Gå til innhold

Den store puppebildetråden - Kun for de som liker denslags!


Adam-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

A) jeg vet ikke hvordan jeg lager en ikkeklikkbarlink, jeg vet snaut hva en ikkeklikkbarlink ER
B) jeg har ikke behov for å flashe puppene mine, de er for spesielt interesserte, jeg la ut to bilder i "kroppstråden" og det får holde.

Endret av Stjernesol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden bildene har blitt slettet så kan jeg legge ut et annet bilde

postimg.org/image/4ezvi6kr1

Nå er det hvertfall en ikke-klikkbar link.

For å advare dersom noen ikke var klar over det når de klikket seg inn på tråden;

hvis du går inn på denne linken her, så vil du kunne se pupper.

Du er herved advart. :fnise:

Endret av *Mocca*
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

A) jeg vet ikke hvordan jeg lager en ikkeklikkbarlink, jeg vet snaut hva en ikkeklikkbarlink ER

B) jeg har ikke behov for å flashe puppene mine, de er for spesielt interesserte, jeg la ut to bilder i "kroppstråden" og det får holde.

B) Fillern... :blomst:

A): Gå til http://postimage.org/ , last opp bilde. Kopier linken du får og legg den inn i posten. Fjern http:// biten, og voilla! Akkurat det å gjøre linken ikke-klikkbar pleier moderatorene være flinke til å hjelpe med også da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A) Takk... Men det skjer ikke. Jeg datt av på setning to. Det må være puppene....

B) Du får titte i kroppstråden jeg linket til for et par sider siden, så får du nok kjekten av deg. :wink:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A) Takk... Men det skjer ikke. Jeg datt av på setning to. Det må være puppene....

B) Du får titte i kroppstråden jeg linket til for et par sider siden, så får du nok kjekten av deg. :wink:

Takk for det. Mulig jeg tar en titt.

Motivasjonen min var mest en grenseløs irritasjon over moderasjonen i dette tilfellet. Hvis målet er å være så politisk korrekt, blir det ikke mye liv i debattene her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Du er jo bare sur fordi du ville se pupper, og nå ble de fjernet. Anonymous poster hash: dbbcc...079

Opprinnelig innhold ødelagt av moderator.

Endret av brutal_mann
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden bildene har blitt slettet så kan jeg legge ut et annet bilde

postimg.org/image/4ezvi6kr1

Nå er det hvertfall en ikke-klikkbar link.

For å advare dersom noen ikke var klar over det når de klikket seg inn på tråden;

hvis du går inn på denne linken her, så vil du kunne se pupper.

Du er herved advart. :fnise:

Flotte pupper! :)

Anonymous poster hash: 4a874...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på Olivia_B, hun ser ut som en flott dame. :)



Anonymous poster hash: 4a874...da6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på Olivia_B, hun ser ut som en flott dame. :)

Anonymous poster hash: 4a874...da6

Det er ikke meg på profilbilde, altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud! Nå er jeg utrolig skuffa... Bladdbladdbladdbladd og skrålletskrålletskrållet... Et eneste bilde fant jeg(og det var flotte pupper det), men jeg hadde forventet så mange fler :balltre: (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Nå er jeg utrolig skuffa... Bladdbladdbladdbladd og skrålletskrålletskrållet... Et eneste bilde fant jeg(og det var flotte pupper det), men jeg hadde forventet så mange fler :balltre: (mod)

De ble slettet fordi det var så mye blablabla.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...