Nautika Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #201 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg tok meg jo en hvil i morges etter frokost, uten at jeg syns det hjalp nevneverdig. Har liksom kvalmen i halsen ganske konstant, heldigvis uten at jeg må spy. Har vært litt svimmel i dag også Har nettopp blitt innkalt til møte på onsdag, så da må jeg jo nesten være på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. oktober 2014 #202 Del Skrevet 20. oktober 2014 Er ikke formen din god nok til å være på jobb er den ikke det:) det er deg sv du må tenke på først, jobb kommer i andre rekke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #203 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jadajada, I know Det er så vanskelig når formen ikke er helt bra, men samtidig ikke helt ille heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. oktober 2014 #204 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ja, det er virkelig det... synes det var kjempe vanskelig å bli sykemeldt! Men såg jo at det var ingen annen mte å gjøre det på etter hvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #205 Del Skrevet 20. oktober 2014 Nesten så jeg håper på at jeg spyr snart, for da er det liksom "lov" å be om tilrettelegging eller noe Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #206 Del Skrevet 20. oktober 2014 Nå har jeg ihvertfall sagt fra til sjefen at jeg kommer til å jobbe hjemmefra i morgen, på grunn av at jeg sliter med kvalme for tiden (så får han trekke sine egne slutninger til hvorfor:ler:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #207 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Og det viser seg at han leste mellom linjene Lync Endret 20. oktober 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 20. oktober 2014 #208 Del Skrevet 20. oktober 2014 Lync Tenk på deg selv - men samtidig: er du akkurat like kvalm uansett hva du gjør, kan du jo like gjerne være på jobb Tiden går fortere mot tolv uker også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #209 Del Skrevet 20. oktober 2014 Det verste er egentlig tanken på at det plutselig kan komme en brekning i det åpne landskapet eller at det skal være opptatt på do når jeg virkelig trenger å komme dit fort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 20. oktober 2014 #210 Del Skrevet 20. oktober 2014 Det verste er egentlig tanken på at det plutselig kan komme en brekning i det åpne landskapet eller at det skal være opptatt på do når jeg virkelig trenger å komme dit fort... DEN ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. oktober 2014 #211 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hva er lync? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #212 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hva er lync? Det er som msn messenger, bare at det er for bedriften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. oktober 2014 #213 Del Skrevet 20. oktober 2014 Det er som msn messenger, bare at det er for bedriften Ahaa Hva sa sjefen da? Virket han glad på dine vegne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #214 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ahaa Hva sa sjefen da? Virket han glad på dine vegne? Joda, vi snakket jo ikke om det face to face (fordi jeg sa jo bare jeg var kvalm og ikke grunnen ), men han gratulerte nå ihvertfall, Han ble pappa nå i sommer selv, så har ikke så mye han skulle ha sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. oktober 2014 #215 Del Skrevet 20. oktober 2014 Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #216 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ja, jeg tror nok han oppriktig er glad for det altså, han er skikkelig real. Det er skikkelig babyboom i etasjen jeg sitter nå, ei annen på avdelingen fikk en nå i vår, sjefen fikk i sommer, ei litt lenger bort i gangen (annen avdeling) skal ha snart og ei til som skal ha på nyåret Men sånn er det vel når man ansetter folk i slutten av 20-årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. oktober 2014 #217 Del Skrevet 20. oktober 2014 Godt at sjefen tok det bra! Og som du sier - om du ikke vil at folk skal få barn, som leder, så ansetter du folk i 40-50 åra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. oktober 2014 #218 Del Skrevet 20. oktober 2014 Så koslig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 20. oktober 2014 #219 Del Skrevet 20. oktober 2014 Så bra at du fikk sagt ifra godt å kunne ta det med ro når kvalmen står på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 20. oktober 2014 #220 Del Skrevet 20. oktober 2014 Sånne sjefer er gode Og nå slipper du jo den kollegaen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå