Gå til innhold

UCC - Uniform Commercial Code / Staten Norge oppløst... (dramatisk endring allerede gjeldende...)


slask

Anbefalte innlegg

Ting tar tydeligvis litt tid. Jeg har ventet i et par dager...

Han bruker samme taktikk som de fleste andre konspirasjonsteoretikere - ingen eller få svar til de motargumenter som kommer, også pøser man bare på med flere linker og YouTube-videoer i håp om å flytte fokus over på nye ting hele tiden fremfor å måtte slite med å svare på ting man ikke har svar på.

Til slutt er det så mange videoer og så mange linker ute at motdebattentene enten blir slitne eller går lei, og vedkommende føler de har "vunnet" uten å måtte forholde seg til slitsomme motargumenter de ikke kan svare på.

Minner om teknikken Gish Gallop.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han pleier å stikke av når det blir vanskelig å svare for seg. Ofte lager han bare en ny tråd i stedet for å følge opp de han har begynt på.

Anonymous poster hash: 57315...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis staten norge er oppløst, hvorfor har vi da fortsatt kongehus, regjering og nasjonalforsamling?

Anonymous poster hash: 57315...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis staten norge er oppløst, hvorfor har vi da fortsatt kongehus, regjering og nasjonalforsamling?

Anonymous poster hash: 57315...786

De lurer oss med å la være å fortelle oss det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lurer oss med å la være å fortelle oss det.

Å nei.....kongen er undercover for CIA......

SKREKK OG GRU!!!!!!

Anonymous poster hash: 57315...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis staten norge er oppløst, hvorfor har vi da fortsatt kongehus, regjering og nasjonalforsamling?Anonymous poster hash: 57315...786

Og hvorfor betaler jeg fortsatt skatt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor betaler jeg fortsatt skatt?

Eller alkoholavgift.....

Anonymous poster hash: 57315...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.varden.no/nyheter/jeg-setter-en-grense-og-det-er-det-mange-hundretusen-som-ogsa-gjor-1.1342186

Ble ikke så veldig mye klokere. Lurer også på hvor de andre hundretusen som har "meldt seg ut" er.

Det er ikke mulig å bli klok på dette heller. De sier en hel masse uten egentlig å si noe særlig. I hvert fall ikke noe med substans og mening. Det er tåkeprat hele veien.

Jeg undrer meg på hvorfor denne dama i det hele tatt tok opp lån for å kjøpe hus. Hun sier banken "hevder" å ha gitt henne et lån. Enten har hun bare pappmasje mellom ørene, hun er et psykiatrisk tilfelle, eller hun er en sleip jævel som driver og forplikter seg økonomisk for så å prøve å vri seg unna. Jeg mistenker at hun er alt dette.

Anonymous poster hash: ce714...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig å bli klok på dette heller. De sier en hel masse uten egentlig å si noe særlig. I hvert fall ikke noe med substans og mening. Det er tåkeprat hele veien.

Jeg undrer meg på hvorfor denne dama i det hele tatt tok opp lån for å kjøpe hus. Hun sier banken "hevder" å ha gitt henne et lån. Enten har hun bare pappmasje mellom ørene, hun er et psykiatrisk tilfelle, eller hun er en sleip jævel som driver og forplikter seg økonomisk for så å prøve å vri seg unna. Jeg mistenker at hun er alt dette.

Anonymous poster hash: ce714...254

Du tar feil.

Hele vennekretsen hennes er faktisk opptatt av mennesker og hvordan vi er slaver av systemet.

Hun skriver masse fornuftig om dette på blogger, facebook osv og har masse støtte, men for å støtte henne må man ha forstått hva som foregår, som rovdrift på menneskene i samfunnet.

Din oppfatning er derfor stikk i strid med hva hun står for.

Bloggen hennes (nyeste) het noen dager niceland.zz.mu, men den endelige heter nå niceland.me (du får klippe og lime om du f.eks. ønske å lese om hvorfor Erna i disse dager er blitt anmeldt).

I stedet legger jeg inn en link til Santos Bonacci som er en tilsvarende person, som trolig

kjenner Ingunn.

https://www.youtube.com/watch?v=51fXUfOkv7s

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsporing

Vil du svare på de spørsmålene og motargumentene du har fått før du går videre med flere YouTube-videoer og lenker?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar feil.

Hele vennekretsen hennes er faktisk opptatt av mennesker og hvordan vi er slaver av systemet.

Hun skriver masse fornuftig om dette på blogger, facebook osv og har masse støtte, men for å støtte henne må man ha forstått hva som foregår, som rovdrift på menneskene i samfunnet.

Din oppfatning er derfor stikk i strid med hva hun står for.

Bloggen hennes (nyeste) het noen dager niceland.zz.mu, men den endelige heter nå niceland.me (du får klippe og lime om du f.eks. ønske å lese om hvorfor Erna i disse dager er blitt anmeldt).

I stedet legger jeg inn en link til Santos Bonacci som er en tilsvarende person, som trolig

kjenner Ingunn.

Hva er det med deg og youtubevideoer? Og for alle som ikke gidder å gå inn på bloggen: Erna er anmeldt for slavedrift av det norske folk. :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du svare på de spørsmålene og motargumentene du har fått før du går videre med flere YouTube-videoer og lenker?

Jeg forsøkte å søke opp det du spurte om - hvor det står om rebuttal i UCC og jeg ble sittende å lese div. tråder med fokus på det konkret. Det er mange som diskuterer akkurat det uten å bli enige og jeg fant ikke selv svaret, men du kan jo forsøke selv også. Du virker jo ganske oppegående på nøsting i stoff.

Jeg har altså ikke det svaret og jeg antar at du ikke mener jeg har svarene på alt som blir stilt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøkte å søke opp det du spurte om - hvor det står om rebuttal i UCC og jeg ble sittende å lese div. tråder med fokus på det konkret. Det er mange som diskuterer akkurat det uten å bli enige og jeg fant ikke selv svaret, men du kan jo forsøke selv også. Du virker jo ganske oppegående på nøsting i stoff.

Jeg har altså ikke det svaret og jeg antar at du ikke mener jeg har svarene på alt som blir stilt her.

Har du ikke svar på det du selv hevder og tror på?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke svar på det du selv hevder og tror på?

Du har tydeligvis ikke lest tråden siden du spør på den måten.

Jeg har ikke påstått akkurat det Tabris spør om, men det er en del av saken OPPT/UCC som hun fant ut å ville stille spørsmål ved.

Tenk etter og vil innse at du selv tror på en hel masse innarbeidede prinsipper i samfunnet, slik de fleste gjør, selv om du ikke har sjekket de egentlige bevisene/detaljene som kan forklare at det stemmer.

F.eks.: Alle inbiller seg at vi er medlem av EØS, men ikke medlem av EU.

Har du selv lest dokumentene som beviser hva som er sant? Neppe.

Likevel hører vi at Norge er det landet i EU som har innført flest direktiver og attpå til ikke er medlem...eller hvordan var det nå igjen?

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har tydeligvis ikke lest tråden siden du spør på den måten.

Jeg har ikke påstått akkurat det Tabris spør om, men det er en del av saken OPPT/UCC som hun fant ut å ville stille spørsmål ved.

Tenk etter og vil innse at du selv tror på en hel masse innarbeidede prinsipper i samfunnet, slik de fleste gjør, selv om du ikke har sjekket de egentlige bevisene/detaljene som kan forklare at det stemmer.

F.eks.: Alle inbiller seg at vi er medlem av EØS, men ikke medlem av EU.

Har du selv lest dokumentene som beviser hva som er sant? Neppe.

Likevel hører vi at Norge er det landet i EU som har innført flest direktiver og attpå til ikke er medlem...eller hvordan var det nå igjen?

Det finnes ingen ekte dokumenter på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar feil.

Hele vennekretsen hennes er faktisk opptatt av mennesker og hvordan vi er slaver av systemet.

Hun skriver masse fornuftig om dette på blogger, facebook osv og har masse støtte, men for å støtte henne må man ha forstått hva som foregår, som rovdrift på menneskene i samfunnet.

Din oppfatning er derfor stikk i strid med hva hun står for.

Bloggen hennes (nyeste) het noen dager niceland.zz.mu, men den endelige heter nå niceland.me (du får klippe og lime om du f.eks. ønske å lese om hvorfor Erna i disse dager er blitt anmeldt).

I stedet legger jeg inn en link til Santos Bonacci som er en tilsvarende person, som trolig

kjenner Ingunn.

https://www.youtube.com/watch?v=51fXUfOkv7s

Nei, jeg tror ikke jeg tar feil, og jeg orker rett og slet tikke flere intetsigende linker og youtube-videoer.

Kan du svare meg på et enkelt spørsmål, slasken? Hvordan har det seg at Ingunn og hennes meningsfeller velger å delta i samfunnet ved f.eks å oppta et boliglån?

Anonymous poster hash: ce714...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har altså ikke det svaret og jeg antar at du ikke mener jeg har svarene på alt som blir stilt her.

Likevel hevder du hardnakket at du har rett......?

Dette er jo bare tull.

Jeg spør: På hvilken måte er det norske folk slaver? Hvilken frihet er det vi ikke har?

Anonymous poster hash: 57315...786

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel hevder du hardnakket at du har rett......?

Dette er jo bare tull.

Jeg spør: På hvilken måte er det norske folk slaver? Hvilken frihet er det vi ikke har?

Anonymous poster hash: 57315...786

Friheten til å bo i Norge uten å betale for kommunale tjenester eller skatte for arbeid!

Anonymous poster hash: 0f357...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...