Gå til innhold

UCC - Uniform Commercial Code / Staten Norge oppløst... (dramatisk endring allerede gjeldende...)

slask

Anbefalte innlegg

Nå er jeg frivillig bruker på KG og de synes sikkert det er greit å ha meg/oss som brukere siden det er inntektsbringende.

Til forskjell fra staten hvor jeg ikke er medlem frivillig, men presses som nyfødt inn i et system med regler, kontroll og avgiftstvang av alle mulige slag som kun har som formål å skaffe penger.

Velkomen til det vi kaller et moderne samfunn. Pengene går som du sikkert vet til ting som å gi deg utdannelse, helsetjenester og stell når du blir gammel. I tillegg til veier å kjøre på, noen som henter søppelet ditt, sykepenger og arbeidsledighetstrygd og jeg vet ikke hva... Kan jo ramse opp men det ser ikke ut til at du forstår denne sammenhengen dessverre.

Og så er det sånn at i et hvert system så er det både feil og mangler. Derfor har vi (heldigvis) i Norge noe som kalles demokrati. Det vil si at flertallet bestemmer hvem som skal ta avgjørelsene om hvordan systemet vårt skal fungere.

De fleste av oss synes dette er et godt system. Men er man paranoid og tror det absolutt værste om alt og alle, så kan det nok fremstå som litt annerledes.

Det mange av oss her lurer på slask - er hva slags alternativ du mener kan være bedre? Fortell, fortell! Så mye bedre å komme med forslag til løsninger istedenfor å sitte å beklage seg over alt og alle. Så jeg/vi venter spent her... Sjansen er nok relativt liten siden du aldri svarer på enklere spørsmål vi kommer med. Og da er vel dette egentlig ingen diskunsjon per definisjon?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg frivillig bruker på KG og de synes sikkert det er greit å ha meg/oss som brukere siden det er inntektsbringende.

Til forskjell fra staten hvor jeg ikke er medlem frivillig, men presses som nyfødt inn i et system med regler, kontroll og avgiftstvang av alle mulige slag som kun har som formål å skaffe penger.

Så da gjelder ikke logikken din når det er noe som er ufordelaktig for deg?

Herlighet.....

Det som er dumt er at vi er medlemmer og nå begynner bevisene og komme til overflaten.

Mange er nysjerrige på dette.

Hva skal man si.....

Er du egentlig frisk?

Anonymous poster hash: 57315...786

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke snart på tide at du svarer på hvorfor finanskrisen oppstod, Slask?

Hvorfor kunne ikke Lehmann Brothers bare trykke opp nok penger til å unngå konkurs?

Hvis Røiseland og co. har rett, så kunne jo ikke finanskrisen ha oppstått......

Kan du svare?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Dette er fortsatt bare pinlig, og vitner om at han ikke forstår hva en juridisk person faktisk er.

Jeg er så lei av idioter.

Nå viser det seg at selv ansatte høyt opp i justisdepartementet heller ikke er så sikre på begrepet juridisk person.

Så hvis du er lei av idioter så peker du rett opp i høye stillinger her i Norge.

Klippet her inneholder diverse utdrag fra forskjellige dokumentasjonsopptak. Kan være litt vanskelig å skjønne hva som foregår, men motstridende oppfatninger er tydelig.

https://www.youtube.com/watch?v=atr3hAvrQgo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...