Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Den lille jenta vår kom til verden kl 11 i dag :hjerte: Lystgass ble redningen min. ;) Mistet en del blod, så kan nok forvente å være slapp fremover (og etter jeg begynte å skrive dette besvimte jeg på do)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse Nautika. Dette var fantastiske nyheter! Håper du kommer deg fort og gleder meg til å høre mer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Gratulerer :hjerte:

1. juni, for en nydelig dato!

Prøv å slappe av, man blir ganske slapp av å miste mye blod :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for gratulasjoner! Det går fint med oss, selv om jeg besvimer så fort jeg reiser meg :P Klarte ikke å tømme blæra selv i bekken i senga, så måtte få kateter. Jeg hadde visst 1,1 liter urin i blæra! :sjokkert: Derfor har jeg fått kateter som må være inne de nærmeste dagene.. Ikke noe barselhotell på oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner! Det går fint med oss, selv om jeg besvimer så fort jeg reiser meg :P Klarte ikke å tømme blæra selv i bekken i senga, så måtte få kateter. Jeg hadde visst 1,1 liter urin i blæra! :sjokkert: Derfor har jeg fått kateter som må være inne de nærmeste dagene.. Ikke noe barselhotell på oss...

Usj, så leit! Godt at de i allefall tar vare på deg :) Får mannen være der også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, så leit! Godt at de i allefall tar vare på deg :) Får mannen være der også?

Mannen får ikke overnatte på barselavdelingen, og jeg vet ikke helt hvordan det er med besøkstider. Blir dobbeltrom med en annen mamma, så det var godt jeg tok med ørepropper ;)

Edit: jeg ligger fremdeles på et sengerom på føden

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...