Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nå tror jeg Charlotte ryker.. og Stine.. + Hilde.. Tror det blir Finn, Olav og Magnhild som 3 semifinalister.

Anonymous poster hash: a91a2...5b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy så spennende!!

Når er semifinalen og finalen?

Og har jeg forstått dette riktig:

Det er tre plasser til semifinalen, Olav har fått den første plassen, Finn og Magnhild har nå like mange poeng på plass nr to, og her er det en konkurranse til før det blir avgjort, og plass nr tre til semifinalen er en annen konkurranse igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy så spennende!!

Når er semifinalen og finalen?

Og har jeg forstått dette riktig:

Det er tre plasser til semifinalen, Olav har fått den første plassen, Finn og Magnhild har nå like mange poeng på plass nr to, og her er det en konkurranse til før det blir avgjort, og plass nr tre til semifinalen er en annen konkurranse igjen?

Jepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasker meg om det ikke blir finn og Magnhild som tar de to siste plassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sett så mye på farmen i år, men jeg heier på Finn. For et godt og jovialt menneske!

Det er en ting jeg ikke helt skjønte etter kveldens episode. Det er to stk som går videre til semifinalen, i tillegg til Olav. Hvorfor er da Finn så bekymret for at han ikke blir med videre? Var ikke det ganske opplagt at Finn og Magnhild gikk videre etter den første gårdskampen? I hvert fall etter den andre?

Anonymous poster hash: 6bcec...164
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett så mye på farmen i år, men jeg heier på Finn. For et godt og jovialt menneske! Det er en ting jeg ikke helt skjønte etter kveldens episode. Det er to stk som går videre til semifinalen, i tillegg til Olav. Hvorfor er da Finn så bekymret for at han ikke blir med videre? Var ikke det ganske opplagt at Finn og Magnhild gikk videre etter den første gårdskampen? I hvert fall etter den andre? Anonymous poster hash: 6bcec...164

Det er bare en av dem som går videre etter denne konkurransen, også er det ny konkurranse (hinderløype) for å kåre tredje semifinalist.

Anonymous poster hash: 9069b...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett så mye på farmen i år, men jeg heier på Finn. For et godt og jovialt menneske!

Det er en ting jeg ikke helt skjønte etter kveldens episode. Det er to stk som går videre til semifinalen, i tillegg til Olav. Hvorfor er da Finn så bekymret for at han ikke blir med videre? Var ikke det ganske opplagt at Finn og Magnhild gikk videre etter den første gårdskampen? I hvert fall etter den andre?

Anonymous poster hash: 6bcec...164

Det går ikke 2 videre etter bare gårdskonkurransen. Den beste går videre, og foreløpig er det uavgjort mellom Magnhild og Finn, hvor en øvelse gjenstår.

Deretter skal de resterende 4 kjempe om siste semifinaleplass i en hinderløype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...