Gå til innhold

Hvitløk ruger på en mini


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Det er så deilig å endelig få puste litt når ikke babyen tar opp all plassen for lungene!

Jeg må tippe på nytt,og da tipper jeg 24. ;) Perfekt å komme på termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Tusen takk, dere :)

Vi koser oss masse på barsel nå. Lillegutt er helt fantastisk. Klarer ikke å se meg mett på han :rodmer: han ble tatt med vakuum, så han har en del vondt i hodet :( og han klarer ikke ligge så mye på rygg uten smertestillende. Men det er så herlig å ha han sovende oppå meg :rodmer: vi drar hjem i morgen, så er spent på hvordan hverdagen blir da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er fremdeles på barsel. Jeg har ikke fått melk ennå og mini har gått ned litt for mye, så vi får ikke lov å dra hjem før han har lagt på seg litt. Får pumpet ut litt råmelk og så får han mme resten. Har jo forberedt meg på at jeg kanskje ikke fikk til ammingen, siden det ligger i familien. Men jeg vil prøve, så har begynt med nesespray og pumping hver andre time. Så får vi håpe at melka fosser snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det der med melken kan ta lang tid. Det samme skjedde her også. Fikk først melk 4-5 dagen og nå er det mer enn nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok tid her også! Lå på barsel i 3 dager og fikk melk på andre dagen hjemme. Det går fint, og så kjempebra at de har deg inne til det funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi dro hjem i går, selv om de ville vi skulle bli til i dag. Merker at lillegutt har mer appetitt og sluker alt av mat han kommer over. Nå har jeg hatt to økedøgn der jeg har pumpet meg hver andre time utenom på natta, og endelig kan jeg si: Hello Pamela :nigo: har gått fra å ha tilsammen 3 ml melk til 30-40 ml :hoppe: og puppene er svære! Endelig kan jeg begynne å amme igjen, for er drittlei pumpa. Lillegutt får litt mme i tillegg enn så lenge da, sånn at han blir ordentlig mett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...