Gå til innhold

UCC - Uniform Commercial Code / Staten Norge oppløst... (dramatisk endring allerede gjeldende...)


slask

Anbefalte innlegg

Friheten til å bo i Norge uten å betale for kommunale tjenester eller skatte for arbeid!

Anonymous poster hash: 0f357...745

Takk, og det er mye mer.

Ingunn er eksperten på dette i Norge, det må man kunne si når hun fronter dette og opplyser så mange som mulig om hva som foregår, hva vi egentlig sitter klistret i osv.

Og hva ser vi? At myndighetene forsøker å selge ut så mye som mulig (flytoget, stat-skog,) som vi har betalt med skattepenger og plutselig er det ikke verdt å eie lenger..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, og det er mye mer.

Ingunn er eksperten på dette i Norge, det må man kunne si når hun fronter dette og opplyser så mange som mulig om hva som foregår, hva vi egentlig sitter klistret i osv.

Og hva ser vi? At myndighetene forsøker å selge ut så mye som mulig (flytoget, stat-skog,) som vi har betalt med skattepenger og plutselig er det ikke verdt å eie lenger..?

Hei, svar på spørsmålet mitt, da: hvorfor tar velger de å delta i samfunnet ved å ta opp f.eks et boliglån?

Anonymous poster hash: ce714...254

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, og det er mye mer.

Ingunn er eksperten på dette i Norge, det må man kunne si når hun fronter dette og opplyser så mange som mulig om hva som foregår, hva vi egentlig sitter klistret i osv.

Og hva ser vi? At myndighetene forsøker å selge ut så mye som mulig (flytoget, stat-skog,) som vi har betalt med skattepenger og plutselig er det ikke verdt å eie lenger..?

Haha, du takker, det er hysterisk morsomt!! :hoho: Ser du ikke hva det står, og hvor søkt det er?? Tror ikke akkurat det var et forsøk på å hjelpe deg, ass. ;)

Anonymous poster hash: ce714...254

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

F.eks.: Alle inbiller seg at vi er medlem av EØS, men ikke medlem av EU.

Har du selv lest dokumentene som beviser hva som er sant? Neppe.

Likevel hører vi at Norge er det landet i EU som har innført flest direktiver og attpå til ikke er medlem...eller hvordan var det nå igjen?

La oss ta akkurat denne, siden den kommer opp til stadighet.

Det man ser der er helt naturlig og totalt i tråd av hvordan direktiver fungerer i EU. Det er faktisk ett av de klareste bevisene på vår relasjon med EU.

Direktiver er ett demokratisk verktøy i EU : de blir vedtatt sentralt og sendt ut til implementering, men hvert eneste EU land har VETORETT på dem. Hvis de ikke ønsker å vedta direktivet, driter de i det, og er det mange nok som ikke implementerer det, blir det forkastet. Som regel blir det sendt til justering og sendt ut igjen sentralt, men det har hendt at hele ideen bare har blitt droppet.

Land utenfor som forholder seg til EU er tvunget til å implementere direktivene ASAP de kommer ut. Så det faktum at vi gjennomfører direktier fortere enn i EU er beviset på at vi er utenfor EU.

Kan vi velge å IKKE implementere direktiver? Selvfølgelig. Vi har forhandlet oss en liten mulighet for Veto, men stort sett er den store muligheten : "slutt å drive handel med EU" For det er det EU primært handler om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, svar på spørsmålet mitt, da: hvorfor tar velger de å delta i samfunnet ved å ta opp f.eks et boliglån?

Anonymous poster hash: ce714...254

Fordi det var før hun kjente til det hun vet i dag.

Tenkte å skrive litt mer, men drøyer til i kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det var før hun kjente til det hun vet i dag.

Tenkte å skrive litt mer, men drøyer til i kveld....

Haha, how convenient!

Anonymous poster hash: ce714...254

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forsøkte å søke opp det du spurte om - hvor det står om rebuttal i UCC og jeg ble sittende å lese div. tråder med fokus på det konkret. Det er mange som diskuterer akkurat det uten å bli enige og jeg fant ikke selv svaret, men du kan jo forsøke selv også. Du virker jo ganske oppegående på nøsting i stoff.

Jeg har altså ikke det svaret og jeg antar at du ikke mener jeg har svarene på alt som blir stilt her.

Hva med mitt sjokolade-eksempel? Så hva er det som gir OPPT autorisasjon til å oppheve nasjoner og regjeringer? Hvorfor har ikke jeg autorisasjon til å kreve hele landets sjokolade?

Og hvorfor tror du så bastant på det OPPT sier når du ikke klarer å finne deres egne kilder for deres egne påstander?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friheten til å bo i Norge uten å betale for kommunale tjenester eller skatte for arbeid!Anonymous poster hash: 0f357...745

Du ønsker altså å begrense andres frihet for å slippe å bli subsidiert av fellesskapet?

Det er ikke akkurat noe slaveri at man betaler for en tjeneste som uansett MÅ utføres, og sparer deg for en masse fysisk arbeid i forhold til avfallshåndtering, vannhenting, oppvarming etc. Det ville vært mye dyrere for deg å ha ansvar for dette selv.

Hvis du ikke betaler skatt har du i prinsippet ikke lov til å bevege deg fritt heller, og du får ingen hjelp når du skulle trenge det.

Dette har absolutt ingen ting med slaveri å gjøre.

Anonymous poster hash: 57315...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slask, jeg venter fortsatt på et svar på hvorfor finanskrisen i 2008 oppstod, og spesifikt hvorfor Legmann Brothers ikke kunne trykke penger for å unngå konkurs.

Det er et veldig sentralt spørsmål for trådens tema, og det vet du!

Anonymous poster hash: 57315...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slask, jeg venter fortsatt på et svar på hvorfor finanskrisen i 2008 oppstod, og spesifikt hvorfor Legmann Brothers ikke kunne trykke penger for å unngå konkurs.

Det er et veldig sentralt spørsmål for trådens tema, og det vet du!Anonymous poster hash: 57315...786

LeHmann Borthers.....beklager tastefeil.

Anonymous poster hash: 57315...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med mitt sjokolade-eksempel? Så hva er det som gir OPPT autorisasjon til å oppheve nasjoner og regjeringer? Hvorfor har ikke jeg autorisasjon til å kreve hele landets sjokolade?

Og hvorfor tror du så bastant på det OPPT sier når du ikke klarer å finne deres egne kilder for deres egne påstander?

Kort svar:

Det kunne oppheves fordi de alle er korporasjoner registrert i US, tro det eller ei (opprinnelig registrert via UCC).

(altså ikke sjokoladen, men nasjoner/myndigheter, banker....kort sagt - korporasjoner).

Dette er beskrevet i OPPT-informasjonen (I-UV osv).

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen ekte dokumenter på det.

Gro var på Korfu, video viser at hun skriver under på noe som man ikke vet hvor befinner seg (det dokumentet mangler). Hørte du telefonsamtalen Godal i linken litt oppover her, hvor han bekrefter at det er tiltredelseserklæringen/avtalen for EU?

Leser du f.eks. på nordnorge-bloggen (hvor dette diskuteres grundig i detalj), så hevdes det at "de" vokter dette dokumentet godt, så ingen skal se hva for skjedde....

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort svar:

Det kunne oppheves fordi de alle er korporasjoner registrert i US, tro det eller ei (opprinnelig registrert via UCC).

(altså ikke sjokoladen, men nasjoner/myndigheter, banker....kort sagt - korporasjoner).

Dette er beskrevet i OPPT-informasjonen (I-UV osv).

Det forklarer ingenting. Hvilken myndighet har OPPT som gjør at deres erklæring blir reell? (Se bort fra dette med "refuttal" da det er motbevist hvis du ikke kan dokumentere noe annet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må innrømme at mye av dette virkelig går rett over hodet på meg. Dokumenter som forsvinner, ting som "voktes", blogger her og der... Snakk om å leve i en totalt annen virkelighet. Jeg er fremdeles fascinert rett og slett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort svar:

Det kunne oppheves fordi de alle er korporasjoner registrert i US, tro det eller ei (opprinnelig registrert via UCC).

(altså ikke sjokoladen, men nasjoner/myndigheter, banker....kort sagt - korporasjoner).

Dette er beskrevet i OPPT-informasjonen (I-UV osv).

Da tror jeg vi skal anvende dette til å oppheve din bruker.

Anonymous poster hash: 57315...786

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gro var på Korfu, video viser at hun skriver under på noe som man ikke vet hvor befinner seg (det dokumentet mangler). Hørte du telefonsamtalen Godal i linken litt oppover her, hvor han bekrefter at det er tiltredelseserklæringen/avtalen for EU?

Leser du f.eks. på nordnorge-bloggen (hvor dette diskuteres grundig i detalj), så hevdes det at "de" vokter dette dokumentet godt, så ingen skal se hva for skjedde....

Hvis dette var hemmelig, så hadde ikke du visst om det.

Hvilken interesse skulle for øvrig EU ha av at norge var hemmelig medlem? Da er det jo en mengde av forholdene i EUs grunntanke som ikke kan realiseres. Vi hadde aldri i verden fått lov til å opprettholde særbestemmelsene i norsk import og elsportvirksomhet hvis vi var fullverdige medlemmer.

Dette er bare dumt.

Anonymous poster hash: 57315...786

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da tror jeg vi skal anvende dette til å oppheve din bruker.

Anonymous poster hash: 57315...786

Nå er jeg frivillig bruker på KG og de synes sikkert det er greit å ha meg/oss som brukere siden det er inntektsbringende.

Til forskjell fra staten hvor jeg ikke er medlem frivillig, men presses som nyfødt inn i et system med regler, kontroll og avgiftstvang av alle mulige slag som kun har som formål å skaffe penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette var hemmelig, så hadde ikke du visst om det.

Hvilken interesse skulle for øvrig EU ha av at norge var hemmelig medlem? Da er det jo en mengde av forholdene i EUs grunntanke som ikke kan realiseres. Vi hadde aldri i verden fått lov til å opprettholde særbestemmelsene i norsk import og elsportvirksomhet hvis vi var fullverdige medlemmer.

Dette er bare dumt.

Anonymous poster hash: 57315...786

Det som er dumt er at vi er medlemmer og nå begynner bevisene og komme til overflaten.

Mange er nysjerrige på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort svar:

Det kunne oppheves fordi de alle er korporasjoner registrert i US, tro det eller ei (opprinnelig registrert via UCC).

(altså ikke sjokoladen, men nasjoner/myndigheter, banker....kort sagt - korporasjoner).

Dette er beskrevet i OPPT-informasjonen (I-UV osv).

Hvilken myndighet har OPPT som gjør at deres erklæring blir reell? (Se bort fra dette med "refuttal" da det er motbevist hvis du ikke kan dokumentere noe annet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ønsker altså å begrense andres frihet for å slippe å bli subsidiert av fellesskapet?

Det er ikke akkurat noe slaveri at man betaler for en tjeneste som uansett MÅ utføres, og sparer deg for en masse fysisk arbeid i forhold til avfallshåndtering, vannhenting, oppvarming etc. Det ville vært mye dyrere for deg å ha ansvar for dette selv.

Hvis du ikke betaler skatt har du i prinsippet ikke lov til å bevege deg fritt heller, og du får ingen hjelp når du skulle trenge det.

Dette har absolutt ingen ting med slaveri å gjøre.

Anonymous poster hash: 57315...786

Jeg var sarkastisk :P

Anonymous poster hash: 0f357...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...