Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Så ekkelt med flimring foran øynene. Og med baby som prøver å ommøblere organene dine forsåvidt :fnise: Får håpe det går over etter en avslappende påskeferie :)

Uff, er glad jeg ikke skulle noe sted i går. Var sykt vanskelig å komme fram med vogn (lillemann måtte jo sove så var nødt til å gå tur), og møtte en nabo som hadde gitt opp å komme seg på jobb. Hun var nok ikke den eneste for å si det sånn... Men det er sikkert bra skiføre rundt omkring nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Guffent med flimring foran øynene.. Har du sjekket det hos lege/jordmor?

Nei, jeg har ikke det. Jeg tror som sagt det er svangerskapsmigrene, forhåpentligvis blir det bedre nå som jeg har ferie og får ladet batteriene litt :) Blodtrykk og urin var fint hos legen for et par uker siden, så jeg er ikke så veldig bekymret i forhold til svangerskapsforgiftning osv. Skal selvfølgelig følge med ;)

Det er godt med ferie altså! Våknet selvfølgelig kl 4 i natt og fikk ikke sove igjen før nærmere 6, men jeg klarte å sove frem til kl 10 :) Har begynt på fargeleggingsboka Den Hemmelige Hagen og lest ut krimboka som jeg har lest i det siste. Skal innom bokhandelen etterpå og kjøpe meg et par bøker til i samme serie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt så KAN blodtrykket stige veldig brått. Derfor skal det alltid sjekkes opp når du opplever det som KAN være symptomer på svF selvom blodtrykket var fint for et par uker siden, eller et par dager siden for den saks skyld. Så hepphepp!! :pisk:

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blæ, ikke si sånn da :sjenert: Hadde tenkt å ringe helsestasjonen, men de stengte kl 11...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, ikke si sånn da :sjenert: Hadde tenkt å ringe helsestasjonen, men de stengte kl 11...

Da kan du ringe legekontoret, så bare stikker du innom med en urinprøve og måler bt! :) enkelt og greit. Har måtte gjøre det et par ganger pga hodepine og flimmer selv :kose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du ringe legekontoret, så bare stikker du innom med en urinprøve og måler bt! :) enkelt og greit. Har måtte gjøre det et par ganger pga hodepine og flimmer selv :kose:

Takktakk! Jeg samler krefter til å sitte i telefonkø når telefonen til legekontoret åpner igjen kl 13 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å ringe legekontoret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk! Jeg samler krefter til å sitte i telefonkø når telefonen til legekontoret åpner igjen kl 13 :P

Kjenner til problemet :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kommer gjennom på telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Blodtrykk på 110/80 og neg på urin.. All good! :hoppe: Fikk jo full svangerskapskontroll i tillegg, selv om hun i telefonen måtte spørre legen om hun kunne jobbe litt ekstra for å ta imot meg ;)

Legen regnet med at det bare var svangerskapsmigrene det jeg hadde på onsdag, og at jeg selvfølgelig bare måtte ta kontakt igjen dersom jeg var usikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...