Gå til innhold

Hvitløk ruger på en mini


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Spiste lovehearts tidligere i svangerskapet, men det ble litt dyrt i lengden for spiste som regel hele pakka i slengen. Det er jo så godt :fnise:

Samarin skal jeg prøve! Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går opplevde jeg at jeg lakk brystmelk for første gang :fnise: ble nok litt påvirket av fødeavdelingen, for da episoden var ferdig så var morgenkåpen min bløt på den ene siden :ler:

I dag kommer foreldrene mine på besøk og skal hjelpe til med å pusse opp det som skal bli barnerom. Godt å ha noen som er litt handy for vi skal male, liste og skifte dør. De kommer om en time, så må nok stå opp snart.

Edit: og jeg er 33 uker i dag :hoppe: bare fire uker til han ikke er prematur!

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 33 uker!

Håper på positivt svar på de siste prøvene, men godt de tar det alvorlig! Kontroll hver uke nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 33 uker!

Håper på positivt svar på de siste prøvene, men godt de tar det alvorlig! Kontroll hver uke nå da?

Skal inn neste mandag og få svar på prøvene. Synes det er litt sent, men de er bare på lokalsykehuset på mandager. Hvis det slår ut på farlig svangerskapskløe, så blir det 1-2 kontroller på føden i uka. Og igangsettelse uansett. Tenker en del på at hvis de ikke får ned verdiene mine, så blir jeg satt allerede i uke 36 og det er tre uker til :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal inn neste mandag og få svar på prøvene. Synes det er litt sent, men de er bare på lokalsykehuset på mandager. Hvis det slår ut på farlig svangerskapskløe, så blir det 1-2 kontroller på føden i uka. Og igangsettelse uansett. Tenker en del på at hvis de ikke får ned verdiene mine, så blir jeg satt allerede i uke 36 og det er tre uker til :hakeslepp:

Er det skikkelig ille så ringer de nok før!:) laboratoriene følger med om det er store avvik. dette går bra:) 3 uker til ja, det er ikke lenge! Hva tenker du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det skikkelig ille så ringer de nok før!:) laboratoriene følger med om det er store avvik. dette går bra:) 3 uker til ja, det er ikke lenge! Hva tenker du om det?

Kjenner jeg er ikke så begeistret for det. Vil jo aller helst få oppleve at fødselen starter av seg selv. Og synes det er litt kjedelig om jeg blir satt igang mens han ennå er prematur. Men, vil jo ikke risikere livet hans, så må han ut, så må han det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er ikke så begeistret for det. Vil jo aller helst få oppleve at fødselen starter av seg selv. Og synes det er litt kjedelig om jeg blir satt igang mens han ennå er prematur. Men, vil jo ikke risikere livet hans, så må han ut, så må han det.

Kjenner igjen de tankene der ifht igangsetting.. Er vel litt det samme jeg tenker:) i uke 36 er han heldigvis ikke særlig prematur!:) har du vert til vekstestimering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er prøvene veldig ille så er det til både ditt og hans beste at han kommer ut da :Nikke::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen de tankene der ifht igangsetting.. Er vel litt det samme jeg tenker:) i uke 36 er han heldigvis ikke særlig prematur!:) har du vert til vekstestimering?

Ja, man vil jo helst oppleve det å våkne på natten av rier og spenningen rundt det, istedet for å reise inn til sykehuset på en bestemt dato. Har ikke vært på vekstestimering ennå, men skal det dersom det er icp-kløen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er lenge å vente på svar. Håper du slipper igangsetting, skjønner at du helst vil at det skjer naturlig. Men det kunne jo hende du måtte gå over og bli satt igang uansett :) Men forstår tankene dine siden det er litt tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle har hatt en god påske :sol:

I går var det action på gang! Hadde mensmurringer halve dagen som tidvis ble ganske vonde. Lå med varmeflaske på magen i sofaen og orket ikke så mye. Endte opp med å ringe føden etter å ha snakket med termingruppa og de ville ha meg inn til sjekk. Ctg registrerte regelmessige sammentrekninger, men i følge ul så påvirket de ikke livmorhalsen. Jordmora ville helst at vi skulle være der over natten, men legen sa vi kunne dra hjem. Vi valgte å dra hjem for hadde jo ikke med noen toalettsaker eller klær. Fikk da streng beskjed om å ta det med ro og ringe hvis det tok seg opp. Har merket litt i natt og i dag morges, men ikke like ille. Så det blir sofalivet en stund fremover nå også.

Lille klumpen min ble estimert til å være 8% over snittet :rodmer: tror jeg skal være glad påsken er over og jeg må spise sunnere igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så morsomt å lære lille å kjenne :) trodde jeg hadde funnet ut sparkemønsteret hans, men nå i påsken har vi vært med en folk og han har nesten ikke sparket. Selv om jeg bare har sittet i sofaen med venner. Men nå som vi har hatt et par dager alene, så er han tilbake og turner dagen lang. Han liker tydeligvis ikke andre :fnise: den eneste som fikk kjenne spark i påsken var nieser min og det var etter en del dytting i magen. Litt sånn: hold opp!-spark :P

Føler meg skikkelig grasiøs om dagen. I går tok jeg meg et bad og hadde lagt meg godt til rette i badekaret. Problemet var at jeg ikke kom meg opp igjen :sjenert: måtte få hjelp av mannen, som forøvring flirte seg nesten ihjel..

Nok en ny dag som skal tilbringes på sofaen. Satte på en maskin med klær og det utløste murringer og kynnere, så må roe ned litt slik at de ikke blir regelmessige. Skal ikke ha noe baby her før han vil/må ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, jeg har hatt flere av de "kommerMegIkkeUtAvSengaSelv" :fnise: føler meg ikke heit!

Kos deg på sofaen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er ikke så greit å ikke komme seg opp selv ;) Pass på å ikke bade når du er alene da. Jeg har heldigvis ikke hatt det problemet enda, men merker det er tyngre å snu seg i senga og reise seg. Magemusklene er jo long gone ;)

Du får roe helt ned så det ikke blir fødsel enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må ta det rolig! :)

Søtt med badekaret da ;)

Du får slappe av mest mulig frem til uke 34 hvertfall :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, fikk forbud mot å bade uten mannen i huset. Helt greit, for ser for meg han må reise fra jobb for å dra meg ut av badekaret :ler: merker også at det er vanskeligere å snu seg i senga. Våkner hver gang jeg skal snu meg, det er jo en trningsøkt i seg selv :P heldigvis er jeg i uke 34 på torsdag. Men ser helst at han holder seg der til uke 37 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg så innmari til å få ut denne klumpen her! Er så lei av å sitte hjemme og være halvt invalid. Har vært sykemeldt i 12 (!!) uker nå og det kan ennå ta 8,5 uker til før mini er ute. Alle jeg kjenner jobber jo til vanlig, så får ikke vært så sosial som jeg helst vil.

Litt anti-klimaks i dag etter en sosial påske :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir en bedre dag i dag :) våknet litt over 10 av at katten maste og klorte på soveromsdøren. Deilig å sove så lenge, siden søvnkvaliteten har gått ned i det siste.

Senere i dag er det svangerskapskurs på helsestasjonen. Spent på hva jordmor skal snakke om, for det er satt av tre timer til kurset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, skjønner godt at du vil ha ut babyen nå! Jeg er også lei, spesielt noen dager. Andre dager er det helt greit å ha henne der inne ;)

Spennende med svangerskapskurs, det hadde de aldri sist og heller ikke nå. Men ammetime hadde vi ;) Da så vi på en video "bryst er best". Kanskje dere også skal det? Og sikkert endel annet hvis det varer i tre timer...

Så bra at du sov godt! Da blir dagen som regel mye bedre :)

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...