Gå til innhold

Er denne svak positiv?(bilde)


inmo

Anbefalte innlegg

Tusen takk for svar! Ja, du har nok rett! Jeg får slappe av, og håpe mensen kommer snart - slik at jeg virkelig kan starte Jeg tester igjen på søndag/mandag morgen igjen, da jeg skal på MR på tirsdag neste uke - så jeg evt kan avlyse dersom noe skulle dukke opp! Takk

Ha også i bakhodet at du nå kan få en del sypmptomer og vondter man ofte ikke har på pilla, så ikke ta det for gitt at det er graviditet, men at det kan være mensen. Brent meg på det selv tidligere, skråsikker på at jeg var gravid siden kroppen oppførte seg annerledes etter pille slutt, den gjorde jo det, men det var jo fordi jeg nå ikke tilførte den hormoner.

Anonymous poster hash: de8c3...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ut som du har tatt bilde før fargen er helt trukket over. Da kan det se ut som man har en positiv, mens når fargen er helt over på andre siden, så vil den ikke lenger være der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som du har tatt bilde før fargen er helt trukket over. Da kan det se ut som man har en positiv, mens når fargen er helt over på andre siden, så vil den ikke lenger være der.

Bildet ble tatt 5+ minutter etter utført test. Og den supersvake "streken" var der hele dagen, også når jeg kom hjem fra jobb (endret seg ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en svak rosa strek jeg da:) ta en digitaltest! Mine var kjempe svake for jeg testa så tidlig. Men fikk gravid på digitaltest:)

Godt å vite at jeg ikke er blind!! For jeg ser den "veldig" godt!😊 Jeg tester på slutten av uken, og krysser fingrene! Takk for svar og støtte 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser definitivt to streker. Teststreken er svak, men har farge. Til og med samboeren min ser den. Men jeg ville vel ventet et par-tre dager og tatt en ny, ev en digital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik så min positive test ut- en svak strek ekstra. Noen dager senere var streken noe tydeligere, men den ble aldri helt synlig så dro til lege i tillegg for å få en skikkelig vurdering etter ennå noen dager:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser definitivt to streker. Teststreken er svak, men har farge. Til og med samboeren min ser den. Men jeg ville vel ventet et par-tre dager og tatt en ny, ev en digital.

Krysser fingrene! Jeg tar ny på slutten av uka om ingen mensen har kommet😊 Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik så min positive test ut- en svak strek ekstra. Noen dager senere var streken noe tydeligere, men den ble aldri helt synlig så dro til lege i tillegg for å få en skikkelig vurdering etter ennå noen dager:)

Lykke til!

Åå, da er det håp! Takk for kommentar😃 og takk!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en slik svak strek og var gravid :) Ble litt og litt sterkere dagen etterpå.



Anonymous poster hash: aca64...a4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en slik svak strek og var gravid :) Ble litt og litt sterkere dagen etterpå.

Anonymous poster hash: aca64...a4c

Hmm, jeg fikk negativ test i dag morges (dagen etterpå, med rfsu test). Håper likevel at det kan være en sjans.. Jeg tar ny A1-test i helga😊 Kjekt å se flere med positive resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror sjansen er liten siden du fikk helt klar negativ dagen etter. Ikke for å ødelegge håpet, men den ville vært sterkere eller lik den første om du var gravid. Om det ikke er feil med testen da. Men de skal jo være veldig sikre

Anonymous poster hash: 3b14b...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror sjansen er liten siden du fikk helt klar negativ dagen etter. Ikke for å ødelegge håpet, men den ville vært sterkere eller lik den første om du var gravid. Om det ikke er feil med testen da. Men de skal jo være veldig sikre

Anonymous poster hash: 3b14b...768

TS tok en test av et annet merke dagen etter, og siden forskjellige tester har ulik sensitivitetsgrad er det ikke uvanlig at man kan få forskjellige resultater så tidlig. Spesielt ikke når den første var så svak.

Anonymous poster hash: 08762...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror sjansen er liten siden du fikk helt klar negativ dagen etter. Ikke for å ødelegge håpet, men den ville vært sterkere eller lik den første om du var gravid. Om det ikke er feil med testen da. Men de skal jo være veldig sikre

Anonymous poster hash: 3b14b...768

Har opplevd det samme med ulike tester, best å holde seg til samme merke når man først tester.

Og ja, jeg var gravid likevel :)

Anonymous poster hash: fa9df...be8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme med ulike tester, best å holde seg til samme merke når man først tester.

Og ja, jeg var gravid likevel :)

Anonymous poster hash: fa9df...be8

Kjekt å se flere som har vært i samme situasjon! Hvilken test brukte du? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se flere som har vært i samme situasjon! Hvilken test brukte du?

billigstrimler

Anonymous poster hash: fa9df...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

billigstrimler

Anonymous poster hash: fa9df...be8

Tenkte jeg skulle kjøpe meg billigstrimler, hvis det ikke viser tegn til positiv i helga (på A1 testen). Så er jeg klar til neste gang😊 Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig dumt av deg å teste så tidlig. Jeg fikk positiv test 9 DPO og holder på å miste nå. Testene mine er knall positive, selv om jeg har blødd i flere dager. Jeg skal ikke teste neste gang før dagen jeg venter mensen, for den berg og dalbanen jeg er igjennom nå, unner jeg ingen :(. Hadd jeg ikke begynt å teste så tidlig, hadde jeg tatt dette som en vanlig mens i stedet for en abort....

Men lykke til uansett!!

Endret av Daiquiry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig dumt av deg å teste så tidlig. Jeg fikk positiv test 9 DPO og holder på å miste nå. Testene mine er knall positive, selv om jeg har blødd i flere dager. Jeg skal ikke teste neste gang før dagen jeg venter mensen, for den berg og dalbanen jeg er igjennom nå, unner jeg ingen :(. Hadd jeg ikke begynt å teste så tidlig, hadde jeg tatt dette som en vanlig mens i stedet for en abort....

Men lykke til uansett!!

Så trist :( ville bare sende deg en klem!

Anonymous poster hash: 0642b...322

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...