Gå til innhold

Hvitløk ruger på en mini


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På tide med en tippeliste :jepp:

Hvitløkmannen: 13. mai

Kaospåtobein: 16. mai

j86 og Spiremor: 17. mai

Nautika: 18. mai

Fionel: 19. mai

Askmeagain89 og Hvitløk: 20. mai (håper)

Malicious: 22. mai

Saraby: 23. mai

Termin og blomst12: 24. mai

MissStiles og Skyblue: 25. mai

Dyregod: 26. mai

La Traviata og lillemeg90: 31. mai

Hvitløk: 5. juni (tror)

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt enorme mengder med energi i dag også :hoppe:

Har vasket to maskiner med klær, ryddet soverommet, pakket nesten hele fødebaggen og har fremdeles masse energi igjen. Merker litt i bekkenet nå, så må ta en liten pause før jeg gjør mer. Har lyst til å vaske litt. Føler at ting må være skinnende rene før lillegutt kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å ha litt energi :) jeg måtte også ha det skinnende rent før lille kom. Ble super stressa under fødselen da jeg kom på at senga hennes ikke var festet inntil våres :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med litt ekstra energi og så flink du har vært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der energien forsvant fort da jeg satte meg ned :P endte opp med å ligge på sofaen og lese bok resten av ettermiddagen. Fikk med mannen (og katten) ut på en liten gåtur i stad, så det var godt. Nå er det straks filmkveld og is :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig med ekstra energi, selv om den forsvant. Jeg kan også få sånne kick, at jeg bare MÅ gjøre klart. Redebyggeren i oss :) Koselig da.

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Det er viktig å lade batteriene også, så avslapning med en bok er heeelt innafor! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en fin helg :) pånlørdag var jeg og mannen ute og handlet litt. Jeg fikk meg en lenestol :hoppe: får så vondt i ryggen av å sitte i sofaen, den er gammel og slitt, så vi investere i en stol til meg. Den er superdigg! Og den blir fin å amme i også :) mannen er storfornøyd med å ha sofaen for seg selv :fnise:

I går var vi ute og tok noen gravidbilder. Mannen er hobbyfotograf, så bildene ble ganske fine. Selv om det var superkleint å posere med magen når folk gikk forbi og glante.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg vite at neste uke får jeg modningsakupunktur :hoppe: blir spennende å prøve. Synes jeg har hatt bedre effekt av akupunkturen enn fysioterapien når det gjelder bekkenet (merker det ved at jeg har hatt lange opphold med fysio, mens nåler har jeg fått hver uke).

Men, det spørs om jeg kommer så langt da..for i stad gikk slimproppen. I hvert fall deler av den :bond: det nærmer seg så fort, er ikke klar for å få baby ennå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag fikk jeg vite at neste uke får jeg modningsakupunktur :hoppe: blir spennende å prøve. Synes jeg har hatt bedre effekt av akupunkturen enn fysioterapien når det gjelder bekkenet (merker det ved at jeg har hatt lange opphold med fysio, mens nåler har jeg fått hver uke).

Men, det spørs om jeg kommer så langt da..for i stad gikk slimproppen. I hvert fall deler av den :bond: det nærmer seg så fort, er ikke klar for å få baby ennå :P

Oooo, spennende!! Det trenger ikke å skje noe helt ennå, men det er definitivt modning!! :hoppe:

Deilig med egen ammestol! :nigo:

Og så koselig med gravidbilder! Man føler seg gjerne stor og rar, men bildene blir jo utrolig fine :) Jeg tittet på mine i går og har allerede glemt mye av hvordan det var å gå gravid - savner det allerede! (men det blir ingen ny baby på noen år, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooo, spennende!! Det trenger ikke å skje noe helt ennå, men det er definitivt modning!! :hoppe:

Deilig med egen ammestol! :nigo:

Og så koselig med gravidbilder! Man føler seg gjerne stor og rar, men bildene blir jo utrolig fine :) Jeg tittet på mine i går og har allerede glemt mye av hvordan det var å gå gravid - savner det allerede! (men det blir ingen ny baby på noen år, hehe)

Synes det var skikkelig rart å se på bildene i etterkant. Ser meg jo i speilet hver dag, men innså først etter å ha sett på bildene at jeg har skikkelig diger gravidmage. Veldig koselig å forevige den :Nikke:

Hehe, vil tro at en baby om gangen er nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så spennende!! Modningsakupunktur er igvertfall veldig beroligende og godt. Akupunktur hadde stor effekt på mitt bekken og vannet i kroppen og det var godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Energien var på plass igjen i dag så soverommet ble vasket grundig og ommøblert, og badet fikk seg en god omgang også. Da gjenstår det bare å få inn sprinkelsenga på soverommet og fikse stellekroken på badet :) endelig har stellebordet kommet inn i butikken, så vi skal hente det etterpå.

Håper jeg får ryddet og vasket litt mer i morgen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Energien var på plass igjen i dag så soverommet ble vasket grundig og ommøblert, og badet fikk seg en god omgang også. Da gjenstår det bare å få inn sprinkelsenga på soverommet og fikse stellekroken på badet :) endelig har stellebordet kommet inn i butikken, så vi skal hente det etterpå.

Håper jeg får ryddet og vasket litt mer i morgen også :)

Så flink du er! satt på en vask, fylllte oppvaskmaskinen og vasket over vasken på badet.. og nå må det hviles litt :fnise::fnise: Godt man har en "unnskyldning"til å hvile så ofte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! satt på en vask, fylllte oppvaskmaskinen og vasket over vasken på badet.. og nå må det hviles litt :fnise::fnise: Godt man har en "unnskyldning"til å hvile så ofte :fnise:

Hihi, ja! Og så får man ikke så dårlig samvittighet for å la mannen overta resten av det som gjøres :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja! Og så får man ikke så dårlig samvittighet for å la mannen overta resten av det som gjøres :fnise:

Haha nei =P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...