Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jaaaaaaaa!! Finn ble most!

Most i gjerdebygging av ei jente, most i hinderløype av ei jente :) Ikke rart han måtte velge kunnskap mot Frank!

Endret av Leifern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vinner Olav hele dritten. Farmens store mobber vinner... NEI FYSJ. Kvalmende. Nå gidder ikke jeg se mer ivhertfall :jolie:



Anonymous poster hash: 5b746...67a
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var uventet, men gratulerer til Charlotte! :) Nå heier jeg på henne!

Hun har like stor sjanse som en snøball i helvete, så nytter nok ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hytta og bilen er ikke mye verdt når det norske folk sitter igjen med følelsen av at vinneren (om det er Olav) er en idiot. Finn er vinneren uansett.



Anonymous poster hash: f9f5e...1e2
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har like stor sjanse som en snøball i helvete, så nytter nok ikke :)

Er finalen nødvendigvis den mest utfordrende? Det er uansett jenter som har vunnet før, så hvorfor ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Hun har like stor sjanse som en snøball i helvete, så nytter nok ikke :)

Trodde jeg også, men hun gjorde det jo best både i mat og hinderkonkurransen, så man vet jo aldri. Så søtt at hun har dårlig samvittighet ovenfor Finn også. Tror hun er en skikkelig ålreit jente selv om hun har vært litt fjasete til tider.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaaa!! Finn ble most!

Most i gjerdebygging av ei jente, most i hinderløype av ei jente :) Ikke rart han måtte velge kunnskap mot Frank!

Du kan ikke si at Finn ble most. Han var 30 sekunder bak. Husk at Charlotte er 30 år yngre enn han, og mye lettere enn han.

Anonymous poster hash: 0e075...4b6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, skal faen ikke se bort fra at Charlotte vinner hele driten!

Anonymous poster hash: 9069b...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå vet jeg ikke helt om jeg orker se på finalen en gang. Synes ikke Olav fortjener å vinne nettopp pga dårlig oppførsel ovenfor andre, jeg mistet litt respekt for Magnhild da hun bare lo av at de andre spiste kake på markedet uten å si noe til de andre på gården, og Charlotte har vel liksom mest surfet gjennom hele greia. Er så sinnsykt skuffa over at Finn ikke fikk den siste semifinaleplassen!!



Anonymous poster hash: 7ed82...833
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har like stor sjanse som en snøball i helvete, så nytter nok ikke :)

evt hun vinner melkespannholding og har råflaks i finalen. Det er ikke gitt at de to andre skal være overlegne i en kunnskapskonkurranse med svaralternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaaaaaa!! Finn ble most!

Most i gjerdebygging av ei jente, most i hinderløype av ei jente :) Ikke rart han måtte velge kunnskap mot Frank!

troll much?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå ble jeg oppriktig lei meg.

Gratulerer Olav Harald, dette beviser at det lønner seg å være drittsekken. De vinner alltid frem her i livet..

Charlotte har ikke nubbsjans i en praktisk oppgave med de to, og sikkert ikke i melkespannholding heller. Da blir det Olav og Magnhild i finale, hvor Olav har èn kniv og Manghild null (evt. 2-1, siden de får en kniv når de vinner hver sin semifinale). Jeg er usikker på om Magnhild får majoriteten av stemmene til deltagerne, og da kan det plutselig være 2 knivers fordel til Olav før kunnskapskonkurransen begynner. Dette går dessverre Olavs vei... :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn fant vel neppe umiddelbar trøst i at han kom hjem fra Farmen og hadde fått et barnebarn ved navn Olav :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sur: Nå er jeg nesten sikker på at Olav vinner.... :murvegg::angry: :cry: :spy:

Men jeg heier på Charlotte av de tre som er igjen. :duskedame:



Anonymous poster hash: 7343b...383
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var redd det endte sånn... Den hinderløypa er ikke lett for en eldre skrott (selv om han er sprek og sterk). La merke til at Olav og Magnhild heiet vilt på alle andre enn Finn. De ønsket å møte alle andre i semifinalen enn han, og det sier litt..

Og jeg må bare få sagt det, selv om det har vært sånn i alle sesonger, og jeg sier det ikke bare fordi Finn ikke kom til finalen: Men det er egentlig en simpel måte å kåre semifinalister på at den første "konkurransen" er øksekast, og at vinneren derfra får sitte på ræva å godte seg mens de andre sliter gjennom hele gårdskonkurransen. For uansett hvordan en vrir og vender på det, så er øksekast mye tilfeldigheter. Det hadde vært mye mer rettferdig om alle måtte vise sine kunnskaper gjennom gårdskonkurransen, og fikk poeng deretter, og så gitt f... i både øksekast og hinderløype. Men det er nå meg..



Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Olav skulle vinne hele sulamitren, hva lærer den yngre garde da? At det er ok å være frekk osv. Det belønnes med gevinst. Nei, legg ned hele farmen!

Anonymous poster hash: 08926...414

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er Finn uansett den egentlige vinneren av hele Farmen, og Olav den store taperen! Hjelper ikke med hytte og bil om du er pill råtten innvendig.



Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...