Gå til innhold

"Ekte kvinner" VS. de tynne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei? Det er jo ingen som kritiserer feite folk.

Hvis en feit jente sier ``åårhh jeg må slanke meg litt jeg..´´ så svarer de andre alltid: ´´neeei, du trenger jo ikke det?!´´.

Det er en sannhet med store modifikasjoner. Legg merke til kommentarene jeg fikk i denne tråden etter å ha lagt ut bilde av meg selv og min overvektige kropp. Noen støttende kommentarer men det er jo selvsagt de mest negative som brenner seg fast. Og jeg ba faktisk ikke om kommentarer eller tilbakemeldinger på hvordan kroppen min ser ut, jeg bare la bildet ut som eksempel på en kropp med omtrent samme BMI som trådstarter.

Dette er likevel ikke de verste eller frekkeste kommentarene jeg har sett her inne og jeg har også hørt verre om både min egen kropp og om andres kropp ute i virkeligheten. Likevel viser de godt tendensen mange har til å være veldig ivrige på å fortelle andre hva som er feil med kroppen deres og hva de bør gjøre for å endre på den. Vi tjukke slipper nok ikke lettere unna og slett ikke alle synes det er å være en ekte kvinne å være overvektig heller.

Anonymous poster hash: d261d...8a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...