Gå til innhold

Funksjonen til "niceguys" eller menn som er friendzonet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var det ikke du som ikke skulle tilbake til tråden? :)

Anonymous poster hash: a1289...56c

Det kom faktisk noen innlegg relatert til temaet som jeg følte for å svare på :)

Jeg, som har mange guttevenner, er flink til å snakke med menn, ja. Men ikke nødvendigvis flørte. Jeg bare er meg selv, og kommer helt naturlig på bølgelengde med dem.

Anonymous poster hash: a1289...56c

Det jeg skrev er egentlig bare en ide jeg har fått ut i fra det jeg har opplevd. Sier ikke nødvendigvis at den er riktig. At du passer inn med min ide kan være tilfeldig sant og gjør ikke nødvendigvis den sann.

Heldigvis pleier jeg å styre unna guttevenner som er potensielt gnålete og bitre og har mange rare teorier om kvinner, fordi jeg opplever de som mindre intelligente og ute av stand til å trekke riktige konklusjoner. Det er ikke så attraktivt, rett og slett.

Anonymous poster hash: a1289...56c

Ja, det har jeg sett kvinner gjøre ofte og det kommer egentlig veldig tydelig frem på kg. Menn som skriver om diverse teorier blir hakket ned på selv om teoriene faktisk er riktige også.

Menn med litt erfaring vet at å snakke om diverse teorier ikke er attraktivt, og derfor unngår man også å snakke om det med kvinner man liker ;) Det virker som at dersom man ser på dating med et intelletuelt sinn og prøver å bryte ned de ulike komponentene, så fremstår man kynisk i kvinners øyne.

Jeg tror også at menn som tenker for mye på disse temaene utstråler en type negativ energi som bare ikke er attraktivt. Sant, kvinner i denne tråden har gjort en hel del antagelser om meg basert på et innlegg i denne tråden. Ingen av antagelsene har vært positive akkurat.

Det er egentlig litt umodent å gjøre slike antagelser når man gjør det ut i fra så lite informasjon som kom i det ene innlegget. Det blir litt det samme som det du skrev om at menn som tar feile konklusjoner virker mindre intelligente. Det er ingen som har truffet blink med antagelsene sine enda :P

Hvis jeg allerede har blitt kjent med dem når de sidene dukker opp, så blir jeg veldig bevisst på at de skal jeg IKKE slippe inn på meg. Da er de en overfladisk friendzone neste, eller eventuelt fase dem ut av livet mitt.

Anonymous poster hash: a1289...56c

Dersom teoriene disse guttene kommer med bare er bullshit så forstår jeg egentlig godt at man faser de ut, men det er litt trist dersom man faser noen ut bare fordi de er spesielt interessert i temaet.

Spør heller deg selv om hva det er med din personlighet, som gjør at kvinner ikke vil slippe deg nært inn på seg som en kjæreste.

Anonymous poster hash: a1289...56c

Sant, her gjør du en antagelse om at kvinner ikke vil slippe meg nært innpå, men der bommer du desverre litt.

Jeg skrev startinnlegget fordi jeg faktisk er interessert i temaet.

Anonymous poster hash: 7c972...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er stygt å si det, men jeg opplever at damer som har mange guttevenner hvor de fleste er friendzonet, har bedre "game"/er flinkere til å flørte og bedre til å snakke enn andre damer. En av grunnene er rett og slett at damene med mange guttevenner får tømt alt det negative de opplever i hverdagen på disse vennene slik at de selv kan være blide og positive med mennene de dater. Dersom jeg dater en dame synes jeg ikke det er supergøy å høre alt det negative som skjer i hverdagen hennes, og alt hun synes er dumt med livet hennes. Jeg har lyst til å flørte og ha det gøy, ikke være hobbypsykolog hennes.

Jeg er forsiktig med å dumpe alt det negative som skjer i min hverdag og problemene jeg opplever på en jeg nettopp har begynt å date. Jeg synes nesten man mangler sosiale antenner dersom man ikke unngår akkurat det. Virker ikke som alle tenker over at dette er noe som kan påvirke inntrykket den andre danner av en. Kanskje tilfeldig, men jeg opplever i alle fall at de som har hatt guttevenner har vært flinkere på akkurat dette.

Anonymous poster hash: 69215...453

Det er jo selvsagt veldig greit om man kun er ute etter noe overfladisk og vil ha snøret i bånn enklest mulig ved å presentere et glansebildeeksempel av deg selv. Mest sannsynligvis noe dårligere om man er ute etter noe mer varig. For hvis man ikke har interesse av å høre om det vanskelige samtidig som man skjuler sitt - hva sitter man da egentlig igjen med.

Men er begge to ute etter bare gøy og morro uten forpliktelser er det jo bare løp og kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mh, tøffe Menn står opp for seg selv alltid uavhengig av motiv. Ikke bare det, Menn har mer å spille på enn en ståpikk og ukontrollert behov for å presse den inn i ei våt nok fitte. Menn med baller tør nemlig å engasjere seg i og å føle positive følelser for andre. At du ikke har baller til å sette deg selv i en emosjonelt sårbar situasjon betyr ikke at det ikke finnes masse Menn som er så tøffe.

Jeg snakket ikke om meg selv her eller at man aldri kan sette seg i sårbare posisjoner, men det er et dårlig sjakktrekk å vise seg som en skulder å gråte på i datingfasen. Velg gjerne å gjøre det, og fortsett å fortelle deg selv det når du blir stadig eldre og null damer å vise til.

Vi andre menn som har levd en liten stund vet imidlertid hva som fungerer og ikke fungerer i datingfasen av forholdet. Og jeg kan garantere deg at du neppe har noen særlig suksess med å vise deg som den følsomme dotten som gjerne tilbyr en gråtepute, det gjelder i så fall ovenfor de færreste kvinner.

Anonymous poster hash: 1e2dc...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår hva du mener med åpningsinnlegget ditt ts. Men jeg er ikke helt enig med deg.

For det du beskriver er noe som gjelder både kvinner og menn i en datingfase.

Det er lurt å ha venner å lempe bekymringene sine over på, både for menn og kvinner. Og ikke lempe det over på daten sin.

Vi som ikke har så mange venner å lempe bekymringene over på, har heldigvis AB-funksjon og KG :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nå blander jeg meg mye her.....men vil svare på denne.....Nei det betyr ikke at han syntes "gnålet ditt" var kjedelig eller at han bare "latet som". :blomst:

Som mann kan man føle seg litt som en stalker eller det berømte "5 hjulet på vogna" når damen får type....man vil bare ikke at kjærsten hennes kanskje skal føle at det er noe imellom dem om du skjønner? Man backer bare litt ut av respekt for det de har fått sammen. Om man litt senere får god kjemi med begge to kan sånne vennskap fortsette de

Jeg vet ikke helt. Jeg har hatt kjæreste lenge, og min venn og kjæresten kjenner hverandre. Jeg betrodde min venn at jeg og kjæresten hadde problemer, og at jeg ønsket å slå opp. Men så ble det ikke sånn.

Anonymous poster hash: 260b4...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...