Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om Olav angrer kan vi lese på Tv2.no. Nei tusen takk! Holder å se han på skjermen. En nydelig flott representant for det Frp står for.

Anonymous poster hash: 08926...414

Kan noen lese den artikkelen og se om han angrer? Har lest nok farmen artikler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

– Jeg vet hva jeg har vært med på, og om jeg kunne så hadde jeg dratt inn på Farmen og gjort de samme ablegøyene om igjen, sier han.

Forberedt på reaksjonene

Olav hadde bestemt seg for å kjøre en tøff taktikk på forhånd av Farmen, og ifølge ham har han fulgt den til punkt og prikke. Han er ikke overrasket over reaksjonene i kjølvannet.

– Jeg visste det kom til å bli mye oppstyr, spesielt siden jeg valgte å spille spillet slik jeg gjorde, og jeg var godt forberedt da innspillingen var over. Jeg visste når stormen ville komme, og jeg har stått i den. Det som ikke kommer like godt frem, er at jeg får ekstremt mange positive tilbakemeldinger også. Det er noe i begge vektskålene, sier han.



Anonymous poster hash: 2361f...4fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

– Jeg vet hva jeg har vært med på, og om jeg kunne så hadde jeg dratt inn på Farmen og gjort de samme ablegøyene om igjen, sier han.

Forberedt på reaksjonene

Olav hadde bestemt seg for å kjøre en tøff taktikk på forhånd av Farmen, og ifølge ham har han fulgt den til punkt og prikke. Han er ikke overrasket over reaksjonene i kjølvannet.

– Jeg visste det kom til å bli mye oppstyr, spesielt siden jeg valgte å spille spillet slik jeg gjorde, og jeg var godt forberedt da innspillingen var over. Jeg visste når stormen ville komme, og jeg har stått i den. Det som ikke kommer like godt frem, er at jeg får ekstremt mange positive tilbakemeldinger også. Det er noe i begge vektskålene, sier han.

Anonymous poster hash: 2361f...4fd

Jaha - ablegøyer????

Ekstremt mange positive tilbakemeldinger??? Skulle gjerne likt å se de. Må være fra datteren, kanskje?

Anonymous poster hash: 2361f...4fd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de personangrepene mot dattera hans er helt unødvendig, hun har ingenting med det han har gjort og det er et selvfølge at hun vil støtte faren sin. Se for dere at det var en av deres foreldre som ble hetset, hadde ikke dere forsvart dem da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Fikk ikke med meg episoden i dag! Tok feil av klokka.. :( Noen som gidder å gi meg en kort oppsummering? Skjedde det noe spesielt?



Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff! Fikk ikke med meg episoden i dag! Tok feil av klokka.. :( Noen som gidder å gi meg en kort oppsummering? Skjedde det noe spesielt?

Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac

Ja. Kort oppsummert

Olav er fortsatt en drittsekk

Finn er fortsatt en dugnads kar og fortsatte og lete etter de greiene

Magnhild ble valgt som førstekjempe og magnhild fant øksa og området aline og charlotte trente øksekast så hun gjemte øksa slik hun kunne trene på det selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de personangrepene mot dattera hans er helt unødvendig, hun har ingenting med det han har gjort og det er et selvfølge at hun vil støtte faren sin. Se for dere at det var en av deres foreldre som ble hetset, hadde ikke dere forsvart dem da?

hun velger jo selv å uttale seg offentlig. Hun er ganske så engasjert ennå.

Anonymous poster hash: e5191...a9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun velger jo selv å uttale seg offentlig. Hun er ganske så engasjert ennå.

Anonymous poster hash: e5191...a9c

Du skjønner ikke hva jeg sier...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun velger jo selv å uttale seg offentlig. Hun er ganske så engasjert ennå.

Anonymous poster hash: e5191...a9c

Syns de personangrepene mot dattera hans er helt unødvendig, hun har ingenting med det han har gjort og det er et selvfølge at hun vil støtte faren sin. Se for dere at det var en av deres foreldre som ble hetset, hadde ikke dere forsvart dem da?

Sorry. Hadde faren min oppført seg sånn i et Tv-program hadde jeg vært såpass flau at jeg hadde holdt kjeft.

Dvs: Jeg hadde ikke gått ut i media for å skaffe meg egen PR til meg selv, men tatt meg et alvorsord med ham på kammerset.

Syns det er så synd at denne resterende jentegjengen på Farmen er totalt tannlause. Som kommentar til at Olav gjemte seletøyet; " Så sjedelig asså"

Håper at neste Farmen inneholder litt mer tøffe damer med tæl og vett i hauet. Jeg ville ha bedt han dra et visst sted for lenge siden. I stedet for å knise til kommentarene hans. Ugghhh.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry. Hadde faren min oppført seg sånn i et Tv-program hadde jeg vært såpass flau at jeg hadde holdt kjeft.

Dvs: Jeg hadde ikke gått ut i media for å skaffe meg egen PR til meg selv, men tatt meg et alvorsord med ham på kammerset.

Syns det er så synd at denne resterende jentegjengen på Farmen er totalt tannlause. Som kommentar til at Olav gjemte seletøyet; " Så sjedelig asså"

Håper at neste Farmen inneholder litt mer tøffe damer med tæl og vett i hauet. Jeg ville ha bedt han dra et visst sted for lenge siden. I stedet for å knise til kommentarene hans. Ugghhh.

Du ville aldri oppført deg slik mot faren eller mora di visst du er glad i dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I utgangspunktet skjønner jeg at Olav saboterer.

Men det er måten han gjør det på. Det er så overdrevent, barnslig og i tillegg benekter han for å ha gjort det. Ganske så pinlig å se når Finn konfronterte ham i mandagens episode, og at Olav benektet alt sammen mens han supet til vannflasken sin hvert 3. sekund.. Typisk tegn på at man er skyldig (som om det var noe å lure på).

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry. Hadde faren min oppført seg sånn i et Tv-program hadde jeg vært såpass flau at jeg hadde holdt kjeft.

Dvs: Jeg hadde ikke gått ut i media for å skaffe meg egen PR til meg selv, men tatt meg et alvorsord med ham på kammerset.

Syns det er så synd at denne resterende jentegjengen på Farmen er totalt tannlause. Som kommentar til at Olav gjemte seletøyet; " Så sjedelig asså"

Håper at neste Farmen inneholder litt mer tøffe damer med tæl og vett i hauet. Jeg ville ha bedt han dra et visst sted for lenge siden. I stedet for å knise til kommentarene hans. Ugghhh.

Alina satt vel og kalte ham psykopat rett i trynet hans, så alle er vel ikke helt tannlause.

Anonymous poster hash: 9069b...a3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alina satt vel og kalte ham psykopat rett i trynet hans, så alle er vel ikke helt tannlause.

Anonymous poster hash: 9069b...a3c

Nei, greit nok, men allikevel syns jeg jentene der inne kunne sagt ifra klarere. Virker som om han i og med har vært storbonde to av de nest siste ganger, gjør at de videre nå har for mye respekt for han - eller?

Men nå er vel finaleplassene såpass i bakhodet at de kanskje er redde for å skape trøbbel, hva vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Likte at Alina kalte kvalmsækken en psykopat! For han har psykopatiske trekk, helt klart. Hater det stygge, sleske gliset hans. Mener ikke at han er stygg, men personligheten hans gjør han stygg som satan. Likte at Magnhild ble førstekjempe. Håper hun taper. Liker ikke henne lenger, hun er jo på parti med den ekle, kultne kvalmsækken. Hadde han vært min far hadde jeg vært så flau at jeg ikke hadde turt og sagt noe til media i det hele tatt. Og han hadde virkelig fått høre det når jeg hadde sett han på tv ja!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry. Hadde faren min oppført seg sånn i et Tv-program hadde jeg vært såpass flau at jeg hadde holdt kjeft.

Dvs: Jeg hadde ikke gått ut i media for å skaffe meg egen PR til meg selv, men tatt meg et alvorsord med ham på kammerset.

Syns det er så synd at denne resterende jentegjengen på Farmen er totalt tannlause. Som kommentar til at Olav gjemte seletøyet; " Så sjedelig asså"

Håper at neste Farmen inneholder litt mer tøffe damer med tæl og vett i hauet. Jeg ville ha bedt han dra et visst sted for lenge siden. I stedet for å knise til kommentarene hans. Ugghhh.

Som jeg skulle ha sagt det selv. Helt enig med deg i det du skriver. Er så utrolig irriterende at Olav slipper så billig unna med alt han gjør!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...