Gå til innhold

Hvordan få closure med en mann som ikke vil snakke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke man bare kommentere og gi råd utifra hva ts skriver? Ikke mistro hver eneste sjel som søker råd og trøst i en vanskelig situasjon. Der gjør vondt verre å ikke bli trodd og pekt ut som den vanskelige i forholdet.

Anonymous poster hash: ecf5e...aaa

Det hadde vært fint, men folk blander inn sine egne erfaringer, og så blir det bare en røre. Det er dumt også, for jeg lærer ikke noe av det. Ingenting hadde vært bedre enn å få innspill som gjorde det lettere å forstå han.

Anonymous poster hash: e9b01...97a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vinglasset

Det hadde vært fint, men folk blander inn sine egne erfaringer, og så blir det bare en røre. Det er dumt også, for jeg lærer ikke noe av det. Ingenting hadde vært bedre enn å få innspill som gjorde det lettere å forstå han.

Det er umulig for utenforstående å sette seg inn i en situasjon som dette uten å høre det fra begge sider. Ingen her på KG kan vite hvordan han tenker - den eneste sjansen vi har er å sette det inn i vår egen situasjon og svare ut ifra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det godt! synes folk enten kan gi råd utifra informasjonen som blir gitt eller holde kjeft om att de må høre begge sider av saken og att ts sikkert var vanskelig. Hadde en voldelig og manipulerende eks som ødela livet mitt lenge, søkte råd her og fikk høre att jeg måtte spørre meg hva jeg hadde gjort han for att han gjorde det, att jeg sikkert var kontrollerende osv. Dette var en mann som hadde brukt både psykisk og fysisk vold mot meg i 2 år og jeg var lenge manipulert av han til att jeg fortjente det. Da hjelper det lite å få høre sånt her inne!. Liker forumet, men syns folk kan holde seg til den infoen de har fått og tenke på att menneskene som skriver muligens har det veldig vanskelig

Anonymous poster hash: ecf5e...aaa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig for utenforstående å sette seg inn i en situasjon som dette uten å høre det fra begge sider. Ingen her på KG kan vite hvordan han tenker - den eneste sjansen vi har er å sette det inn i vår egen situasjon og svare ut ifra det.

Likevel gikk det litt vel langt i noen av innleggene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med deg og denne trangen til å fortelle meg hvem og hva jeg skal forsvare og ikke forsvare? Kan du ikke heller bidra med noe selv? Vi kan ikke alle pisse diverse tådstartere opp etter ryggen heller.

Jeg har bidratt.

Å forsvare slike umodne handlinger hører ikke hjemme hos voksne mennesker.

Hva hadde du tenkt selv, Iben?

Om dette hadde skjedd deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan få dype psykiske problemer etter noe sånt! Jeg fikk ingen closure med min ex, og jeg sliter enda, 1,5 år etter. Har kostet meg flere tusen kr i psykolog, i tillegg til en høy dose med antidepressiva. Føles som livet mitt er over. Man vet aldri hvordan noen kan reagere etter et brudd, derfor mener jeg man tar den kjipe samtalen av RESPEKT for den som blir dumpet!

Anonymous poster hash: 99a25...efc

Nemlig... Det verste er at jeg tror han hadde vært mye mer innstilt på det han også, hvis jeg hadde vært iskald mot han. Tror det er noe psykologisk det der, og at det gjør folk vondt å bli ignorert. Men det greier jeg bare ikke. Bryr meg jo om han.

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Ja, for alle damer forteller alltid den hele og fulle (og eneste) sannhet?

Anonymous poster hash: 8cafb...96a

Nei men siden vi kun har hennes side av saken og han nekter å forklare sin, så må vi gå ut fra den siden vi har fått høre. Samtidig er det litt typisk gutter å være konfliktsky og ikke si noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...