Gå til innhold

Hvitløk ruger på en mini


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Uff, jeg syns det er så dumt at folk sier sånt jeg, for ingen kan faktisk vite det. Og da blir man jo enda fortere lei siden man kanskje forventer fødsel tidligere. Jeg kjenner en som gikk med rier i flere uker og alle sa hun kom til å føde tidlig og før termin. Hun måtte settes igang på overtid. Vil ikke ødelegge noen forhåpninger altså, men det er jo greit å være forberedt så får man heller være glad om den starter tidligere ;) Jeg håper IKKE babyen kommer før termin, vi har mye som skal ordnes før det og datteren vår fyller to år 11 juni. Så det er på en måte litt godt ;) Kommer hun før er hun selvsagt hjertelig velkommen.

Har dere klart alt nå? Fødebag og det hele?

Prøver å legge masse morsomme planer for dagene som kommer slik at jeg håper han ikke kommer før ;)

Godt å ha noe å henge fingrene i frem mot termin med oppussing og bursdag :) tenk om hun kommer på storesøster sin bursdag? ;)

Fødebaggen er nesten klar. Tenker å ha med litt av de store gravidklærne jeg bruker til daglig, så pakker resten når det er noe på gang :)

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver å legge masse morsomme planer for dagene som kommer slik at jeg håper han ikke kommer før ;)

Godt å ha noe å henge fingrene i frem mot termin med oppussing og bursdag :) tenk om hun kommer på storesøster sin bursdag? ;)

Fødebaggen er nesten klar. Tenker å ha med litt av de store gravidklærne jeg bruker til daglig, så pakker resten når det er noe på gang :)

Smart å planlegge litt koselige ting før termin, det er jo snart over så du får prøve å kose deg med babymagen :)

Håper ikke hun kommer på bursdagen til storesøster... skal jo litt til da, men ikke mye å gjøre om det skjer ;) Holde igjen går IKKE i hvert fall :fnise:

Ha en fortsatt fin dag Hvitløk, jeg skal til fysiotrening nå etter en kaffekopp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart å planlegge litt koselige ting før termin, det er jo snart over så du får prøve å kose deg med babymagen :)

Håper ikke hun kommer på bursdagen til storesøster... skal jo litt til da, men ikke mye å gjøre om det skjer ;) Holde igjen går IKKE i hvert fall :fnise:

Ha en fortsatt fin dag Hvitløk, jeg skal til fysiotrening nå etter en kaffekopp :)

Mannen og broren er født på samme dag, selv om de egentlig hadde termin i hver sin måned. En kom før og en kom sent ;)

Ha en god dag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, nok en formiddag med masse å gjøre! Mannen har senvakt i dag, så han støvsugde, mens jeg vasket to maskiner med klær, vasket bad nr. 2 og skiftet på sengen. Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en liten handlerunde på senteret. Fikk kjøpt meg en mørk kosebuke til som skal i fødebaggen. Og vårruller til middag :nigo: så ettermiddagen skal brukes til å slappe av på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mannen min har bursdag dagen etter broren sin, så de traff ikke samme dag i hvert fall ;) Det kan skje, da går nok det bra :)

Så deilig med en produktiv dag :) Jeg har fått en egen rydde og vaskeenergi i det siste, typisk på slutten ;)

God helg og god fredag!

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer helt å oppdatere her, skriver bare på termintråden ;)

12 dager til termin og masse modning på gang. Har begynt å få en del maserier og mensmurringer og jordmor sa i dag at magen min er så stram at hun tror fødselen skjer snart. Slipper mest sannsynlig mye overtid. Hadde det ikke vært fordi det er så vondt om dagen ville jeg helst sett at han ventet til over helgen med å komme. Men nå er jeg lei :P

Skal dra frem tippelisten i morgen når jeg er på pcen. Første dato ut er jo i morgen og det er mannens tippedato. Kanskje han får rett? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende :):hoppe:

Hvordan går det med deg nå?

Endret av Askmeagain89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles gravid ;)

Er egentlig mentalt innstilt på at babyen ikke kommer før etter termin og kommer han før så er det bare en bonus :) stakkars mannen, han sover så dårlig for tiden. Tror han stresser litt over at det skjer snart kombinert med at jeg uffer og akker meg om natta :P verdens deiligste seng har plutselig blitt veldig vondt å sove i. Godt jeg har muligheten til å sove om dagen også :Nikke:

Nå har vi egentlig alt klart til babyen. Mangler bare å re opp soveplassene hans, men det venter jeg med til rundt termin eller til etter vi kommer hjem. Og jeg føler for å ha det gullende rent her til en hver tid, sånn i tilfelle han kommer. Men er ikke så flink å holde det slik, for det er jammen tungt å tørke støv og vaske gulv nå om dagen. Får ta en sjau i helgen når mannen er hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitløkmannen: 13. mai

Kaospåtobein: 16. mai

j86 og Spiremor: 17. mai

Nautika: 18. mai

Fionel: 19. mai

Askmeagain89 og Hvitløk: 20. mai (håper)

Malicious: 22. mai

Saraby: 23. mai

Termin og blomst12: 24. mai

MissStiles og Skyblue: 25. mai

Dyregod: 26. mai

La Traviata og lillemeg90: 31. mai

Hvitløk: 5. juni (tror)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende tider her inne! :nigo: Satser på at kake, pølser og is på 17. mai gjør susen så han er klar for å komme 18. mai ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitløkmannen: 13. mai

Kaospåtobein: 16. mai

j86 og Spiremor: 17. mai

Nautika: 18. mai

Fionel: 19. mai

Askmeagain89 og Hvitløk: 20. mai (håper)

Malicious: 22. mai

Saraby: 23. mai

Termin og blomst12: 24. mai

MissStiles og Skyblue: 25. mai

Dyregod: 26. mai

La Traviata og lillemeg90: 31. mai

Hvitløk: 5. juni (tror)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var jeg på kafé med ei venninne i nabobyen. Mannen ville ikke la meg kjøre så langt alene, så han ble med og tuslet rundt i byen i noen timer, mens jeg koste meg. Snakk om at han tar vare på meg :rodmer: på kvelden måtte jeg inn en tur på føden siden lillegutt hadde vært veldig rolig hele dagen. Ikke engang masse saft gjorde at jeg fikk mer en et par svake dult. Men med en gang jeg begynte ctg-registreringen så gikk han helt bananas inni der. Ble litt flau over det, men jordmor sa at sånn skjedde ofte. Så da var det bare å reise hjem :P

Mensmurringene og maseriene har vært borte noen dager nå, men da jeg våknet i dag hadde murringene begynt igjen. Han kan gjerne vente med å komme til over helgen, for tror det er litt kjedelig med bursdag på 17. mai :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å få besøkt venner. Det kan nok fort gå litt tid når lillemann kommer ut uten at dere rekker å møte så veldig mange utenfra, for tiden flyr mens man blir kjent med den lille! :hjerte:

Det er nok veldig vanlig at man er inne en gang eller to, kanskje mer også, for å sjekke at alt står bra til. Heller en gang "for mye" enn at det skal skje noe og man ikke får fanget det opp!

God 17. mai!! :nigo: Hils mannen fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å få besøkt venner. Det kan nok fort gå litt tid når lillemann kommer ut uten at dere rekker å møte så veldig mange utenfra, for tiden flyr mens man blir kjent med den lille! :hjerte:

Det er nok veldig vanlig at man er inne en gang eller to, kanskje mer også, for å sjekke at alt står bra til. Heller en gang "for mye" enn at det skal skje noe og man ikke får fanget det opp!

God 17. mai!! :nigo: Hils mannen fra meg!

God 17. mai til dere også! Mannen hilser tilbake :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende tider her inne! Jeg sleit og med maserier. Mine varte hele døgnet. Natt til femte døgnet med maserier kom hun endelig. Godt det har gitt seg litt hos deg. Kanskje greit at baby holder seg inne til mandag hvertfall! God 17 mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitløkmannen: 13. mai

Kaospåtobein: 16. mai

j86 og Spiremor: 17. mai

Nautika: 18. mai

Fionel: 19. mai

Askmeagain89 og Hvitløk: 20. mai (håper)

Malicious: 22. mai

Saraby: 23. mai

Termin og blomst12: 24. mai

MissStiles og Skyblue: 25. mai

Dyregod: 26. mai

La Traviata og lillemeg90: 31. mai

Hvitløk: 5. juni (tror)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen alle sammen :flagg:

I dag blir dagen feiret med pølser og is hjemme i sofaen :nigo: orker ikke tanken på å dra på meg en gravidkjole og joggesko, og traske i regnværet i byen. Og alle vi kjenner skal enten reise bort eller dropper feiringen av samme årsak som oss, så vi går ikke glipp av noe særlig ;) Har riktignok på meg en nyvakset kosebukse og en litt penere overdel, sånn for å markere dagen bittelitt :fnise:

Er en smule trøtt i dag, for vi reiste bort i går kveld. Og for at jeg skulle holde meg våken utover kvelden så lagde mannen iskaffe til meg kl halv ni. Med espresso. Siden jeg ikke er vandt med å drikke mer enn en-to kopper i uka, så kan man trygt si jeg fikk et lite koffeinboost. Til sånn ca halv 2 :P og jeg har sovet skikkelig urolig i natt. Har drømt ulike scenarioer der fødselen har startet, blandt annet at vannet gikk på den eneste kopien av tegningen til det arkitekttegnede huset som sjefen skulle bygge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...