Gå til innhold

Er denne svak positiv?(bilde)


inmo

Anbefalte innlegg

Det er veldig dumt av deg å teste så tidlig. Jeg fikk positiv test 9 DPO og holder på å miste nå. Testene mine er knall positive, selv om jeg har blødd i flere dager. Jeg skal ikke teste neste gang før dagen jeg venter mensen, for den berg og dalbanen jeg er igjennom nå, unner jeg ingen :(. Hadd jeg ikke begynt å teste så tidlig, hadde jeg tatt dette som en vanlig mens i stedet for en abort....

Men lykke til uansett!!

Gikk igjennom en Sa i uke 6 i juni.. Unner ingen det ikke noe særlig! Varm klem til deg <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig dumt av deg å teste så tidlig. Jeg fikk positiv test 9 DPO og holder på å miste nå. Testene mine er knall positive, selv om jeg har blødd i flere dager. Jeg skal ikke teste neste gang før dagen jeg venter mensen, for den berg og dalbanen jeg er igjennom nå, unner jeg ingen :(. Hadd jeg ikke begynt å teste så tidlig, hadde jeg tatt dette som en vanlig mens i stedet for en abort....

Men lykke til uansett!!

Å huff, så trist å høre:( lykke til videre!

Grunnen til at jeg testet, er fordi jeg skulle på MR undersøkelse og behøvde å vite (jeg utsatte timen til neste uke pga resultatet). Jeg vet heller ikke helt sikkert når jeg hadde EL, som vil si at jeg ikke visste når jeg burde teste..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig dumt av deg å teste så tidlig. Jeg fikk positiv test 9 DPO og holder på å miste nå. Testene mine er knall positive, selv om jeg har blødd i flere dager. Jeg skal ikke teste neste gang før dagen jeg venter mensen, for den berg og dalbanen jeg er igjennom nå, unner jeg ingen :(. Hadd jeg ikke begynt å teste så tidlig, hadde jeg tatt dette som en vanlig mens i stedet for en abort....

Men lykke til uansett!!

Føler med deg, men er da strengt tatt en kjemisk, og ikke en spontanabort sånn sett.

Anonymous poster hash: fa9df...be8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her!

Jeg vil takke for all støtte og svar, men det ser ut som det kun var en slags kjekk skyggestrek :/ Jeg tok en ny A1 test i dag, blendahvit og negativ. Da håper jeg heller at all denne murringen i underlivet resulterer i TR snart!! Så kan jeg starte skikkelig å prøve😊

Ha en fin søndag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...