Gå til innhold

Den store puppebildetråden - Kun for de som liker denslags!


Adam-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får vi se dine pupper? :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Nei, samboer hadde ikke likt at jeg delte puppene mine på et forum, så jeg respekterer hans ønske. :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble liksom feil å kalle deg Nonny... :sjenert:

Hahahaha GApskratter.... Søren jeg sølte smoothie utover tastaturet på laptoppen og får ikke trøkket inn Enter... kommer bare opp innstilling på lys og batteritid.... kremt...... men nipsectomi....da... Hahahahaha men jeg sa jo jeg var hårete... Så hvor var papiret....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha GApskratter.... Søren jeg sølte smoothie utover tastaturet på laptoppen og får ikke trøkket inn Enter... kommer bare opp innstilling på lys og batteritid.... kremt...... men nipsectomi....da... Hahahahaha men jeg sa jo jeg var hårete... Så hvor var papiret....

:gape:

Alt er relativt, my dear! Inkludert definisjon av hårete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vi se dine pupper? :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

PS! Jeg så på puppene dine... Måtte jo selvfølgelig gå baklengs igjennom tråden... Trodde ikke du var så raskt frampå. :-P Men jo du har pene bryst. men skjønner jo at folk spør om det er silikon. Men er rimelig sikker på at du er siliko-fri :-) And if you were not.. who the F cares really? Så lenge man er fornøyd selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

PS! Jeg så på puppene dine... Måtte jo selvfølgelig gå baklengs igjennom tråden... Trodde ikke du var så raskt frampå. :-P Men jo du har pene bryst. men skjønner jo at folk spør om det er silikon. Men er rimelig sikker på at du er siliko-fri :-) And if you were not.. who the F cares really? Så lenge man er fornøyd selv

Takk :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KateW Størrelse: 10,58K <- altså.... lol

Men Likte bildet ditt...! jeg er ikke så opptatt av pupper. Men du har jammen 2 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupper er flotte! Jeg digger denne tråden.

Synest det er fint å se mangfold, også må en få lov til å være litt stolte av sine egne. Da jeg var 14 år hadde jeg røde og tydelige strekkmerker på brystene. Jeg var så flau over brystene mine da. Det var ganske deprimerende i en sånn alder. Heldigvis har de visnet og blitt "perlemoraktige", men det er der endå. Nå er jeg ikke flau lenger. :)

Endret av Stjernesol
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Pupper er flotte! Jeg digger denne tråden.

Synest det er fint å se mangfold, også må en få lov til å være litt stolte av sine egne. Da jeg var 14 år hadde jeg røde og tydelige strekkmerker på brystene. Jeg var så flau over brystene mine da. Det var ganske deprimerende i en sånn alder. Heldigvis har de visnet og blitt "perlemoraktige", men det er der endå. Nå er jeg ikke flau lenger. :)

Nydelige er de :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupper er flotte! Jeg digger denne tråden.

Synest det er fint å se mangfold, også må en få lov til å være litt stolte av sine egne. Da jeg var 14 år hadde jeg røde og tydelige strekkmerker på brystene. Jeg var så flau over brystene mine da. Det var ganske deprimerende i en sånn alder. Heldigvis har de visnet og blitt "perlemoraktige", men det er der endå. Nå er jeg ikke flau lenger. :)

Holy moses..... snakk om å dekke hele skjermen :hakeslepp: Nei, du har ingenting og skamme deg over og heller ingenting å være flau over.. kjære vene... Alle har jo bryster.. noen små, noen store noen midt i mellom. Tenk om vi alle var like... så kjedelig.... Nå skal det jo sies at jeg ELSKER kvinnekroppen. Den er vakker og utrolig fasonger og herlige streker ;-) :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pupper er flotte! Jeg digger denne tråden.

Synest det er fint å se mangfold, også må en få lov til å være litt stolte av sine egne. Da jeg var 14 år hadde jeg røde og tydelige strekkmerker på brystene. Jeg var så flau over brystene mine da. Det var ganske deprimerende i en sånn alder. Heldigvis har de visnet og blitt "perlemoraktige", men det er der endå. Nå er jeg ikke flau lenger. :)

Veldig fine!

Anonymous poster hash: ed73f...c49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp... flirer.. det er du også.... fått meg tilå søle smoothie.. se mellomromtasten føkker opp også

Mhm! Det har du bare godt av som ikke gir meg et eneste kompliment!

Utover det, ladies, nice boobies!

Pupper er faktisk noe av det aller gøyeste jeg vet!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy moses..... snakk om å dekke hele skjermen :hakeslepp: Nei, du har ingenting og skamme deg over og heller ingenting å være flau over.. kjære vene... Alle har jo bryster.. noen små, noen store noen midt i mellom. Tenk om vi alle var like... så kjedelig.... Nå skal det jo sies at jeg ELSKER kvinnekroppen. Den er vakker og utrolig fasonger og herlige streker ;-) :rodmer:

Tusen takk :) Som jeg sa så skammer jeg meg ikke lenger, men da jeg var 14 år var det ikke lett å være stolt over de. I puberteten er det ikke lett å tenke rasjonelt, særlig ikke når jeg sammenlignet meg naturlig nok med de andre jentene i klassen, som ikke hadde strekkmerker. For å ikke snakke om eksponeringen fra perfekte kropper ellers. Å like sin egen kropp er jo gjerne slikt som tar tid, og ikke lett når en er ung og veldig opptatt av hva vi tror andre tenker. At menn liker mange fasonger og streker er vel noe man gjerne skjøner etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...