Gå til innhold

UCC - Uniform Commercial Code / Staten Norge oppløst... (dramatisk endring allerede gjeldende...)

slask

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er fortsatt bare pinlig, og vitner om at han ikke forstår hva en juridisk person faktisk er.

Jeg er så lei av idioter.

Anonymous poster hash: 57315...786

Kan du ikke opplyse oss om hvor han tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For den som stusser på dette nye regelverket som er forandret i hele verden (UCC, OPPT.....).

Sjekk ut fra ca 30min i denne videoen for noen tips.

http://vimeo.com/64072809

Nå har jeg sett 10 min av denne videoen, og jeg forstår I N G E N T I N G jeg!

Nekter å tro det er vanlig Prince mild man har røyket på forhånd her altså :sjokkert:

Anonymous poster hash: fddc1...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke opplyse oss om hvor han tar feil.

Det er ikke meg du siterer, men denne fyren tar åpenbart feil når han tror det som gir ham rett til beskyttelse og hjelp er noe som brukes for å utnytte ham på det groveste. et menneske er ikke nødvendigvis en juridisk person, men foretak er det.

om han får det som han vil, så har han ikke lenger krav på hverken rettslig beskyttelse, helsehjelp eller økonomisk nødhjelp, og har ingen rett til å oppholde seg noe sted. De problemene han hevder dette påfører ham, er problemer han ville FÅ om han fikk det som han ville.

Dette sorterer under psykiatrien.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Du har en masse forklaring å gjøre før du trekker inn nye vanvittige påstander.

Dette er ikke slutten på bankvesenet - det er et uttrykk for at russlands økonomi har store problemer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har en masse forklaring å gjøre før du trekker inn nye vanvittige påstander.

Dette er ikke slutten på bankvesenet - det er et uttrykk for at russlands økonomi har store problemer.

Russland får jo problemer når amerikanerne/vesten forsøker å ødelegge økonomien deres, men hvis Kina trår til med sine milliarder mens de driter i/på dollaren så vil det skje ting.

Et tips er å prøve å se hvordan mediene bløffer om hva som skjer.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russland får jo problemer når amerikanerne/vesten forsøker å ødelegge økonomien deres, men hvis Kina trår til med sine milliarder mens de driter i/på dollaren så vil det skje ting.

Et tips er å prøve å se hvordan mediene bløffer om hva som skjer.

Kan ikke du være så snill å få deg sommerjobb i en avis, så du kan skrelle av deg dette. Medier vinkler saker, men de lyver ikke.

Jeg er vledig, veldig lei av deg. Du har dessuten ikke svart på noe av det som var tema i tråden før du nå plutselig skiftet tema.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du være så snill å få deg sommerjobb i en avis, så du kan skrelle av deg dette. Medier vinkler saker, men de lyver ikke.

Jeg er vledig, veldig lei av deg. Du har dessuten ikke svart på noe av det som var tema i tråden før du nå plutselig skiftet tema.

Dårlig med sommerjobb midtvinters.

Dessuten får du heller se en annen vei, dvs "la være å kjøpe avisen" om du er misfornøyd.

China Prepares To Bailout Russia

http://www.zerohedge.com/news/2014-12-17/china-prepares-bailout-russia

Vesten mislyktes med juleangrepet på rubelen

http://steigan.no/2014/12/24/vesten-mislyktes-med-juleangrepet-pa-rubelen/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med sommerjobb midtvinters.

Dessuten får du heller se en annen vei, dvs "la være å kjøpe avisen" om du er misfornøyd.

China Prepares To Bailout Russia

http://www.zerohedge.com/news/2014-12-17/china-prepares-bailout-russia

Vesten mislyktes med juleangrepet på rubelen

http://steigan.no/2014/12/24/vesten-mislyktes-med-juleangrepet-pa-rubelen/

Det er ikke jeg som er misfornøyd - det er du....

Er det din vanlige strategi å bare bytte tema når det blir for vanskelig å svare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ingunn ute med mer komplett nettside for bedre forklaring av helheten rundet det hun har gjort.

http://niceland.zz.mu/

Hjelpe meg. Jeg må innrømme jeg blir fascinert av hvordan man klarer å koke sammen så utrolig mye rart i en stor mølje - og faktisk tro på det!

Kan ikke annet enn å bli fascinert.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg. Jeg må innrømme jeg blir fascinert av hvordan man klarer å koke sammen så utrolig mye rart i en stor mølje - og faktisk tro på det!

Kan ikke annet enn å bli fascinert.

Tror du hun har kokt dette sammen fra fri fantasi?

Det er resultat av ganske mye graving og undersøkelser.

Du rakk vel ikke å lese alle sidene på disse få minuttene før du postet svar. Det hadde vært litt mer intelligent å lese først.

Fikk du med deg hvorfor de har ansett det nødvendig å anmelde Erna i denne sammenhengen?

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du hun har kokt dette sammen fra fri fantasi?

Det er resultat av ganske mye graving og undersøkelser.

Du rakk vel ikke å lese alle sidene på disse få minuttene før du postet svar. Det hadde vært litt mer intelligent å lese først.

Selvfølgelig leste jeg alt. Dvs. det som er publisert. Det er mange sider som ikke er tilgjengelig (mulig staten har kapret de?).

Og ja, jeg tror det er satt sammen av et stort sammensurium av konspirasjonsteorier til et eneste rør hvor ordet paranoid er det som for meg blir mest beskrivende om alt dette. Men for all del, noen tro/religion må man kanskje ha for å holde seg engasjert her i livet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig leste jeg alt. Dvs. det som er publisert. Det er mange sider som ikke er tilgjengelig (mulig staten har kapret de?).

Og ja, jeg tror det er satt sammen av et stort sammensurium av konspirasjonsteorier til et eneste rør hvor ordet paranoid er det som for meg blir mest beskrivende om alt dette. Men for all del, noen tro/religion må man kanskje ha for å holde seg engasjert her i livet.

Ja, det er jo ikke grenser for hva noen vil finne på å tro når de ikke leser hele historien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene. Hva er det disse menneskene vil, egentlig? Hva er målet? Å kunne bli sittende på ræven resten av livet? For meg virker det som om det er det eneste de vil: forsyne seg av det de trenger/ønsker, uten å måtte ta ansvar for å gjøre opp for seg. Hvorfor vil de i det hele tatt bo i hus? Hvorfor bygger de seg ikke en gapahuk ute i skogen? Blir det ubehagelig, kanskje, når vær, vind og kulde blåser inn i ørene og gjennom skallen? Nei, bedre da å ta opp et lån, for så å melde seg ut av staten, og nekte å betale for at andre skal ta seg av driten de legger igjen i dass, for strøm til lys og varme, for å bli kvitt søppelet deres, osv. Også sender vi et brev til banken hvor vi erklærer at vi nekter å betale ned på lånet vi tok opp for å kjøpe det jævla huset, på grunnlag av en vanvittig konspirasjonsteori som en paranoid suppegjøk har kokt i hop.

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine.

Kumbaya!

:rulle:

Anonymous poster hash: ce714...254
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære vene. Hva er det disse menneskene vil, egentlig? Hva er målet? Å kunne bli sittende på ræven resten av livet? For meg virker det som om det er det eneste de vil: forsyne seg av det de trenger/ønsker, uten å måtte ta ansvar for å gjøre opp for seg. Hvorfor vil de i det hele tatt bo i hus? Hvorfor bygger de seg ikke en gapahuk ute i skogen? Blir det ubehagelig, kanskje, når vær, vind og kulde blåser inn i ørene og gjennom skallen? Nei, bedre da å ta opp et lån, for så å melde seg ut av staten, og nekte å betale for at andre skal ta seg av driten de legger igjen i dass, for strøm til lys og varme, for å bli kvitt søppelet deres, osv. Også sender vi et brev til banken hvor vi erklærer at vi nekter å betale ned på lånet vi tok opp for å kjøpe det jævla huset, på grunnlag av en vanvittig konspirasjonsteori som en paranoid suppegjøk har kokt i hop.

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine.

Kumbaya!

:rulle:

Hele grunnen til at Ingunn har skrevet alt på et sted nå er for at folk skal få hele historien.

Du bare gjetter ut fra noen få overskrifter. Du har totalt missa poenget, men det vil sikkert mange gjøre.

Du skriver "hva er målet?".

Les bakgrunnen så vil du forstå.

Nå er det tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: ikke at jeg unner Ingunn Sigurdsdatter noe vondt, men det ville virkelig vært utrolig interessant se hva som skjedde om hun fikk en alvorlig sykdom som krevde sykehusbehandling for at hun ikke skulle dø av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele grunnen til at Ingunn har skrevet alt på et sted nå er for at folk skal få hele historien.

Du bare gjetter ut fra noen få overskrifter. Du har totalt missa poenget, men det vil sikkert mange gjøre.

Du skriver "hva er målet?".

Les bakgrunnen så vil du forstå.

Nå er det tilgjengelig.

De er skvett gærne, hele gjengen. Jeg har vært borti en av hennes kumpaner på et annet forum (som for øvrig ikke har noe med denne "ideologien" deres å gjøre). Jeg har aldri vært borti et menneske med en så total mangel på sosial intelligens. Jeg tror han er kastet ut til sammen 3 ganger, men han fortsetter å komme tilbake, under fiktive navn, for å kjøre bulldoser over sine omgivelser. Bare fordi han kan, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...