ny ladning mat. Man kan faktisk se på henne at det ikke akkurat er low-fat-diet hun går på :ler:

Jeg takker høyere makter for ammeskjold! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammeskjold reddet ammingen min i allefall! Bare å kose seg :) Digg og bare chille i senga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er navnet til lille Tutta registrert på Altinn også :nigo: Svært fornøyd med at personnummeret hennes var såpass greit å huske ;)

Edit: Og NAV har endelig ferdigbehandlet søknaden om foreldrepenger! Det tok bare 10-11 uker :fnise:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh herlig at du fikk dra henne ut selv! Det er en drøm jeg har  :lillesky:

Og hun er snart to uker allerede hun.. whææt føda ikke du for to dager siden liksom?  :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft at du dro henne ut selv ja. Jeg var i en slags apetilstand begge gangene, så jeg hadde ikke hatt sjans :fnise: spesielt ikke andre gangen når han kom så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har begynnende brystbetennelse :dry: Hadde feber, frysninger og hodepine i går, men det ser heldigvis ut til at feberen har gått litt ned i dag. Jeg skal være flink til å pumpe etter amming på brystet med problemer. Håper å kunne ta knekken på det før det blir altfor ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uffuff, det er virkelig noe dritt! Masser i så varmt vann som du greier, det stoppet det hos meg :) Fikk det rådet hos helsesøster. Jeg sto med puppen oppi en balje med kjempevarmt vann og masserte det jeg greide. Det funket!

Håper du slipper unna, det er virkelig vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kanskje fikk oppdaget det i tide, for jeg har ikke hatt noe vondt annet enn litt press der hvor puppen var hard. Det var mye enklere å få bort det harde området ved pumping i dag, og jeg har ikke feber lengre!

Ellers har vi kjøpt bil i dag :hoppe: Det ble en Skoda octavia 2012-modell, og vi fikk en svært hyggelig pris på nåværende bil i innbytte :nigo:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bilkjøp!!! En sånn vil jeg også ha! :blomst:

Så bra at det ga seg! Jeg anbefaler allikevel at du masserer med varmt vann. I dusjen eller noe. Det forebygger, og kan fjerne kuler som er så små at du ikke kjenner de akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...