Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Mannen får ikke overnatte på barselavdelingen, og jeg vet ikke helt hvordan det er med besøkstider. Blir dobbeltrom med en annen mamma, så det var godt jeg tok med ørepropper ;)

Edit: jeg ligger fremdeles på et sengerom på føden

Hvis du er på ahus, så er besøkstiden på barselavdelingen fra kl 8-22. Kun barnefar får komme på besøk men ikke overnatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, dobbeltrom... Håper hun er av den greie typen, som ikke er oversosial eller snorkete. Håper du kommer deg fort på beina igjen :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med baby! Jeg så det på facebook at den nybakte onkelen hadde skrevet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble heldigvis enerom på barselavdelingen. Skal nyte det så lenge jeg kan ;)

Ja, Dyregod, den nybakte onkelen var kjapt ute med status. Så da måtte nesten vi kjappe oss med å annonsere det også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Dyregod, den nybakte onkelen var kjapt ute med status. Så da måtte nesten vi kjappe oss med å annonsere det også....

Så bra med enerom!

Åja, han annonserte det uten deres tillatelse? Det var jo ikke bra da...

Uansett, håper det går bra med deg og håper å få lese fødselshistorie hvis du vil dele ;) God bedring med svimmelheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Et lite :kjefte: til den taktfulle, nybakte onkelen (don't get me started...), men hurra for enerom så lenge det varer! Håper svimmelheten kommer seg fort. Og så håper jeg veslejenta har det bare bra, nå som hun er framme hos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se annonseringen deres?? :klo:

gratulerer så mye! håper dere koser dere masse :kose:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se annonseringen deres?? :klo:

gratulerer så mye! håper dere koser dere masse :kose:

Det er fikset nå! M måtte bare endre på personvernet ;)

Ja, jeg ble litt irritert på den nybakte onkelen, men for min del blir jeg mest fascinert over at folk gratulerer han som onkel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går litt bedre, håper å kunne sitte litt på sengekanten og muligens gå litt i løpet av dagen. Jeg er temmelig klar for å vaske av meg fødselen! Jeg lukter hest, og har kun fått vasket hendene med våtservietter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God rekonvalesens! Håper du kommer deg raskt, og at du snart springer rundt som en fole! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det er frustrerende med onkelen altså! Her er det en vordende tante som er troende til å gjøre akkurat det samme, så vi har allerede begynt å snakke om akkurat det med å annonsere andres fødsel på facebook før de har fått gjort det selv. :fnise: Kommer til å stenge veggene våre uansett. Hennes første setning da vi fortalte nyheten var forresten: "Gratulerer! Og gratulerer til meg som skal bli tante!" :hoho:

Det verste var en venninne av mamma som klarte å skrive på facebook at datteren hennes nå var på sykehuset og fødselen i gang. :sjokk: Sikkert gøy for hun som var i fødsel et døgn mens "alle" ventet...

Krysser fingrene for at formen blir litt bedre i løpet av dagen og du kanskje til og med får tatt deg en dusj. Alt står bra til med lillemor? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor har akkurat hatt sjekk av barnelegen, og alt stod bra til.. Hun nekter å suge da, så det er mulig jeg skal begynne med pumping i dag for å få opp produksjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går litt bedre, håper å kunne sitte litt på sengekanten og muligens gå litt i løpet av dagen. Jeg er temmelig klar for å vaske av meg fødselen! Jeg lukter hest, og har kun fått vasket hendene med våtservietter :P

Fikk du ikke "barselvask"? Jeg klarte heller ikke dusje, så her ble det vask med klut og vann fra topp til tå nesten, mens jeg bare lå der med babyen :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du ikke "barselvask"? Jeg klarte heller ikke dusje, så her ble det vask med klut og vann fra topp til tå nesten, mens jeg bare lå der med babyen :P

Fikk ikke det, nei. :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke barselsvask jeg heller.. Man er jo så sabla svak i starten at man burde få sitte i rullestol mens noen vaska deg i dusjen! Vitale mål på lille frøkna di da?  :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved første fødsel klarte jeg å dusje selv om jeg var utslitt og svimmel, men sist gang hadde jeg mistet mer blod og klarte ikke stå uten å få hjertebank og besvime, derfor fikk jeg sånn vask. Så dusjet jeg heller dagen etterpå. Veldig greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...