Gå til innhold

UCC - Uniform Commercial Code / Staten Norge oppløst... (dramatisk endring allerede gjeldende...)


slask

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du får et lån som beviselig faktisk _er_ et lån, nei.

Får du derimot nytrykte penger som bare utvider pengemengden, så ja, da er det svindel. Ingunn har mye mer om den saken.

Men hvordan vet jeg om pengene er nytrykte eller ikke da? Pengene ser man jo aldri siden det kun blir overført via bank og megler. Og hvordan ser om pengene er trygget pga. slitte sedler eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er dum, men jeg forstår ikke dette med "fødselsattest-bløffen"? At vi kan bli solgt på børsen? Huh? Forstår for så vidt svært lite av det de sier og skriver. Kan lese det både to og tre ganger, men det gir liksom ingen mening.

Lurer også på hvordan denne gjengen mener at Norge skal se ut? Skal alle sose rundt og gjøre akkurat som de vil året rundt? Hvordan skal samfunnet gå rundt? Hvordan skal man tjene penger til mat på bordet og tak over hodet? Og.. hvor skal dette taket og maten komme fra? Såvidt jeg vet er det ikke mulig å dyrke sin egen mat året rundt (mange steder) i Norge? Kunne fortsatt i det uendelige, men har en følelse av at jeg ikke vil få noen svar uansett.

Sender forresten disse folkene virkelig denne "høflighetserklæringen" eller hva de kalte den til Telenor og andre de har inngått avtaler med? Det er bare sjukt, hele greia.

Det er nettopp det som gjør det så spesielt. Det gir ingen mening fordi de har tatt ut enkelte ting og satt det sammen med noen annet og laget en herlig røre ut av det - uten noen form for sammenheng eller noe som er i nærheten av et godt grunnlag. Antagelig er det derfor de er vanskelig for de å forklare ting også, nettopp fordi de selv ikke skjønner sammenhengen. Derfor tror jeg det fremstår som svært, svært merkelig for de fleste av oss. Vi trenger nemlig en rød tråd og det mangler veldig spør du meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe NAV beskyttet av vatikanet og at statsapparatet Norge er borte? Jaja da lærte jeg noe nytt idag også, og det ikke akkurat er manko på fantasi hos konspirasjons teoretikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe NAV beskyttet av vatikanet og at statsapparatet Norge er borte? Jaja da lærte jeg noe nytt idag også, og det ikke akkurat er manko på fantasi hos konspirasjons teoretikere.

Link? Jeg vil underholdes!

Anonymous poster hash: fddc1...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link? Jeg vil underholdes!

Anonymous poster hash: fddc1...3cc

Det står i hovedinnlegget her :

"Myndighetspersoner (Politi, dommere, Namsmann, Barnevern, NAV, Mattilsynet osv) har inntil september i fjor, vært beskyttet av Roman Curie (Vatikanet) og dets kontroll på norsk rettsvesen "

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan vet jeg om pengene er nytrykte eller ikke da? Pengene ser man jo aldri siden det kun blir overført via bank og megler. Og hvordan ser om pengene er trygget pga. slitte sedler eller ikke?

Nytrykket som i nyskapt elektronisk.

Se for deg å taste inn i regneark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytrykket som i nyskapt elektronisk.

Se for deg å taste inn i regneark.

Så hva trodde du? Hvordan trodde du systemet virket? Og ikke minst, det jeg er mest nysgjerrig på, og som jeg snart synes du skal gidde å svare på: hvordan mener DU systemet skal fungere? La oss si ta dette eksemplet med banker og utlån til eiendom.

Og hvorfor i alle verden kan du ikke forklare hvordan du mener systemet EGENTLIG burde være? Dette er jo ingen diskusjon så lenge du ikke har noen argumenter men bare sitter der å beklager deg over slaveri!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har du vist at du ikke har fattet et dugg, køen av dere er lang, men helt naturlig.

"De" (Ingunn m.flere) har ikke konstruert noe som helst, de bidrar til avdekking av hvordan samfunnet egentlig er satt sammen, men det er naturligvis stor motstand, både blant uvitende og spesielt elite-relaterte som ikke vil miste posisjonene sine.

Du spør: Hvorfor delta i systemet?

Hvilke valg får man som nyfødt eller oppvoksende menneske? Ingen. Man tvinges inn i den fiktive fødselsattest-bløffen som narrer folk til å tro at de _er_ korporasjonen NAVN NAVNSEN og dermed låses inne i et lovverk de ikke blir fortalt egentlig er en avtale.

Det er grunnen til at disse Ringe NAV-youtubevideoene har dukket opp. NAV-ansatte skjønner selvfølgelig ingenting, for de er ikke blitt fortalt hvordan ting egentlig oppstod. Men litt etter litt lærer man seg hvordan systemet responderer på folk som vet litt mer om det grunnleggende.

Derfor finner du også videosituasjoner med folk (også her i Norge) som forsøkes arrestert på et grunnlag som er feil, fordi ingen har ingått noen avtale om å følge disse skatteinnkrevende lovene. Folk født på jorda er i utgangspunktet suverene levende mennesker, men disse er det vanskelig å tjene penger på på ulovlig vis, så kreativiteten til systemdesignerne har så absolutt vært i sving.

Det er også grunnen til at man finner folk som kjører uten førerkort, uten skilter på bilen, uten forsikring osv. Disse må slite med politiet, som heller ikke er spesielt opplært på dette, men blant de mange videoene på tuben så ser man at i enkelte stater og land så vet de at folk har suverene rettigheter og lar dem kjøre videre etter at de skjønner at de ikke klarer å lure dem inn i den kontrollerte tvangstrøya.

Jeg har vel linket til en del sånne videoer, men finner det gjerne igjen om noen har interesse.

Jada Slask. Du har skjønt alt, og vi andre er bare dumme.

Det du her beskriver, er at du ikke vil ha et samfunn. Du vil tilbake til middelalderen og lenger tilbake, der du selv må forsvare deg og din eiendom mot de som kommer for å ta det du eier og drepe deg og din familie. Og med det samfunnet du beskriver, er det helt reelt.

Du forstår ikke hvordan samfunnet fungerer, og hvilke forpliktelser vi har for at det skal gjøre det. Det Røiseland og co. vil ha er ikke mulig uten å sende oss tilbake til middelalderstadiet.

Kanskje du skulle ta deg et år på BI, så skjønner du kanskje litt mer av hvordan moderne økonomi fungerer.

Du kommenterer stadig ikke de MANGE logiske feilene jeg har presentert for deg gjennom tråden. Hva skal vi tenke om det?

Anonymous poster hash: 57315...786

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe NAV beskyttet av vatikanet og at statsapparatet Norge er borte? Jaja da lærte jeg noe nytt idag også, og det ikke akkurat er manko på fantasi hos konspirasjons teoretikere.

http://beforeitsnews.com/alternative/2013/07/popes-decree-about-to-cause-mass-resignations-2720576.html

The Most Holy Francis issued an Apostolic Letter on July 11 and effective September 1, 2013 that effectively stripped away the immunity of all judges, attorneys, government officials and all entities established under the Roman Curia [hint: All corporations are established under the Roman Curia]. All of these “persons” can now be held accountable for war crimes, crimes against humanity, [hint: Divine Spirit is humanity], for the unlawful restrictions of the liberties of the divine spirit incarnate; [we call that Eternal Essence Inbodied -AK] for failure to settle the accounts; for continued prosecution of claims already settled, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada Slask. Du har skjønt alt, og vi andre er bare dumme.

Det du her beskriver, er at du ikke vil ha et samfunn. Du vil tilbake til middelalderen og lenger tilbake, der du selv må forsvare deg og din eiendom mot de som kommer for å ta det du eier og drepe deg og din familie. Og med det samfunnet du beskriver, er det helt reelt.

Du forstår ikke hvordan samfunnet fungerer, og hvilke forpliktelser vi har for at det skal gjøre det. Det Røiseland og co. vil ha er ikke mulig uten å sende oss tilbake til middelalderstadiet.

Kanskje du skulle ta deg et år på BI, så skjønner du kanskje litt mer av hvordan moderne økonomi fungerer.

Du kommenterer stadig ikke de MANGE logiske feilene jeg har presentert for deg gjennom tråden. Hva skal vi tenke om det?

Anonymous poster hash: 57315...786

Jaja, siden du insisterer så.

Jeg vil ikke ha middelalderen, men et samfunn uten en elite på 0.01 prosent som er stygge parasitter. De hadde ikke sittet på 0.01 prosent om det ikke var stor kriminalitet med i bildet.

Vi kan ha lover og regler som er fornuftige, som folk har vært med på å utarbeide selv, som ikke lager stor urettferdighet og slaveri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://beforeitsnews.com/alternative/2013/07/popes-decree-about-to-cause-mass-resignations-2720576.html

The Most Holy Francis issued an Apostolic Letter on July 11 and effective September 1, 2013 that effectively stripped away the immunity of all judges, attorneys, government officials and all entities established under the Roman Curia [hint: All corporations are established under the Roman Curia]. All of these “persons” can now be held accountable for war crimes, crimes against humanity, [hint: Divine Spirit is humanity], for the unlawful restrictions of the liberties of the divine spirit incarnate; [we call that Eternal Essence Inbodied -AK] for failure to settle the accounts; for continued prosecution of claims already settled, etc.

hehe er nok noen diagnoser inne i bildet hos vedkommende som har forfattet den artikkelen. list trist men, for den egger opp andre mennesker som ikke vet bedre i tillegg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://beforeitsnews.com/alternative/2013/07/popes-decree-about-to-cause-mass-resignations-2720576.html

The Most Holy Francis issued an Apostolic Letter on July 11 and effective September 1, 2013 that effectively stripped away the immunity of all judges, attorneys, government officials and all entities established under the Roman Curia [hint: All corporations are established under the Roman Curia]. All of these “persons” can now be held accountable for war crimes, crimes against humanity, [hint: Divine Spirit is humanity], for the unlawful restrictions of the liberties of the divine spirit incarnate; [we call that Eternal Essence Inbodied -AK] for failure to settle the accounts; for continued prosecution of claims already settled, etc.

Det er dumt å trekke konklusjoner av ting man ikke forstår.

Anonymous poster hash: 57315...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, siden du insisterer så.

Jeg vil ikke ha middelalderen, men et samfunn uten en elite på 0.01 prosent som er stygge parasitter. De hadde ikke sittet på 0.01 prosent om det ikke var stor kriminalitet med i bildet.

Vi kan ha lover og regler som er fornuftige, som folk har vært med på å utarbeide selv, som ikke lager stor urettferdighet og slaveri.

Og derfor vil du ikke at noen skal ha noen borgerrettigheter, og at økonomien ikke skal kunne være bærekraftig?

Det er nemlig konsekvensen av det du beskriver her.

Anonymous poster hash: 57315...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gode, gamle anarkistene hadde iallfall tenkt over konsekvensene av anarki. De skjønte selv at konseptet var håpløst, men de konkluderte med at det var en god nok unnskyldning for å gjøre akkurat som de ville, akkurat når de ville. Jeg vil påstå at de var noget mer opppegående enn denne trådens versjon av økonomisk anarkist.

Nei, jeg tror jeg vil bestemme meg for at månen er en gul ost, så jeg stikker for å lage lange youtube-videoer og lite sammenhengende nettsider for å underbygge bevise (uten konkrete bevis) (det er alle andre som ikke har skjønt det) påstanden min, og hvis noen mener at jeg tar feil så henviser jeg dem til UCC, vatikanet, HAARP, Tetra, chemtrails, 911, MMR-vaksinen og Snåsa-mannen og forteller dem at de ikke har skjønt en dritt. Det er alle andre enn meg det er noe galt med.

Endret av Zzyzx
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lest meg gjennom denne tråden, temmelig underholdende over et glass whisky på en lørdagskveld.

La meg se om jeg har forstått dette riktig: En konspirasjonsgruppe kaller seg OTTP. De kombinerer konspirasjonsteori, New Age-tanker og kvasi-juridisk språk for å lage masse dokumenter som ser veldig formelle og juridiske ut hvor de erklærer at UCC nå herved er oppløst.

Så basert på deres egen erklæring kan nå de som støtter dem pøse ut mer kvasijuridiske dokumenter fra egen klubb som skal dokumentere dette ovenfor bank og myndigheter?

Dette er som om jeg skulle startet TT - Tabris Trust, satt sammen en dokument som så svært overbevisende ut hvor jeg herverd erklærte at alle landets sjokoladelager nå tihørte meg. Fordi det hadde jeg skrevet. Dette fordi jeg i min Åndelige Essens er The Keeper of All Chocolate. Bare jeg skriver dette formelt nok, kvasijuridisk nok, komplekst nok og krydrer det med rare tegnsettinger og åndelig hybridsvada, så MÅ det jo være riktig.

Så tar jeg disse dokumentene med meg til nærmeste Rimi som bevis på at deres sjokolade tilhører meg.

Er det ikke det OTTP har gjort? Frekkhetens nådegave har de i hvert fall, den skal de ha. Dette må være det råfrekkeste stuntet jeg har hørt om noen gang - og det sier litt!

Ellers var min favoritt delen om at disse tilhengerne nå har tiltrukket seg "juridiske rådgivere" som tjener seg rike på å forfatte kvasijuridiske brev med kompleks åndelig-relatert tekst som kan brukes som dokumentasjon for tilhørernes sak. Hysterisk!

Men slask, fortell meg gjerne om jeg har misforstått i mitt eksempel? Ikke med YouTube-videoer (hva ER det med konspirasjonsteoretikere og YouTube-videoer?), for jeg kommer ikke til å se dem. Jeg vil høre med dine egne ord om min sjokolade-analogi er riktig i henhold til hva OTTP har gjort. Hvis ikke, hva er det jeg har misforstått?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg lest meg gjennom denne tråden, temmelig underholdende over et glass whisky på en lørdagskveld.

...

Men slask, fortell meg gjerne om jeg har misforstått i mitt eksempel? Ikke med YouTube-videoer (hva ER det med konspirasjonsteoretikere og YouTube-videoer?), for jeg kommer ikke til å se dem. Jeg vil høre med dine egne ord om min sjokolade-analogi er riktig i henhold til hva OTTP har gjort. Hvis ikke, hva er det jeg har misforstått?

Du har misforstått akronymet som skal være OPPT - One Peoples Public Trust, som var aktivt den perioden de jobbet med saken, for å legge den ned etter at oppdraget var utført.

Stedet man kan finne verktøyene, dokumentene og info er nå:

http://i-uv.com

(fortrinnsvis under toppmenyen som heter OPPT_Absolute).

Ang. Youtube-videoer så er det tilfeldigvis blitt det mest kjente stedet å legge ut gratis videoklipp av alle slag, og med god søkefunksjon for å finne igjen det man bare nesten husker fra forrige gang.

Hvis du kommer over et papirdokument så er du vel ikke så opptatt av hvem som har produsert papiret, eller hva? Det er tekst-innholdet som betyr noe.

Du må nok bruke noe mer enn bare en kveld på dette temaet.

Og det hjelper å ha lurt på hvem som stikker av med all rikdommen i verden og hvordan...man trenger ikke være konspirasjonsteoretiker for å tenke på det.

Husk også at konspirasjonsteorier som er blitt bekreftet ikke lenger er teori, men fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så akronymet er det eneste jeg har misforstått. OPPT, ikke OTTP.

Vil det si at hvis jeg ønsker, så kan jeg gjøre det samme som i mitt sjokoladeeksempel, og det vil da gi meg autorisasjon til all Norges sjokolade?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har misforstått akronymet som skal være OPPT - One Peoples Public Trust, som var aktivt den perioden de jobbet med saken, for å legge den ned etter at oppdraget var utført.

Stedet man kan finne verktøyene, dokumentene og info er nå:

http://i-uv.com

(fortrinnsvis under toppmenyen som heter OPPT_Absolute).

Ang. Youtube-videoer så er det tilfeldigvis blitt det mest kjente stedet å legge ut gratis videoklipp av alle slag, og med god søkefunksjon for å finne igjen det man bare nesten husker fra forrige gang.

Hvis du kommer over et papirdokument så er du vel ikke så opptatt av hvem som har produsert papiret, eller hva? Det er tekst-innholdet som betyr noe.

Du må nok bruke noe mer enn bare en kveld på dette temaet.

Og det hjelper å ha lurt på hvem som stikker av med all rikdommen i verden og hvordan...man trenger ikke være konspirasjonsteoretiker for å tenke på det.

Husk også at konspirasjonsteorier som er blitt bekreftet ikke lenger er teori, men fakta.

Hvor mange av dine konspirasjonsteorier er blitt bekreftet?

En rask kalkulasjon gir meg svaret NULL!

Og som vanlig unnlater du å svare på de viktige spørsmålene. Karer du ikke å lese hva folk skriver, eller PRØVER du ikke en gang å forklare de helt åpenbare feilene i det som fremlegges fra nisselandet ditt? Ikke for deg selv en gang?

Anonymous poster hash: 57315...786

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kommer over et papirdokument så er du vel ikke så opptatt av hvem som har produsert papiret, eller hva? Det er tekst-innholdet som betyr noe.

Du kødder nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...