Gå til innhold

Er denne svak positiv?(bilde)


inmo

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg trenger flere øyne!! Jeg tok en A1-gtest i dag morges, og resultatet ble som på bildet. Jeg ser en veldig svak strek, en som aldri har vært der før når testene har vært negative..

Hva tror dere???

post-75597-695678_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser kun noe veldig svakt og difust om jeg myser skikkelig. Ville nok tatt en ny test på morgenurin om et par dager.

Anonymous poster hash: de8c3...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser negativ ut. hvor lenge har du gått over tiden da?



Anonymous poster hash: cdf16...63f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser negativ ut. hvor lenge har du gått over tiden da?

Anonymous poster hash: cdf16...63f

:(

I utgangspunktet skulle jeg hatt mens sisy onsdag, så er 6 dager over ikm. Men i og med at jeg venter på første ordentlige mens etter pilleslutt, så vet jeg ikke sikkert.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ser tydelig en rosa strek. (Har en stor skjerm beregnet på grafikk, kanskje derfor). Men uansett må du bare vente og se om den blir sterkere. Hender jo et befruktet egg streifer livmorveggen og gjør at man begynner å produsere hcg før det stopper igjen.

Så lykke til! Forhåpentligvis er dette starten på et lite nurk.



Anonymous poster hash: aafc5...c6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg ser tydelig en rosa strek. (Har en stor skjerm beregnet på grafikk, kanskje derfor). Men uansett må du bare vente og se om den blir sterkere. Hender jo et befruktet egg streifer livmorveggen og gjør at man begynner å produsere hcg før det stopper igjen.

Så lykke til! Forhåpentligvis er dette starten på et lite nurk.

Anonymous poster hash: aafc5...c6c

Ja, ikke sant? Jeg har hele tiden brukt A1 sine tester som har vært tydelig negative og aldri falsk resultat. Så denne var ny for meg - takk, jeg håper så inderlig jeg også!! 😊 Jeg tester på ny i morgen, eller torsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg legger godviljen til så ser jeg en svak lysrosa strek. Håper den blir sterkere om noen dager! Lykke til :)

Anonymous poster hash: be8ae...f58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk super svak strek på de engang, sånn som du fikk her, måtte myse for å se, det var en kjemisk, tok ikke mange dagene før mensen kom litt på overtid.

Etter pilleslutt kan kroppen også tulle litt og er ikke helt i system i forhold til når mensen skal komme. Kjøp en CB digital og test om et par dager :)

Anonymous poster hash: de8c3...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke trodd den var positiv, test om to dager, da skal streken være sterkere om du er gravid.

Anonymous poster hash: 111e6...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en svak strek der, men den er kjempesvak. Ikke unaturlig om ikm er forskjøvet etter pilleslutt heller, kan være det bare er en uke siden el feks.



Anonymous poster hash: 953bd...005
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg legger godviljen til så ser jeg en svak lysrosa strek. Håper den blir sterkere om noen dager! Lykke til :)

Anonymous poster hash: be8ae...f58

Hehe, enig! Takk- krysser fingene og tester igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk super svak strek på de engang, sånn som du fikk her, måtte myse for å se, det var en kjemisk, tok ikke mange dagene før mensen kom litt på overtid.

Etter pilleslutt kan kroppen også tulle litt og er ikke helt i system i forhold til når mensen skal komme. Kjøp en CB digital og test om et par dager :)

Anonymous poster hash: de8c3...c20

Okei, ja det kan jo hende såklart! Men jeh tok samme test sist tirsdag (7 dager siden) og den var blendahvit.. Klar og tydlig negativ! Rare greier..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en svak strek der, men den er kjempesvak. Ikke unaturlig om ikm er forskjøvet etter pilleslutt heller, kan være det bare er en uke siden el feks.

Anonymous poster hash: 953bd...005

Ja, det er det jeg mistenker - at både EL og ikm et forskjøvet. Men jeg får teste på ny senere eller i morgen 😊 Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, ja det kan jo hende såklart! Men jeh tok samme test sist tirsdag (7 dager siden) og den var blendahvit.. Klar og tydlig negativ! Rare greier..

Da er det håp! Krysser fingrene for deg.

Anonymous poster hash: aafc5...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser også en svak svak strek. Test igjen om 48 timer :)

Ja, sant.. Hva gjør den der om det ikke er noe? Hehe.. Evig optimist😊 Prøver igjen om et par dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å dy meg, så jeg tok en ny test (denne gang RFSU sin) i dag morges.. Denne var blendahvit :-( Blæh.. Skal jeg gi opp for denne gang, eller teste igjen om noen dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å dy meg, så jeg tok en ny test (denne gang RFSU sin) i dag morges.. Denne var blendahvit :-( Blæh.. Skal jeg gi opp for denne gang, eller teste igjen om noen dager?

Jeg vil desverre tro at det er kroppen din som tuller etter pille slutt, det kan ta lang tid før du får mensen igjen, og den kan være ustabil sånn at man ikke kan regne med at den kommer til samme tid hver mnd.

Jeg ville tenkt at jeg ikke var gravid nå, muligebs du hadfe en kjemisk med tanke på den veldig svake streken, det er vanlig med veldig svak strek ved kjemisk. Slappet av, ikke stresset og heller testet om en uke igjen om ikke mensen skulle dukke opp innen da.

Når jeg slutter på pilla tok det 1 mnd flr mensen kom, og 6 mnd før syklusen hadde stabilisert seg helt.

Anonymous poster hash: de8c3...c20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil desverre tro at det er kroppen din som tuller etter pille slutt, det kan ta lang tid før du får mensen igjen, og den kan være ustabil sånn at man ikke kan regne med at den kommer til samme tid hver mnd.

Jeg ville tenkt at jeg ikke var gravid nå, muligebs du hadfe en kjemisk med tanke på den veldig svake streken, det er vanlig med veldig svak strek ved kjemisk. Slappet av, ikke stresset og heller testet om en uke igjen om ikke mensen skulle dukke opp innen da.

Når jeg slutter på pilla tok det 1 mnd flr mensen kom, og 6 mnd før syklusen hadde stabilisert seg helt.

Anonymous poster hash: de8c3...c20

Tusen takk for svar! Ja, du har nok rett! Jeg får slappe av, og håpe mensen kommer snart - slik at jeg virkelig kan starte 😊 Jeg tester igjen på søndag/mandag morgen igjen, da jeg skal på MR på tirsdag neste uke - så jeg evt kan avlyse dersom noe skulle dukke opp! Takk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...