Saraby Skrevet 30. mars 2015 #1261 Del Skrevet 30. mars 2015 Kjempebra! Er somregel ingenting og jeg fikk samme beskjed om at det nok er migrene jeg har fått, men at man alltid skal dobbeltsjekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 30. mars 2015 #1262 Del Skrevet 30. mars 2015 Så bra at det var fint håper du ikke blir plaget for mye med migrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 31. mars 2015 Forfatter #1263 Del Skrevet 31. mars 2015 (endret) 30 uker i dag! 75 % gjennomført (noenlunde) Vi har vært barnepassere for tantebarnet mitt i dag, har fått testet ut vårt eget bilsete med barn i og greier Barnepasset gikk greit, selv om barnet var sutrete og overtrøtt til h*n fikk en flaske med melk og sovnet først på fjerde person som bar h*n rundt Og den fjerde personen var jo meg *stolt* Endret 31. mars 2015 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 31. mars 2015 #1264 Del Skrevet 31. mars 2015 Oj, da er det ikke lenge igjen altså. Syntes hvertfall det gikk fort de siste månedene (og det går stadig fortere og fortere ). Hvor gammel er tantebarnet ditt da? Koselig når de sovner på deg, ingen ting er som å kjenne en liten kropp bli helt slapp og tung og så kjenner man den rolige pusten. År, nå ble jeg akutt babysyk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 31. mars 2015 Forfatter #1265 Del Skrevet 31. mars 2015 Oj, da er det ikke lenge igjen altså. Syntes hvertfall det gikk fort de siste månedene (og det går stadig fortere og fortere ). Hvor gammel er tantebarnet ditt da? Koselig når de sovner på deg, ingen ting er som å kjenne en liten kropp bli helt slapp og tung og så kjenner man den rolige pusten. År, nå ble jeg akutt babysyk igjen Tantebarnet er 8 måneder Jeg fikk et par poser med arvetøy, en babygym og leandervugge som vi kan låne også! Tror nesten vi må montere vugga snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 31. mars 2015 #1266 Del Skrevet 31. mars 2015 30 uker Koselig med passing av tantebarn og å få noe babyutstyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 1. april 2015 Forfatter #1267 Del Skrevet 1. april 2015 Vi startet dagen på IKEA før rushet, og vi fikk tak i manglende deler til en kommode. Også hadde de faktisk stellekommoden som vi skulle ha og som vi fikk beskjed om hadde redusert tilgjengelighet frem til juli! Resten av dagen (påsken) går nok med til montering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 1. april 2015 Forfatter #1268 Del Skrevet 1. april 2015 Pjuh! IKEA-bygging tar på altså, selv om jeg i hovedsak har hatt ansvar for tolking av bruksanvisning og finne frem riktige skruer og deler. Nå er symfysen gåen, og gangen har fått ny, stor kommode og ny skohylle/benk. Skikkelig godt å få noe som ikke bare er midlertidig I morgen skal vi få hengt opp en knaggrekke og stæsje masse i kommoden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 2. april 2015 #1269 Del Skrevet 2. april 2015 Så godt å få opp møbler håper symfysen er bedre i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. april 2015 Forfatter #1270 Del Skrevet 2. april 2015 Det kjennes godt i symfysen i dag også, så det blir nok en rolig dag på meg M er flink og kjører bort masse papp, både fra i går og fra tidligere. På høy tid (høytid) å få det gjort Nå tror jeg faktisk at lillemor har snudd seg med hodet ned! Ribbeinet mitt får ihvertfall gjennomgå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. april 2015 Forfatter #1271 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Ny oppdatering! På vei: 30+2Igjen til termin: 71 dager Neste kontroll: Jordmor 15. aprilInnkjøp: Vippestol, bæresjal, bilstol, barnevogn, dyner, ammeinnlegg, litt sengetøy og noen små søte klær Har fått låne leandervugge og arvet babygym og masse tøyKjønn: Utålmodig: Egentlig ikke, selv om det begynner å bli tungt.Navn: Vi er enig om ett av to fornavn (tror jeg). Jeg har satt opp liste med navn ut fra en navnebok og mannen har fått beskjed om å gjøre det samme (og det skjer sikkert på fødestua )Vektøkning: +5 kgVann i kroppen: Har av og til hovne hender og føtter på kvelden eller når jeg er varmMelk i brystene: Klarte å skvise ut en halv dråpe fra det ene brystet i går Strekkmerker: Ingen nyeHodet ned: Hun har ligget mye med rumpa ned i det siste, men i går kjente jeg spark i ribbeinet for første gang på lenge. Kjennes ut som jeg har blåmerke der allerede Tungt: Ja, begynner å merkes nå. I følge M går jeg som en and til tider, og korsrygg og symfyse begynner å klage hvis jeg er for mye i aktivitet.Kynnere: Ja, er noen i løpet av en dag, og flere de dagene jeg er ekstra slitenHodet festet: Regner ikke med detMatkick: Sukker-sukker-sukker! Hjelper ikke at det er påske og alt som følger med Har heldigvis fått sjekket at det ikke er svangerskapsdiabetes på gang Plager: Søvnforstyrrelser som går litt opp og ned. Lengter etter å våkne uthvilt etter en god natts søvn! Nå våkner jeg ofte av at liggestillingen er ubehagelig også, ryggen liker ikke å ligge på siden, og bekkenet liker ikke å ligge på rygg Humør: Det er på plass Høygravid: Nope, bare 31 dager igjen!Fødselsforventninger: Tiden vil vise. Håper på badekar-fødsel der jeg klarer å beholde fatningen ved å puste. Endret 2. april 2015 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 3. april 2015 #1272 Del Skrevet 3. april 2015 Moro med oppdatering! Jeg kan egentlig bare kopiere din jeg nå, og bytte kjønn på den. Dere har vært flinke til å fikse møbler og greier, må jeg si. Imponert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. april 2015 #1273 Del Skrevet 4. april 2015 Så deilig å få tak i det dere skulle ha på Ikea, det er alltid kjipt å ha litt halvveise løsninger på ting. Litt sent ute, men hurra for 30 uker og 75% ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 4. april 2015 #1274 Del Skrevet 4. april 2015 Koselig oppdatering. Bare 5 kg opp? Heldiggris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 4. april 2015 Forfatter #1275 Del Skrevet 4. april 2015 Moro med oppdatering! Jeg kan egentlig bare kopiere din jeg nå, og bytte kjønn på den. Dere har vært flinke til å fikse møbler og greier, må jeg si. Imponert Hehe, det er bare å kopiere Så deilig å få tak i det dere skulle ha på Ikea, det er alltid kjipt å ha litt halvveise løsninger på ting. Litt sent ute, men hurra for 30 uker og 75% ferdig! Takk! Veldig deilig å få tak i det vi skulle ha, selv om IKEA-skruing straffer seg for bekkenet.. Auau.. Koselig oppdatering. Bare 5 kg opp? Heldiggris. Håper det ikke blir så mye mer Startvekta var vel sånn 10-15 kg over trivselsvekt, så jeg håper at svangerskap og amming fungerer som en skikkelig slankekur Håper å holde meg under tresifret, og for å "oppnå" det må jeg gå opp 1 kg i uka i gjennomsnitt fremover, så det går nok greit Bekkenet har ikke helt kommet seg etter IKEA-skruingen enda Prøver å ta det rolig og ikke belaste bekkenet på feil måte, men det er ikke enkelt. Har jo sovet på siden med pute mellom beina i det siste, men nå får jeg faktisk vondt i bekkenet når jeg ligger på siden. I natt lå jeg halvveis på siden/ryggen og det virket som det fungerte litt bedre. Ellers overlater jeg en del til M som jeg normalt ville gjort, som f.eks å fylle opp vannskåla til bikkja og stappe klesvask inn i vaskemaskinen. Det ble så bra i gangen når både kommode, knaggrekke og benk var på plass. Deilig å ha en kommode å stæsje ting unna i, da virker det så mye ryddigere (så lenge man ikke åpner skuffene). Jeg skal nyte de siste dagene med ferie nå altså, bare 7 uker til jeg går ut i permisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 7. april 2015 Forfatter #1276 Del Skrevet 7. april 2015 31 uker i dag Det merkes at det er dårlig plass der inne. Får titt og ofte en liten fot i ribbenet som forteller at jeg må sitte rakere i ryggen, og nå er det et prosjekt å komme seg opp av senga, sofaen og ut av bilen Halsbrannen kommer sigende på kveldstid også... Det er veldig koselig å kjenne romstering og hikking i magen da Jeg syns det er litt sykt å tenke på at hvis hun blir født om 6 uker vil hun betegnes som innenfor termin Legger ved et lite magebilde også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 7. april 2015 #1277 Del Skrevet 7. april 2015 Så fin mage og hurra for 31 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 7. april 2015 #1278 Del Skrevet 7. april 2015 Fin mage! Du kler å være gravid. Og graviditeten din går jo kjempefort. Syns du det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 7. april 2015 #1279 Del Skrevet 7. april 2015 Fiiine babybumpen!! 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. april 2015 #1280 Del Skrevet 7. april 2015 Hurra for 31 uker og fin babymage!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå