Gå til innhold

Julegaver fra ebay


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:)

Hun får jo ikke bare de.

Jeg tenkte bare at det kunne vært en ok ting...

Det er jo sikkert noe plast, eller lignende. Men alle skjønner jo at det ikke hadde vært ekte uansett.

Hun er ikke Caroline av Hannover og Monaco, lizm...

Da synes jeg du skal kjøpe dem. Fortell henne at du synes de var fine og at du tenkte på henne.

Jeg blir alltid kjempeglad når mannen min har kjøpt noe til meg. Har vært et par humoristiske øyeblikk når han har kommet stolt hjem med gaven han har kjøpt til meg - lykkelig uvitende om at jeg akkurat har kjøpt det samme selv. Da har jeg tatt i bruk det han har kjøpt, fordi han var super og kjøpte det til meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da synes jeg du skal kjøpe dem. Fortell henne at du synes de var fine og at du tenkte på henne.

Jeg blir alltid kjempeglad når mannen min har kjøpt noe til meg. Har vært et par humoristiske øyeblikk når han har kommet stolt hjem med gaven han har kjøpt til meg - lykkelig uvitende om at jeg akkurat har kjøpt det samme selv. Da har jeg tatt i bruk det han har kjøpt, fordi han var super og kjøpte det til meg :)

:)

Edit: Fant et bilde der de syntes litt bedre.

Tenker jeg bestiller det og ser.

Kanskje sølvfargen er best...

feda2a06-8.jpg

http://topokdeals.com/albums/a/feda2a06-8.jpg

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg tenkte på det der med at de var fine til ballkjole og sånne ting.

Prisen er ikke så viktig.

Kanskje de har noen andre noen?

Men de blir kanskje ikke brukt så mye, så jeg vet ikke hvor viktig det er at de tåler "alt"?

Det var ubetinget festanledning over dem ja :Nikke:

Ball og ballkjole er de perfekte til.

Jeg vet ikke hvor ofte dere er på ball, men om det er som oss andre så er det ikke hver dag, så de blir kanskje ikke brukt som hverdagsøredobber...

Jeg like dem nå uansett jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ubetinget festanledning over dem ja :Nikke:

Ball og ballkjole er de perfekte til.

Jeg vet ikke hvor ofte dere er på ball, men om det er som oss andre så er det ikke hver dag, så de blir kanskje ikke brukt som hverdagsøredobber...

Jeg like dem nå uansett jeg da :)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte nettopp fra ebay:)

Til en frossen kompis som er Dr. Who-fan:

$_35.JPG

Til min lyssky data-nerd bror:

$_35.JPG

Og til min te-elskende venninne sin nye fancy te-kanne:

$_35.JPG

Pluss at jeg har nesten laget ferdig en annen gave. Og vi er fremdeles bare i september... :fnise:



Anonymous poster hash: 0abe3...58d
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fordi de er billige er det nei? Ikke noen annen grunn?

Hehehe, hadde de vært fra Tiffanys eller noe så hadde sikkert folk sagt at de var sååååå fine:)

Jeg synes de var fine jeg, veldig julete men passer nok kun best som festsmykke, blir kanskje for mye til vanlige antrekk pluss at jeg synes de var litt lange,se om du kan finne dem litt kortere,da kan de brukes oftere og.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Bestilte nettopp fra ebay:) Til en frossen kompis som er Dr. Who-fan:$_35.JPG Til min lyssky data-nerd bror:$_35.JPG Og til min te-elskende venninne sin nye fancy te-kanne: $_35.JPG Pluss at jeg har nesten laget ferdig en annen gave. Og vi er fremdeles bare i september... :fnise:Anonymous poster hash: 0abe3...58d

Link til skjerfet? *vil ha* :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Det har jeg! Det er kjempefint, ca to cm i diameter kanskje?

Okei, flott! Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest hele tråden, og jeg prøver ikke å være gledesdreper.

Men tenk litt etter før dere bestiller ting til spesiellt babyer/små barn på ebay, mange av tingene som er fra f.eks Kina kan være fulle av giftstoffer som vi er nøye med at ikke skal bli solgt i Norge.



Anonymous poster hash: d20b8...cfe
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg ikke lest hele tråden, og jeg prøver ikke å være gledesdreper.

Men tenk litt etter før dere bestiller ting til spesiellt babyer/små barn på ebay, mange av tingene som er fra f.eks Kina kan være fulle av giftstoffer som vi er nøye med at ikke skal bli solgt i Norge.

Anonymous poster hash: d20b8...cfe

Du har faktisk et veldig godt poeng

Jeg bestiller mye fra Kina,men ikke ting en skal spise av/på/med eller ting til unger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Edit: Fant et bilde der de syntes litt bedre.

Tenker jeg bestiller det og ser.

Kanskje sølvfargen er best...

feda2a06-8.jpg

http://topokdeals.com/albums/a/feda2a06-8.jpg

Ikke kjøp! De er nok laget av diverse stoffer, sikkert nikkel, som man kan utvikle allergi av! Svarowski har nyyydelige lange hengende øredobber som gjerne ikke koster mer enn 500 kr. Da får du ivertfall noe ordentlig, og ikke juggel. Kvalitet foran kvantitet

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har tips? :) Jeg bestilte en pysjamas til niesen min, hun er åtte år.

Så leste jeg innlegget angående å være forsiktig med å bestille ting til barn, pga. giftstoffer. Gjelder dette bare leker, eller bør man være forsiktig med alt?

Kanskje noen synes dette er et dumt spm men vil ikke ta noen sjanser, da kjøper jeg heller noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...