Gå til innhold

Julegaver fra ebay


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, noe som slår meg hver gang jeg leser i Ebay-tråder, er at dette kan dere kjøpe billigere på Ullared ;) (for de som bor i sånn passelig avstand, selvfølgelig) 

Som smoothiekoppen over her: 87,- pluss over 40,- i porto? Jeg kjøpte en sånn på Ullared i sommer, betalte15 eller 18 kroner for den...

 

Jeg har kjøpt så mye på Ebay, og synes dessverre det meste av det jeg har fått er crap! Så jeg hadde ikke belaget meg på å kjøpe julegaver der. 



Anonymous poster hash: c4072...02b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, noe som slår meg hver gang jeg leser i Ebay-tråder, er at dette kan dere kjøpe billigere på Ullared ;) (for de som bor i sånn passelig avstand, selvfølgelig)

Som smoothiekoppen over her: 87,- pluss over 40,- i porto? Jeg kjøpte en sånn på Ullared i sommer, betalte15 eller 18 kroner for den...

Jeg har kjøpt så mye på Ebay, og synes dessverre det meste av det jeg har fått er crap! Så jeg hadde ikke belaget meg på å kjøpe julegaver der.

Anonymous poster hash: c4072...02b

Ullared? Det aner jeg ikke hvor er, utenom at det ligger i Sverige. Og siden jeg Volle måtte minst kjøre 6 timer for overhodet nå svenskegrensen, anser jeg en slik shopping tur som totalt uaktuelt.

Anonymous poster hash: a534f...368

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nå har jeg kjøpt dem og de er akkurat det samme som man får kjøpt i butikker.

Det er ikke lov til å selge ørepynt med nikkel.

Bruken av nikkel er regulert til industri.

 

Dette er en gave jeg kjøpte fordi den passer til hennes smak.

Hadde prisen vært høy tror jeg de som er imot dem hadde likt dem...

Er det bare i Norge det ikke er lov å selge ørepynt med nikkel? Eller er det også trygt å kjøpe ørepynt på ebay? Har du noen tips for å sjekke om det er nikkel i smykker etc? (Annet enn å ta de på og se om jeg får utslett?)

 

Øredobbene var fine, forresten. Kunne godt tenkt meg noen sånne selv, i sølv.

 

Synes øredobbene var fine, juggel eller ikke. Har kjøpt masse øredobber på ebay og aldri fått reaksjon. Hadde selv blitt glad om jeg fikk de :)

Anonymous poster hash: 804d1...180

Reagerer du på nikkel? Er det noen måte å finne ut på forhånd om det er nikkel i smykkene? Enten før du kjøper dem eller før du bruker dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...