Gå til innhold

Funksjonen til "niceguys" eller menn som er friendzonet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syntes han egentlig at gnålet mitt var kjedelig?

Anonymous poster hash: 260b4...c42

JEPP!!!

Anonymous poster hash: 3b30b...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nå blander jeg meg mye her.....men vil svare på denne.....Nei det betyr ikke at han syntes "gnålet ditt" var kjedelig eller at han bare "latet som". :blomst:

Eh, jo.

Anonymous poster hash: 3b30b...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

JEPP!!!Anonymous poster hash: 3b30b...13b

Eh, jo. Anonymous poster hash: 3b30b...13b

Det vet du ingenting om og kan heller ikke begrunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da ikke så mye om vennesonen, men veldig mye om sannheten om feminisme.

Forøvrig skarp dame...

Hun forklarer vennesonens mekanisme ganske godt, og hvorfor det er prinsesse-syndrom-aktig å dømme en mann som "dårlig venn" når han plasserer seg selv i vennesonen, som tross alt er et enveis-vennskap i hennes favør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FuturePrimitive

Just WHAT?

Mine guttevenner sin funksjon er å dra på slalom sammen, spille pc-spill, lage middager og snakke om fete ting.

Helt feil

Dine guttevenners funksjon er å jukke deg på leggen mens du ler av dem og planlegger å møte din kjempestore negerkjæresteknullekpomis som har dobbelt så stor tiss som guttevenntaperne dine!!

I hvert fall er det ts´s drøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet du ingenting om og kan heller ikke begrunne.

De fleste synes å høre på andres gnåling er kjedelig.

Den eneste grunnen jeg har til å høre på jenters gnåling er at jeg skal ha sex med dem.

Anonymous poster hash: 3b30b...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

De fleste synes å høre på andres gnåling er kjedelig.

Den eneste grunnen jeg har til å høre på jenters gnåling er at jeg skal ha sex med dem. Anonymous poster hash: 3b30b...13b

At du ikke evner å engasjere deg i andre mennesker betyr ikke at vi andre lider av samme begrensende handikap som deg.

Jeg hører på andres"gnål" fordi personen kan by på mer enn bare fitte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke evner å engasjere deg i andre mennesker betyr ikke at vi andre lider av samme begrensende handikap som deg.

Jeg hører på andres"gnål" fordi personen kan by på mer enn bare fitte.

Jepp, men da er det bare å stille seg i køen bak gutta som er litt tøffere og ikke er redd for for hva de faktisk vil ha. Som en skulder å gråte på vil du bli en god venn og intet annet.

Anonymous poster hash: 1e2dc...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen :-( Har akkurat mistet en god venn -- sannsynligvis av de årsaker dere beskriver. Jeg trappet opp ting med en annen, framfor å trappe ned slik vennen trodde/kanskje håpet. Han har trukket seg unna nå. Jeg sitter igjen og føler meg litt dum. Har han bare latet som han var en god lytter, fordi ham var interessert? Syntes han egentlig at gnålet mitt var kjedelig?

Anonymous poster hash: 260b4...c42

Synes det er merkelig å tenke i de baner at han skulle ha latt som. En mannlig venn gjør ikke noe galt ved å bli interessert/forelsket i en venninne. I begynnelsen synes han kanskje hun er attraktiv og hyggelig, uten at han har romantiske følelser for henne. Etter hvert som han blir kjent med henne og liker henne mer og mer, kan han bli forelsket og det kan utvikle seg sterke følelser. Hvis han da innser at han aldri kan få henne, er det ikke så rart at han trekker seg unna akkurat på det tidspunktet. Det er ikke noe som har vært planlagt.

Anonymous poster hash: 1f833...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, jeg skjønner logikken din med å "gnåle fra seg" til andre, for å vise en bedre utgave overfor potensiell kjæreste. Men den "gnålingen" kan man like godt gjøre til venninner, så da faller hele poenget ditt bort.



Anonymous poster hash: 1f833...f84
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jepp, men da er det bare å stille seg i køen bak gutta som er litt tøffere og ikke er redd for for hva de faktisk vil ha. Som en skulder å gråte på vil du bli en god venn og intet annet. Anonymous poster hash: 1e2dc...cb4

Mh, tøffe Menn står opp for seg selv alltid uavhengig av motiv. Ikke bare det, Menn har mer å spille på enn en ståpikk og ukontrollert behov for å presse den inn i ei våt nok fitte. Menn med baller tør nemlig å engasjere seg i og å føle positive følelser for andre. At du ikke har baller til å sette deg selv i en emosjonelt sårbar situasjon betyr ikke at det ikke finnes masse Menn som er så tøffe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Synes det er merkelig å tenke i de baner at han skulle ha latt som. En mannlig venn gjør ikke noe galt ved å bli interessert/forelsket i en venninne. I begynnelsen synes han kanskje hun er attraktiv og hyggelig, uten at han har romantiske følelser for henne. Etter hvert som han blir kjent med henne og liker henne mer og mer, kan han bli forelsket og det kan utvikle seg sterke følelser. Hvis han da innser at han aldri kan få henne, er det ikke så rart at han trekker seg unna akkurat på det tidspunktet. Det er ikke noe som har vært planlagt. Anonymous poster hash: 1f833...f84

Hæ?! Prøver du å påstå at det finnes menn med følelser og integritet? Hva skal sinte bittre kvinner, eller feminister om du vil, nå nedvurdere menn for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS, jeg skjønner logikken din med å "gnåle fra seg" til andre, for å vise en bedre utgave overfor potensiell kjæreste. Men den "gnålingen" kan man like godt gjøre til venninner, så da faller hele poenget ditt bort.



Anonymous poster hash: 1f833...f84

Jeg har også tenkt den tanken, men jeg opplever alikavell at de damene som har mange guttevenner er flinkere til å snakke og flørte med menn. Derfor tror jeg det ligger noe i det.

Ts.



Anonymous poster hash: 7c972...b2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt den tanken, men jeg opplever alikavell at de damene som har mange guttevenner er flinkere til å snakke og flørte med menn. Derfor tror jeg det ligger noe i det.

Ts.

Anonymous poster hash: 7c972...b2e

Var det ikke du som ikke skulle tilbake til tråden? :)

Jeg, som har mange guttevenner, er flink til å snakke med menn, ja. Men ikke nødvendigvis flørte. Jeg bare er meg selv, og kommer helt naturlig på bølgelengde med dem. Mange av mennene friendzoner meg samtidig. Kanskje fordi de foretrekker en jente som er mer femi og jentete, når de skal velge kjæreste eller sexpartner. Det har jeg da ingeting imot. Man har forskjellige preferanser for hva man tiltrekkes. De fleste jeg møter blir venner, og bare veldig få har kjærestepotensiale for meg.

Heldigvis pleier jeg å styre unna guttevenner som er potensielt gnålete og bitre og har mange rare teorier om kvinner, fordi jeg opplever de som mindre intelligente og ute av stand til å trekke riktige konklusjoner. Det er ikke så attraktivt, rett og slett.

Hvis jeg allerede har blitt kjent med dem når de sidene dukker opp, så blir jeg veldig bevisst på at de skal jeg IKKE slippe inn på meg. Da er de en overfladisk friendzone neste, eller eventuelt fase dem ut av livet mitt.

Spør heller deg selv om hva det er med din personlighet, som gjør at kvinner ikke vil slippe deg nært inn på seg som en kjæreste.

Anonymous poster hash: a1289...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...