Gå til innhold

Den store puppebildetråden - Kun for de som liker denslags!


Adam-

Anbefalte innlegg

Ahhhh, så måtte ryggpisset komme.Kan ikke dere som bare skal komme med unødvendige kommentarer lage en egen tråd?

De har en egen tråd, men vet vel at de som poster her neppe gidder å lese den, og de MÅ jo bare nå frem med sitt ekstremt viktige budskap til de aktuelle i denne tråden. Ellers raser verden sammen.

Anonymous poster hash: 8d7e2...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har en egen tråd, men vet vel at de som poster her neppe gidder å lese den, og de MÅ jo bare nå frem med sitt ekstremt viktige budskap til de aktuelle i denne tråden. Ellers raser verden sammen.

Anonymous poster hash: 8d7e2...1c5

True ! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en egen tråd, men vet vel at de som poster her neppe gidder å lese den, og de MÅ jo bare nå frem med sitt ekstremt viktige budskap til de aktuelle i denne tråden. Ellers raser verden sammen.

Anonymous poster hash: 8d7e2...1c5

Åjodda, de både leser og skriver i den andre tråden. Og forteller folk der hvor håpløse deres meninger er.

Anonymous poster hash: 89215...dd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Sittende og fremoverlent, med singlet. :fnise:

estetisk flotte pupper du har Kate.

og nei...jeg runker ikke til dem...men pene er det alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

estetisk flotte pupper du har Kate.

og nei...jeg runker ikke til dem...men pene er det alikevel.

Takk, du! Jeg er glad i dem. De er symmetriske og myke og fornøyd med livet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

De har en egen tråd, men vet vel at de som poster her neppe gidder å lese den, og de MÅ jo bare nå frem med sitt ekstremt viktige budskap til de aktuelle i denne tråden. Ellers raser verden sammen.

Anonymous poster hash: 8d7e2...1c5

True ;)

Bidrar..*attentionwhore* :lol:

You fucking bitch ;) Hot hot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :blomst: Men er ikke silikon, altså! Kan ikke skjønne hvorfor alle tror det :fnise:

Jeg kan skjønne det litt. Jeg har silikon, resultatet er samme bh-størrelse som dine og mine ser faktisk veldig like ut dine på det bildet du la ut. Likevel ser jeg at de er ekte siden jeg har god trening, men ja, som jeg sa så skjønner jeg at noen tar feil av det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heartbeat

Jeg kan skjønne det litt. Jeg har silikon, resultatet er samme bh-størrelse som dine og mine ser faktisk veldig like ut dine på det bildet du la ut. Likevel ser jeg at de er ekte siden jeg har god trening, men ja, som jeg sa så skjønner jeg at noen tar feil av det. :P

Okey :) Godt DU ser de er ekte da :fnise::fnise: Mine er jo flate oppå og det hadde de jo ikke vært med silikon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...