Hvitløk Skrevet 22. april 2015 Forfatter #521 Del Skrevet 22. april 2015 Det går bra med oss Stor omveltning, selv med alt av forberedelser! Jeg tenker å ta turen oppover nærmere sommeren. Da kan vi få hilse på lillemann også! Synd at den ikke er borte Blir sikkert godt å få ut junior og samtidig bli kvitt den? Man får vel aldri forberedt seg ordentlig på sånne ting det hadde vært koselig med besøk til sommeren Nå gleder jeg meg masse til mini kommer, både på grunn av kløen og en drøss andre ting. Veldig klar for å være ugravid igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 23. april 2015 #522 Del Skrevet 23. april 2015 Nei, jeg ble tatt av medisinen og skal ta en ny blodprøve i morgen for å se at verdiene ikke har steget noe. Men kjenner jeg er litt nervøs for at de skal stige nærmere termin uten at de fanger det opp. Noen dager klør jeg nesten ikke, mens noen dager sitter jeg og klør i timesvis. Har funnet ut at det beste er å prøve og ikke klø, for synes det blir verre da. Klør du mye? Åh jeg skjønner. Fått svar på de nye prøvene? Jeg får svar på dagen så rart du måtte vente så lenge. Ja, men har klødd hele tiden grunnet eksem. Den irriterende kløen er under føtter og inni hendene. Beste er å ikke klø ja bare ikke så lett alltid. Kløe er skikkelig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 23. april 2015 Forfatter #523 Del Skrevet 23. april 2015 Åh jeg skjønner. Fått svar på de nye prøvene? Jeg får svar på dagen så rart du måtte vente så lenge. Ja, men har klødd hele tiden grunnet eksem. Den irriterende kløen er under føtter og inni hendene. Beste er å ikke klø ja bare ikke så lett alltid. Kløe er skikkelig irriterende. Prøvene må visst sendes inn til Ullevål fikk jeg beskjed om, så da tar det et par dager. Denne gangen ringer de meg bare hvis det har steget, så kanskje jeg hører noe neste uke håper ikke det da, for det hadde vært deilig å bli friskmeldt. Så får jeg bare leve med kløen frem til fødsel Har du fått noe beskjed om hva som skjer videre? Blir det vurdert igangsettelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 23. april 2015 #524 Del Skrevet 23. april 2015 Prøvene må visst sendes inn til Ullevål fikk jeg beskjed om, så da tar det et par dager. Denne gangen ringer de meg bare hvis det har steget, så kanskje jeg hører noe neste uke håper ikke det da, for det hadde vært deilig å bli friskmeldt. Så får jeg bare leve med kløen frem til fødsel Har du fått noe beskjed om hva som skjer videre? Blir det vurdert igangsettelse? Hmmm.. Merkelig. Jeg tok prøvene på sykehuset så sikkert derfor det går fort. Håper dine verdier holder seg nede. Nei, skulle snakke med gynekolog i morgen for en vurdering og for å få medisiner så får se hva hun sier. Litt kløe får man leve med Det viktigste er at baby har det bra Har du fått noe maks dato? Altså dato for hvor lenge du får gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 23. april 2015 Forfatter #525 Del Skrevet 23. april 2015 Hmmm.. Merkelig. Jeg tok prøvene på sykehuset så sikkert derfor det går fort. Håper dine verdier holder seg nede. Nei, skulle snakke med gynekolog i morgen for en vurdering og for å få medisiner så får se hva hun sier. Litt kløe får man leve med Det viktigste er at baby har det bra Har du fått noe maks dato? Altså dato for hvor lenge du får gå? Tar prøvene på sykehuset jeg også. Så rart! Nei, så lenge gallesyreverdiene holder seg innenfor normalen så får jeg gå til fødselen starter av seg selv. Har vært innom tre ulike leger som har sagt ulike ting, men den siste sa hvertfall at jeg ikke trenger å settes igang så lenge alt er fint. Så lenge det ikke er noe fare for baby, så går det helt greit for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 23. april 2015 #526 Del Skrevet 23. april 2015 Tar prøvene på sykehuset jeg også. Så rart! Nei, så lenge gallesyreverdiene holder seg innenfor normalen så får jeg gå til fødselen starter av seg selv. Har vært innom tre ulike leger som har sagt ulike ting, men den siste sa hvertfall at jeg ikke trenger å settes igang så lenge alt er fint. Så lenge det ikke er noe fare for baby, så går det helt greit for meg Det er merkelig hvor mange ulike beskjeder man får. Ja, jeg tenker også at det beste er å gå til fødselen starter av seg selv. Hvor ofte må du ta blodprøver for å sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 23. april 2015 Forfatter #527 Del Skrevet 23. april 2015 Det er merkelig hvor mange ulike beskjeder man får. Ja, jeg tenker også at det beste er å gå til fødselen starter av seg selv. Hvor ofte må du ta blodprøver for å sjekke? Har tatt ukentlig de siste tre ukene, og så lenge den jeg tok i dag også er fin, så slipper jeg å ta flere. Må bare være obs på om kløen blir verre. Litt skummelt å ikke bli fulgt opp lengre, i tilfelle det blir verre og jeg ikke merker noe. Men blir så dårlig av å faste før hver prøve, så det blir godt å slippe det. Har du fått noe beskjed om hvor ofte du må ta dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 23. april 2015 #528 Del Skrevet 23. april 2015 Har tatt ukentlig de siste tre ukene, og så lenge den jeg tok i dag også er fin, så slipper jeg å ta flere. Må bare være obs på om kløen blir verre. Litt skummelt å ikke bli fulgt opp lengre, i tilfelle det blir verre og jeg ikke merker noe. Men blir så dårlig av å faste før hver prøve, så det blir godt å slippe det. Har du fått noe beskjed om hvor ofte du må ta dem? Den ser jeg. Faste er ikke moro nå, nei. Nei, jeg får kanskje vite mer i morgen. Håper verdiene dine er fine og at kløen ikke blir verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 23. april 2015 Forfatter #529 Del Skrevet 23. april 2015 Den ser jeg. Faste er ikke moro nå, nei. Nei, jeg får kanskje vite mer i morgen. Håper verdiene dine er fine og at kløen ikke blir verre. Får håpe du får noen gode nyheter i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 23. april 2015 #530 Del Skrevet 23. april 2015 Får håpe du får noen gode nyheter i morgen Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 30. april 2015 Forfatter #531 Del Skrevet 30. april 2015 37 uker nå er mini stor nok til å komme ut. Og da jeg lagde meg frokost i stad, så fikk jeg en skikkelig kynner som gjorde vondt i ryggen. Godt tegn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 30. april 2015 #532 Del Skrevet 30. april 2015 37 uker jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 30. april 2015 #533 Del Skrevet 30. april 2015 37 uker, hurra! Det nærmer seg nå! Kynner med vondt i ryggen hadde jeg også på slutten sist, husker ikke hvor lenge da, men kanskje to uker? Skal sjekke om det står i dagboka Uansett så hjalp de å modne tror jeg, for jeg hadde jo en veldig rask og fin fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 30. april 2015 Forfatter #534 Del Skrevet 30. april 2015 Gjør ingenting om det modnes litt han kan gjerne komme om en uke eller to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 30. april 2015 #535 Del Skrevet 30. april 2015 Åhh nå er det så nærme! Herlig med modningstegn også. Da er du vel i full permisjon fra i dag også? :-) Håper du får noen fine dager fremover og får slappet av og ladet opp til fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 30. april 2015 Forfatter #536 Del Skrevet 30. april 2015 Åhh nå er det så nærme! Herlig med modningstegn også. Da er du vel i full permisjon fra i dag også? :-) Håper du får noen fine dager fremover og får slappet av og ladet opp til fødselen. Permisjonen starter offisielt på mandag, men siden jeg er sykemeldt så merker jeg ikke så mye til den men det skal bli godt å ikke ha status som sykemeldt lengre har akkurat skrevet en lang liste med ting som må gjøres før fødsel, så når de er gjort, da skal jeg slappe godt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 30. april 2015 #537 Del Skrevet 30. april 2015 Hurra for 37 uker og klar baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 30. april 2015 #538 Del Skrevet 30. april 2015 Gjør ingenting om det modnes litt han kan gjerne komme om en uke eller to Jeg har bladd tilbake i dagboken min og ser at jeg hadde vonde kynnere i to uker før fødsel. Ikke at det trenger å gjelde deg da men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 30. april 2015 Forfatter #539 Del Skrevet 30. april 2015 Jeg har bladd tilbake i dagboken min og ser at jeg hadde vonde kynnere i to uker før fødsel. Ikke at det trenger å gjelde deg da men Krysser fingrene hadde vonde kynnere i uke 33 uten at det modnet noe, men den i dag var mye vondere, så kanskje den hjelper på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 30. april 2015 Forfatter #540 Del Skrevet 30. april 2015 På tide med en tippeliste Hvitløkmannen: 13. mai Hvitløk: 20. mai (håper) Hvitløk: 5. juni (tror) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå