Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Uff.... God bedring! :blomst:

Takk, Snuttepi :) Det hjelper med litt mat i magesekken, nå skal jeg straks avgårde på shopping :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I'm on it

Edit: og her skulle det kommet opp et bilde av en smoothie

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, tran smaker så ekkelt når det kommer opp igjen! Du får ta kapslene på kvelden istedet, så de blir fordøyd mens du sover. Håper ikke det blir noe fast innslag hos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff tran ja... Jeg må også ta de på kvelden, ellers går jeg å brekker meg i flere timer på morningen.. Så her er det pille spising på kvelden før soving :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;) I dag tok jeg alle pillene etter frokost ;) Må prøve å få en rutine på det fremover.

Bikkja og jeg har vært en tur i hundeparken i dag, og da vi kom hjem igjen ble jeg stuptrøtt :Gjesp: Det ringte på døra med bøssebærere rett etter at jeg hadde sovnet :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å komme seg avgårde på jobb i dag. Har ligget en halvtime nedpå i senga etter frokost i frykt for at uggenheten skal eskalere. Jeg har merket at jeg blir kvalm både når jeg er sulten og når jeg er mett, så det er vanskelig å finne balansen der det er perfekt...

Blir rundt 1 time forsinket på jobb i dag ser det ut til :sukk:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokolademelk :hjerte: Min graviditetslyst nr 1!

Uff, håper dagen ikke blir så alt for tung! Du får huske å småspise slik at du ikke blir for sulten eller mett.

7 uker! :hoppe:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer å jobbe sånn noenlunde, men uggenheten ligger øverst i halsen konstant, og jeg venter egentlig bare på at den eskalerer så jeg må løpe på do.

I dag har jeg et lite blåbær i magen som ligger godt beskyttet inni en appelsin :hjerte:

Vi snakket om julebord for avdelingen i dag, og det ser heldigvis ut til at det blir i desember. Da kan jeg jo kanskje slippe å si en hvit løgn til hvorfor jeg ikke kan drikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, i et øyeblikk tenkte jeg at uggenheten hadde bedret seg masse, så tar jeg en slurk vann som motbeviser det :P

Hvor kvalm/uggen må man være for å ha grunn til å oppsøke lege? Lurer på å snakke med sjefen om det og høre om det er greit å jobbe hjemmefra de neste dagene... Huff, jeg vil egentlig ikke fortelle det så tidlig.. :sjenert:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Nesevisa

Jeg tenker at det kommer litt an på hvordan kvalmen din arter seg. Hvis det er sånn at mye blir bedre om du får litt bedre tid om morgenen, f.eks, tror jeg at jeg ville tatt en prat med legen og bedt ham/henne vurdere muligheten for noen prosent sykmelding, slik at du kan ha rolige morgener uten å stresse med at du får minus på fleksikontoen. Men hvis du uansett er kvalm hele dagen, kan det nok hende livet blir bedre av å snakke med sjefen om hjemmekontor? (Så lenge du stoler på at sjefen ikke forteller det videre, selvsagt.)

Aner ikke hva som passer for deg, jeg bare tenker litt høyt om hva jeg selv villle gjort i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 uker :strix:

Så kjedeli at du skal være så kvalm. Signerer nesevisa:) jeg oppsøkte legen når kvalmen var så ille at det var vanskelig å fungere i jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fungerer noenlunde i jobb, hvis man ser bort fra den turen på toalettet med brekninger som jeg har rundt en gang i timen.. Er jo ikke superfokusert da, men det kan like godt være kjedelig arbeidsoppgave :P

Jeg ser det litt an utover dagen (har uansett ikke med meg nøkkel til huset, så kommer ikke inn før M kommer hjem fra jobb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doløping er ikke noe særlig:) du må nesten bare vurder det selv. Det er jo kanskje ikke dumt med roligere morgener, slik at du får tid til å spise og hvile hver morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...