Imax Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #961 Del Skrevet 5. februar 2009 Jobben virket veldig interessant, men nei, jeg gikk ikke videre. Så da så. Merker jeg blir litt lei meg, for nå er alt litt i det blå igjen. Må nok være innstilt på å komme tilbake til en jobb jeg ikke vil ha for en arbeidsgiver som ikke vil ha meg. Hm. Men nok syting! Vi er friske, det får holde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #962 Del Skrevet 6. februar 2009 Litt deppa med at det ikke er jobbutsikter i nærleiken og ting er ikke avklart med jobben. Men, men. Jeg får vel være tålmodig. Men litt deppa er det vel lov til å være kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 6. februar 2009 #963 Del Skrevet 6. februar 2009 Litt deppa? Ganske deppa, og ganske sint er det lov til å være! #"%#¤% arbeidsgiver som føkker til hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #964 Del Skrevet 6. februar 2009 TAKK Murfern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 6. februar 2009 #965 Del Skrevet 6. februar 2009 Ikke at jeg skal plage deg mer, men muligens er saken din noe for likestillingsombudet? Lukter litt diskriminering av kvinne i fødselspermisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 7. februar 2009 #966 Del Skrevet 7. februar 2009 Selvfølgelig lov å deppe litt! Men helt sikker på at det går i orden på et eller annet vis. Alt ordner seg for dyktige damer med bein i nesa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 10. februar 2009 #967 Del Skrevet 10. februar 2009 Selvfølgelig lov å deppe litt! Men helt sikker på at det går i orden på et eller annet vis. Alt ordner seg for dyktige damer med bein i nesa. Helt klart! Frisk igjen? *pusse nesen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #968 Del Skrevet 11. februar 2009 Streptokokker. Har fått pencillin. Godt jeg tok mot til meg og gikk til legen; jeg hater å dra til legen for at legen skal si, jada jenta mi, dette må du nok bare stå over... Men da traff jeg i dag! Så satser jeg på å være frisk til lørdag for da skal det lava-festes! Ellers ikke hørt noe om jobb greier. Blah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 11. februar 2009 #969 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja! Blir gøy å treffe dere på lørdag, Imax! Det hadde jeg glemt! Jeg tar med mannen, gjør du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 11. februar 2009 #970 Del Skrevet 11. februar 2009 God bedring! Og kos dere på party! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #971 Del Skrevet 12. februar 2009 Tar med mannen (så sant jeg ikke har klart å smitte ham...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 12. februar 2009 #972 Del Skrevet 12. februar 2009 Gleder meg til å se dere! Bra du fikk medisin! Jeg prøver febrilsk å bli bra igjen, men dette satt jaggu hardt... Hoster og hoster og blir svett bare jeg går opp trappa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #973 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Når vi andre prøver å bli friske for å rekke festen din, kan jo ikke du være syk og avlyse!!! Endret 12. februar 2009 av Imax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 12. februar 2009 #974 Del Skrevet 12. februar 2009 Nei Lava, du MÅ være frisk på lørdag altså. God bedring til alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 13. februar 2009 #975 Del Skrevet 13. februar 2009 Frisk er jeg nok ikke, men bra nok satser vi på! Nå skal jeg løpe og lage kake og mormoris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. februar 2009 #976 Del Skrevet 13. februar 2009 God bedring Imax! Og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #977 Del Skrevet 15. februar 2009 Takk for hilsner LT! Og ikke minst takk Lava for et veldig hyggelig selskap i går! Jeg var veldig imponert over rekebordet og over at vi ikke hørte en lyd fra de to små krapylene oppe. Det hadde ikke skjedd her, garantert! Jeg trakk det korte strået og er oppe grytidlig, siden O synes en gang mellom 0530 og 0630 er morgen. Det bekrefter i hvert fall bare at det var greit at jeg ikke drakk i går, for jeg føler meg utslitt nok som det er bare å ha fått ENDA mindre søvn enn jeg pleier! Nå nærmer klokken seg halv ni, og kråka og mannen ligger enda og snorker. Gubben er nok litt bakfull også, men han skal jammen meg få ta sin del av unger i dag. No mercy! I går før festen fikk jeg en skikkelig nedtur. Skulle inn i klesskapet og finne noe å ha på meg. Og det er faktisk helt sant, det var INGEN TING! Jeg hadde tenkt å ha på meg olabukse og en topp, men ingen topper passet. For lange, for korte, for trange over magen, for trange over puppene, for trange over armene, for umoderne, for grønn... Jeg skjønner at jeg ikke har kjøpt mye klær siden jeg ble gravid med snuppelure (høsten 2005), og det er faktisk ganske nedslående. Før har det alltid vært bukser som har vært problemet mitt, siden jeg har et mildt sagt bredt hofteparti, men nå sklir jeg altså inn i alle buksene. Det er toppene som nå er vanskelige. Jeg er tilbake til matchvekt; faktisk noen kilo under det jeg veide før graviditeten, men allikevel sliter jeg med at magen er for stor (kjent fenomen, I know...). Og puppene, vel siden jeg ammer så er de enda større enn de ender opp med å bli, og større enn før jeg ble gravid igjen, så jeg sliter litt der også. Dette er selvsagt ingen ukjent problemstilling for kvinner som får barn, men jeg blir så nedstemt av å ikke ha noen klær å pynte meg i! Har bestilt en hel haug med klær fra H&M, så nå må de se å komme snart. Og så tror jeg at jeg skal ta et raid i klesskapet og rett og slett pælme ut det som ikke passer. Så får de gamle, fine toppene være nettopp gamle og fine, og kanskje de kan få en ny eier, i stedet for å lure meg til å tro at jeg faktisk har klær i skapet som passer. Men jeg ble faktisk litt deppa, men klarte heldigvis å finne en overdel som passet og som ikke var alt for slitt (de toppene jeg bruker for tiden bruker jeg hele tiden så de blir fullstendig utvasket). Og med litt sminke så er det jo stivpyntet i forhold til normalen! Så nå må jeg: Gå gjennom klesskapet og gi til Fretex (og legge bort gravidklær) Gå på shopping (YEAH!) Kanskje begynne å ta noen sit-ups? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 15. februar 2009 #978 Del Skrevet 15. februar 2009 TAKK FOR I GÅR! Det var veldig hyggelig! (Og vi sov faktisk til halv tolv! DET var deilig det. Det er nok LENGE til neste gang! ) Jeg synes du var fin i går, og særlig de grønne smykkene dine, men fikk aldri sagt det. Jeg trenger også et alvorlig klesraid om ikke lenge, men kan vel kanskje vente til kroppen har stabilisert seg litt etter minis overgang til den ytre verden. Shopping høres gøy ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 15. februar 2009 #979 Del Skrevet 15. februar 2009 Har litt samme pyntetøyproblemet, og det ble litt stress før jul, da jeg skulle på ledersamling på jobb i flott selskap på Lodsby gods. Følte at alle andre kom i pent, klassisk, stilig, mens jeg kom som rock-chick. Akkurat nå er jeg for tynn (sorry, kan ikke klage på det) men ikke noe kommer til å passe om en måned allikevel. Når jeg blir bedre har jeg planer om Oslotur igjen. Hva om vi går til frisøren, og så limer inn i album? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #980 Del Skrevet 15. februar 2009 Si fra når du kommer (og loft er alltid ledig for deg + en liten og en stor mann hvis du drar med dem)! Bryllupsalbum og SHOPPING tror jeg. Eller sjokoladespising. Og så kan vi bruke puddelklipperen. Postet en link om tips til å trene bort magen. Håpet på noen gode og enkle tips; men neida, fikk mange tips om mye kondisjonstrening, godt kosthold og mye magetrening. Så jeg lukket vinduet raskt mens jeg spiste litt sjokolade til. Nå er klokka kvart på ni. Nå må jeg legge meg, hvis jeg overhodet skal overleve i morgen. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå