Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er bare en av dem som går videre etter denne konkurransen, også er det ny konkurranse (hinderløype) for å kåre tredje semifinalist.

Anonymous poster hash: 9069b...a3c

Det går ikke 2 videre etter bare gårdskonkurransen. Den beste går videre, og foreløpig er det uavgjort mellom Magnhild og Finn, hvor en øvelse gjenstår.

Deretter skal de resterende 4 kjempe om siste semifinaleplass i en hinderløype.

Aha, da forstår jeg :) Krysser fingrene for Finn!

Anonymous poster hash: 6bcec...164

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir litt overgitt over at Farmen ikke greier å "fornye" seg litt. De har det nøyaktig samme opplegget hvert år i finaleuka.. Går det ikke an å finne på andre øvelser? Tror de har hatt identisk opplegg de siste 4 sesongene.

Jeg tipper helt vilt at semifinalen består av å lage en slags nøkkel som skal passe inn i et hull, og melkespannholding mellom de 2 siste semifinalistene.. Tenker jeg treffer der.

Jeg begynner å bli skeptisk til om min favoritt Finn går videre til semi. Matlaging er vel i favør Magnhild, kanskje? Og jeg tror en hinderløype kan bli vanskelig for en halvgammel mann kontra jenter i sin sprekeste alder..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt overgitt over at Farmen ikke greier å "fornye" seg litt. De har det nøyaktig samme opplegget hvert år i finaleuka.. Går det ikke an å finne på andre øvelser? Tror de har hatt identisk opplegg de siste 4 sesongene.

Jeg tipper helt vilt at semifinalen består av å lage en slags nøkkel som skal passe inn i et hull, og melkespannholding mellom de 2 siste semifinalistene.. Tenker jeg treffer der.

Jeg begynner å bli skeptisk til om min favoritt Finn går videre til semi. Matlaging er vel i favør Magnhild, kanskje? Og jeg tror en hinderløype kan bli vanskelig for en halvgammel mann kontra jenter i sin sprekeste alder..

Litt enig der.

Når det gjelder matlaging, virker det som om Finn kan mye om mange ting. Man kan jo håpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Er litt lei av Finn Olav i mediene. Han sutrer for mye, og begynner å bli i overkant selvforherligende. "Jeg er folkets konge" og "Olav bør be det Norske folk om unnskyldning".... :skratte:

Finn spiste fisk fra markedet, Olav spiste kake.

Finn var med på å ødelegge ukesoppdraget for Olav, Olav ødela for Finn.

Osv Osv.

Og Finn er Norges nye helt, både i eget og andres hode. Forstå det den som kan. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt lei av Finn Olav i mediene. Han sutrer for mye, og begynner å bli i overkant selvforherligende. "Jeg er folkets konge" og "Olav bør be det Norske folk om unnskyldning".... :skratte:

Finn spiste fisk fra markedet, Olav spiste kake.

Finn var med på å ødelegge ukesoppdraget for Olav, Olav ødela for Finn.

Osv Osv.

Og Finn er Norges nye helt, både i eget og andres hode. Forstå det den som kan. :icon_lol:

Godt sagt!

Anonymous poster hash: a91a2...5b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt lei av Finn Olav i mediene. Han sutrer for mye, og begynner å bli i overkant selvforherligende. "Jeg er folkets konge" og "Olav bør be det Norske folk om unnskyldning".... :skratte:

Finn spiste fisk fra markedet, Olav spiste kake.

Finn var med på å ødelegge ukesoppdraget for Olav, Olav ødela for Finn.

Osv Osv.

Og Finn er Norges nye helt, både i eget og andres hode. Forstå det den som kan. :icon_lol:

Dette var da en veldig forenklet forklaring.

Finn har aldri vært bedriten mot Olav, og Finn ville attpåtil slutte fred med han, men fikk blankt nei. Det sier litt om forskjellene mellom de to hva gjelder personlighet.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chisandra

Dette var da en veldig forenklet forklaring.

Finn har aldri vært bedriten mot Olav, og Finn ville attpåtil slutte fred med han, men fikk blankt nei. Det sier litt om forskjellene mellom de to hva gjelder personlighet.

Slutte fred? Det er nå etterpå det har kommet, når Finn har sett tv-sendingene. På Farmen virker det da som det gikk greit med de to. Det har vel forsåvidt både Finn og de andre bekreftet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn er dritfurten på Olav.. Olav driter i Finn.. synes det lyser lang vei jeg hvem det er som vinner hele shiten.. jeg vet ikke noe.. drar til eksotisk reisemål i disse tider for å slippe unna.. men det er så innlysende hvem som vinner iår hvis man tenker etter..



Anonymous poster hash: 58d7f...730
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn er dritfurten på Olav.. Olav driter i Finn.. synes det lyser lang vei jeg hvem det er som vinner hele shiten.. jeg vet ikke noe.. drar til eksotisk reisemål i disse tider for å slippe unna.. men det er så innlysende hvem som vinner iår hvis man tenker etter..

Anonymous poster hash: 58d7f...730

Har dessverre samme dårlige følelse. Når det er sagt så så jeg et bilde som var tatt av Finn Olav og Olav sammen fra finalekvelden hvor Finn var svært glad og Olav sånn passe. Så hvem vet.

Anonymous poster hash: 7266e...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn er dritfurten på Olav.. Olav driter i Finn.. synes det lyser lang vei jeg hvem det er som vinner hele shiten.. jeg vet ikke noe.. drar til eksotisk reisemål i disse tider for å slippe unna.. men det er så innlysende hvem som vinner iår hvis man tenker etter..

Anonymous poster hash: 58d7f...730

akkurat den tanken satt jeg også med.......

etter hva Finn sa på God Kveld Norge så virker det som Finn sliter tungt etter Farmen oppholdet, mens Olav er helt i hundre..

Endret av makkapakka
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke God Kveld Norge sende realitydeltakere både hit og dit i etterkant av innspillingene for å lage reportasjer?



Anonymous poster hash: cb7df...835
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dette på VG Nett nå. http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/farmen-magnhild-vil-ikke-reise-paa-finalefest/a/23343173/

DER kjente jeg at jeg plutselig mistet ganske mye av den respekten jeg har hatt for Finn... Sett bort i fra at han er et arbeidsjern av dimensjoner og en real, ærlig kar, så har jeg hatt veldig sympati med ham på grunn av alt Olav og Frank sa om han, og måten de behandlet ham, og synes det har vært tøft av ham og snakke om det på en voksen måte i media.

Men nå synes jeg at han tråkket over streken. At han ikke "kjenner" Magnhild og ikke kom innpå henne er nå én ting, men skjønner overhodet ikke hvordan han kan kalle henne et "mobbetroll"! :sjokkert: Hun har da aldri sagt noe fælt om Finn! Eller de andre deltagerne! Og HVERTFALL ikke mobbet noen!

Ble litt sjokkert av dette, faktisk. :( Synes Finn nå trakk dette altfor langt, og retter uberettiget kritikk mot Magnhild.



Anonymous poster hash: 54501...bba
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dette på VG Nett nå. http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/farmen-magnhild-vil-ikke-reise-paa-finalefest/a/23343173/

DER kjente jeg at jeg plutselig mistet ganske mye av den respekten jeg har hatt for Finn... Sett bort i fra at han er et arbeidsjern av dimensjoner og en real, ærlig kar, så har jeg hatt veldig sympati med ham på grunn av alt Olav og Frank sa om han, og måten de behandlet ham, og synes det har vært tøft av ham og snakke om det på en voksen måte i media.

Men nå synes jeg at han tråkket over streken. At han ikke "kjenner" Magnhild og ikke kom innpå henne er nå én ting, men skjønner overhodet ikke hvordan han kan kalle henne et "mobbetroll"! :sjokkert: Hun har da aldri sagt noe fælt om Finn! Eller de andre deltagerne! Og HVERTFALL ikke mobbet noen!

Ble litt sjokkert av dette, faktisk. :( Synes Finn nå trakk dette altfor langt, og retter uberettiget kritikk mot Magnhild.

Anonymous poster hash: 54501...bba

Kanskje fordi hun ALDRI har sakt i mot Olav når det har stått i som verst? Hun har sakt til kamera at hun syns synd på Finn osv, ihvertfall når det kom til når Olav gjemte ting under ukesoppdraget. Men sa hun noe til Olav om det? NIKS. Hun bare lo med og sa han ikke var rett på en flekk. Og bare lo videre.

Altså, stå nå opp for Finn da kvinnfolk hvis du syns synd på han osv, og ikke sitt å si det til kamera :roll:

Anonymous poster hash: 5b746...67a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi hun ALDRI har sakt i mot Olav når det har stått i som verst? Hun har sakt til kamera at hun syns synd på Finn osv, ihvertfall når det kom til når Olav gjemte ting under ukesoppdraget. Men sa hun noe til Olav om det? NIKS. Hun bare lo med og sa han ikke var rett på en flekk. Og bare lo videre.

Altså, stå nå opp for Finn da kvinnfolk hvis du syns synd på han osv, og ikke sitt å si det til kamera :roll:

Anonymous poster hash: 5b746...67a

Det er da vel heller ikke mange av de andre som har gått direkte til Olav og gitt ham beskjed om oppførselen hans? Eneste jeg kommer på er Alina. Ikke Finn en gang har direkte sagt noe til Olav! Og det å le av idiotiske/dumme ting er nå ikke helt uvanlig, synes jeg. Hadde ikke hjulpet om hun sa noe heller; Olav var jo rimelig besatt av å ødelegge forrige uke. Synes derfor ikke Magnhild kan kritiseres for det, i likhet med de andre der inne. Er jo i tillegg grenser for hvor mye man gidder å prøve på slikt når Olav var fast bestemt på å være ufin med Finn. Med unntak av ALina forrige uke har jeg ikke sett en eneste deltaker stå opp for Finn; han har ikke konfrontert Olav direkte selv en gang!

Og uansett om det du hadde sagt om Magnhild her stemte (noe jeg ikke synes det er grunnlag for å kritisere henne på), så rettferdiggjør det i mine øyne absolutt ikke at Finn kaller henne et mobbetroll.

Når Finn har gått ut mot Olavs utsagn så kraftig og hyppig i media (og det kan jeg i utgangspunktet forstå), så synes jeg han er den siste som bør slenge rundt seg med slike karakteristikker; og minst av alt mot noen som ikke fortjener det.

Anonymous poster hash: 54501...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Finn har mange smørblomster i sin beste alder å velge i hvis kjerringa skal byttes ut når jeg ser på tilhengerene hans i kommentarfeltet på farmen på facebook. :fnise:



Anonymous poster hash: ca5f1...a32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaja.

Har delvis mistet respekten for Magnhild - håper hun ikke vinner. At Finn kalte henne et mobbetroll - sier det nok. Han snakker ikke stygt om folk uten videre virker det som. Hun har sklidd med, jattet med først den ene, så den andre - to-delt troll! Og når hun tydeligvis kommer VELDIG godt overens med Olav - vel, det sier sitt. (For min del)

MEN:

Sett at Magnhild, Frank og Olav var plassert på en øde øy uten mat....

HVEM VILLE HA SPIST HVEM FØRST OG HVORFOR?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN:

Sett at Magnhild, Frank og Olav var plassert på en øde øy uten mat....

HVEM VILLE HA SPIST HVEM FØRST OG HVORFOR?

:ler::icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.

Har delvis mistet respekten for Magnhild - håper hun ikke vinner. At Finn kalte henne et mobbetroll - sier det nok. Han snakker ikke stygt om folk uten videre virker det som. Hun har sklidd med, jattet med først den ene, så den andre - to-delt troll! Og når hun tydeligvis kommer VELDIG godt overens med Olav - vel, det sier sitt. (For min del)

MEN:

Sett at Magnhild, Frank og Olav var plassert på en øde øy uten mat....

HVEM VILLE HA SPIST HVEM FØRST OG HVORFOR?

Haha æsj :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan tenke meg at Magnhild har vært frekkere mot Finn når kameraene er slått av, at det rett og slett er klippet bort fordi Frank og Olavs oppførsel var verre, eller at produksjonen var redde for å for mye kjeft hvis de lot tre deltagere mobbe én deltager. To mot én er bedre enn tre mot én. Legg merke til at ingen andre enn Olav ser ut til å like henne. Ikke en gang Stine (som foretrekker Olav over Finn) og Hilde (som går overens med alle).

Anonymous poster hash: e97ab...861

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...