Gå til innhold

Hvitløk ruger på en mini


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Håper du hadde en fin og rolig dag igår :) Haha, du får passe på hvor vannet ditt går ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvitløkmannen: 13. mai

Kaospåtobein: 16. mai

j86 og Spiremor: 17. mai

Nautika: 18. mai

Fionel: 19. mai

Askmeagain89 og Hvitløk: 20. mai (håper)

Malicious: 22. mai

Saraby: 23. mai

Termin og blomst12: 24. mai

MissStiles og Skyblue: 25. mai

Dyregod: 26. mai

La Traviata og lillemeg90: 31. mai

Hvitløk: 5. juni (tror)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen 17. mai baby ;) men mini fikk en ny slektning i går, så det var koselig! Selv om hun snek i køen :glare:

Vi koste oss masse hjemme i går. Så film, spilte spill og hadde en skikkelig lat dag. Godt å nyte slike dager før babyen kommer :) På kvelden prøvde vi å få han ut på samme måte som vi fikk han inn. Er ganske lenge siden sist og ble nok siste gang på en stund. Bekkenet og korsryggen føles ut som om de skal kollapse. Måtte opp etter at jeg hadde lagt meg for å ta et lindrende bad og en paracet. Har aldri hatt så vondt i hoftene og ryggen før. De tålte nok ikke belastningen :P det er litt bedre i dag, men blir nok liggendes på sofaen en del (og spise is ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin dag det :) Det blir ikke mye hopping i høyet her heller for å si det sånn. Det frister virkelig ikke nå ;) Men hvis det kan lure babyen ut er det greit.

Tenk at du snart har termin! Det er spennende tider da. Du kjenner kanskje litt ekstra etter nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin dag det :) Det blir ikke mye hopping i høyet her heller for å si det sånn. Det frister virkelig ikke nå ;) Men hvis det kan lure babyen ut er det greit.

Tenk at du snart har termin! Det er spennende tider da. Du kjenner kanskje litt ekstra etter nå?

Nå begynner det å bli så nærme at hadde det ikke vært for at det er tungt nå, så hadde jeg foretrukket at han ble inni der en stund til ;) litt nervøs for om vi klarer foreldrerollen! Har slått meg til ro med at han ikke kommer før over neste helg, så får ta alt før som bonus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha ny telefon! Fulladet mobilen før jeg la meg i går og da jeg våknet var det tre prosent igjen :bond: kjedelig at de bare holder ca et år :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen kommenterte i stad at magen min så mindre ut i dag, spesielt øverst :klo: kan det være at magen har sunket litt til? Mini festet seg i uke 35, så trodde ikke magen sank etter det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo bety at fødsel er nært forestående! :enig: (kommenterer hun som har tippet fødsel i dag:fnise:)

Nei, jeg vet ikke hva som er vanlig :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo bety at fødsel er nært forestående! :enig: (kommenterer hun som har tippet fødsel i dag:fnise:)

Nei, jeg vet ikke hva som er vanlig :vetikke:

Haha ;) tror nok dessverre ikke det blir fødsel i dag. Har ikke hatt så mye som en kynner :P bare hikkebaby :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk avflatet symfysemål på slutten forrige gang, altså hadde magen sunket mye pga vesla hadde kommet langt ned i bekkenet. Vet ikke om det er det som har skjedd med deg da :) Og om det betyr fødsel vet jg heller ikke, så et vel ikke mye til hjelp her, hehe. Jeg fødte vel 2 uker etter at magen var sunket da, men så lenge blir det ikke for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mage sank kvelden før fødsel, men ble aldri veldig lav fordi hun aldri festet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk avflatet symfysemål på slutten forrige gang, altså hadde magen sunket mye pga vesla hadde kommet langt ned i bekkenet. Vet ikke om det er det som har skjedd med deg da :) Og om det betyr fødsel vet jg heller ikke, så et vel ikke mye til hjelp her, hehe. Jeg fødte vel 2 uker etter at magen var sunket da, men så lenge blir det ikke for deg ;)

På målingen forrige uke var symfysemålet ganske høyt, men det skulle ikke forundre meg om det er lavere på fredag. Kanskje vondtene etter sengekosen i går gjorde noe bra likevel ;) at det ikke bare var bekkensmerter. Håper det ikke tar to uker til hvertfall :P

Min mage sank kvelden før fødsel, men ble aldri veldig lav fordi hun aldri festet seg.

Synes det er så rart, siden mini har vært festet i mange uker allerede. Har ikke tro på fødsel i morgen, men kan jo alltids håpe ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil tippe på nytt! 23. Mai :nigo:

Skal føre deg opp når jeg er på pc :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg drittlei og kje. Hadde så vondt i ryggen og hofta i natt, så har byttet på å sove i senga og på sofaen. Totaltsett har jeg fått mange timer med søvn, men det har ikke vært kvalitetssøvn. Ville ikke engang ha sjokolade da mannen dro på butikken for å handle :sjokkert: er alene hjemme frem til i kveld, så skal prøve å sove litt til og kanskje se noen filmer på netflix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er lei Hvitløk, men plutselig er dagen der og du lurer på hvor tiden ble av ;) Nyt ro, hvile, tv, film og mat for å få tiden til å gå :)

Snart kommer det en nydelig liten baby som du kommer til å forelske deg helt i :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjedelig med sånne dager og netter! Jeg har dårlige dager etter slitsomme netter som regel. Da virker alt drit og som et ork. Håper du får en bedre dag imorgen og at du sover bedre i natt. Plutselig har du babyen i armene og alt er glemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitløkmannen: 13. mai

Kaospåtobein: 16. mai

j86 og Spiremor: 17. mai

Nautika: 18. mai

Fionel: 19. mai

Askmeagain89 og Hvitløk: 20. mai (håper)

Malicious: 22. mai

Saraby og kaospåtobein: 23. mai

Termin og blomst12: 24. mai

MissStiles og Skyblue: 25. mai

Dyregod: 26. mai

La Traviata og lillemeg90: 31. mai

Hvitløk: 5. juni (tror)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt bedre nå :) hjalp å sove halve dagen, og nå har jeg mer energi. Ryggen og hoftene er bedre nå også. Har hoppet litt på treningsballen for å få babyen lengre ned bekkenet og gikk meg en liten tur i stad. Ble litt ekstra trening siden jeg måtte bære katten på 6 kilo halve turen :P

Magen har virkelig sunket en del. Klarer å sitte mer oppreist nå enn før, uten at det føles ut som om ribbeina skal knekke. Det er deilig! Tror mannen håper at mini venter litt med ankomsten nå, for han fikk seg endelig et etterlengtet ps4 spill :P han vet vel at det blir lite spilling når babyen har kommet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...